کشورهای شمال اروپا در میان گردشگران زمستانی محبوب هستند. با این حال، تابستان کمتر از زمستان در اینجا سرگرم کننده و هیجان انگیز نیست! به خصوص به این دلیل که مردم محلی از پرتو خورشید قدردانی می کنند. شبه جزیره اسکاندیناوی شامل کشورهای سوئد و نروژ و دانمارک و بخشی از فنلاند است . با معرفی 10 تا از تاپ ترین مناطق و مناظر اسکاندیناوی همراه سایت برترین جاذبه ها باشید.


10. Lapland فنلاند

اسکاندیناوی

خورشید در اینجا حدود دو ماه در لپ لند غروب نمی کند ، پس خواب در شب تعطیل! این پدیده “خورشید نیمه شب” نام دارد. پدیده طبیعی ناخوشایند اما دیدنی و جذاب که باعث میشود جنگل های سرسبز، سبزتر و پررنگ دیده شوند، و تپه ها و دره ها با گل های رنگارنگ شکوفا شوند

چرا به Lapland بروید؟

اجاره یک کلبه، و یک احساس آرامش بخش، که در آن شما می توانید از خورشید و طبیعت فنلاند 24/7 لذت ببرید. این مطمئنا اثر احیا کننده و مورد نیاز می تواند باشد .


9. پیاده روی در جزایر  Faroe فارو

جاذبه اسکاندیناوی

تابستان ها در این جزایر دور افتاده خفیف و معتدل هستند. بازدیدکنندگان به اینجا می آیند تا چشم اندازهای چشمگیر را تحسین کنند. و احساس آرامش کنند .در تابستان جزایر اغلب در مه صبح گاهی پوشیده شده است، که باعث می شود حتی جادویی تر نیز شوند!

چرا به انجا بروید؟

مکان ایده آل برای کسانی که به دنبال ترکیب دیدگاه های بزرگ، فرصت های پیاده روی و آرامش هستند.

 


8. Staycate یک ساحل دانمارکی

اسکاندیناوی

دانمارکی ها “staycation” را ساخته اند: زمان آرام و آرامش در خط ساحلی. مردم محلی دوست دارند به آسانی پیاده روی در ساحل شنی، شنا، دوچرخه و پرواز بادبادک را در تابستان با آب و هوای دلپذیر اینجا انجام دهند

چرا به اینجا بروید؟

در اینجا هیچ گونه تنش با مسافران وجود ندارد. کل نگرش بسیار متفاوت از کشورهای جنوب است. اگر به دنبال یک عقب نشینی صلح آمیز هستید، ساحل دانمارکی را ببینید.


7. گشت و گذار در Finns فنلاند

اسکاندیناوی

برای بسیاری از افراد این بسیار غیر منتظره است، اما در ساحل جنوبی بکر از سراسر فنلاند این موقعیت ویژه وجود دارد! در اینجا امواج و باد شدید وجود دارد که برای ورزش های آبی اینجا را محل مناسبی قرار می دهد .

چرا به اینجا بروید؟

این قطعا یکی از هیجان انگیز ترین نقاط گشت و گذار است که توسط ماجراجویان واقعی تایید شده است.

 


6. شهر ساحلی Malmö سوئد

اسکاندیناوی

محبوب ترین محل رفت و آمد مکرر در سوئد که دارای ساحل شنی ریبان است و توسط کمربندی سبز احاطه شده است. عرشه شنا که در امتداد ساحل ساخته شده است، اجازه می دهد که شناگران یک شنای خوب و امن انجام دهند .

اسکاندیناوی

چرا به اینجا بروید؟

این شهر دارای فراوانی محل های اقامت، رستوران ها، کافه ها و مغازه ها است، بنابراین آماده باشید تا آخر هفته خوبی داشته باشید.

 

با ادامه معرفی بهترین و زیباترین نقاط گردشگری کشورهای شبه جزیره اسکاندیناوی همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


 

5. جزیره Hopping هپینگ در Lofoten نروژ

اسکاندیناوی

یکی از زیباترین مجمع الجزایر دیده  شده ، دارای صخره های مرجانی – غیر معمول در نیمکره شمالی! علاوه بر طبیعت ، محل دارای روستاهای ماهیگیری نروژی و مغازه های فست فود است.

اسکاندیناوی

چرا به اینجا بروید؟

تجربه طبیعت با شکوه و مناظر چشمگیر در این مکان زیبا.


4. رانندگی در جاده ایسلند

اسکاندیناوی

این محبوب ترین چیزی است که در ایسلند انجام می شود، زیرا یکی از زیباترین رانندگی های جهان را ارائه می دهد! جاده ها در اطراف جزیره و برخی از معروف ترین چشم اندازهای طبیعی در کشور هستند!

اسکاندیناوی

چرا به انجا بروید؟

بهترین راه این است که یک ماشین را اجاره کنید و به جاده بزنید. یک اردوگاه یا یک محل اقامت در روستای محلی راه دور پیدا کنید و از سواحل دراماتیک لذت ببرید .


3. لذت بردن در شهر Copenhagen کپنهاگ دانمارک

اسکاندیناوی

در تابستان، پایتخت دانمارک میزبان جشنواره ها، رویدادها و سرگرمی های متعدد است. از نمایش های موسیقی و اجرای تئاتر تا جشنواره های غذایی و مسابقه رنگ ، اکثر جشن ها کاملا رایگان است!

 

اسکاندیناوی

چرا به اینجا بروید؟

فراوانی رویدادها موجب هیجان اضافی برای سفر شما به کپنهاگ زیبا خواهد شد.


2. جزیره Gotland سوئد

اسکاندیناوی

یکی از معروف ترین جزایر سوئد دارای معماری قرون وسطی شگفت انگیز است که توسط یونسکو محافظت می شود. چشم انداز چشمگیر آن را می توان از طریق یک مکان از مسیرهای پیاده روی، اطراف جزیره را بررسی کرد.

اسکاندیناوی

چرا به اینجا بروید؟

یکی از محبوب ترین مکان های تابستانی توسط مردم محلی  که توسط یک سفر روزانه از استکهلم ارائه می شود.


1. سوار کشتی های کروز در Fjords نروژ

اسکاندیناوی

از آنجایی که نروژ یکی از معدود کشورهایی است که Fjords باشکوه دارد، تابستان بهترین زمان برای کشف آنها با کشتی کروز است. تورهای مختلف شما را در اطراف ساحل و عمق  Fjords می برند .

چرا به اینجا بروید؟

یک سفر واقعا فراموش نشدنی، اجازه می دهد تا زیبایی کشور نروژ را تجربه کنید.

جاذبه اسکاندیناوی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 7

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .