این بار مطلب جذاب تحت عنوان پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری اروپا در تابستان سایت برترین جاذبه ها آماده کرده است ، با معرفی این مکان های پرطرفدار اروپا همراه ما باشید.


جزیره و ساحل Capo Testa، Sardinia ایتالیا

بهترین مقاصد گردشگری اروپا

صخره های Capo Testa  با آب های زمردی احاطه شده است و سواحل سفید آن شگفت انگیز است. در پشت آنها، منطقه Gallura به شدت به زیبایی منظره های کوهی می افزاید . Santa Teresa Gallura بین ساردینیا و سواحل جنوبی کورسیکا است و به وضوح رفت و آمد شهری در ان قابل مشاهده است. این مکان دارای بهترین آبشارهای دریایی جهان است . فرود از سانتا ترزا به صخره های صورتی  رنا بونکا ، جایی  با شیب طولانی و ملایم با عمق کم آب ، مکان مهمی برای پریدن کودکان در آب است.

جزایر sagres و جزایر غربی پرتغال

بهترین مقاصد گردشگری اروپا

Algarve  با 300 روز آفتابی در سال و بیش از 160 کیلومتر سواحل طلایی، تبدیل به یکی از محبوب ترین مناطق تفریحی اروپا شده است.  در شرق Sagres، می توانید، هر یک از روستاهای کوچک که سواحل خود را در زیر صخره های دراماتیک پنهان می کنند را انتخاب کنید.

شهر ساحلی سن سباستین، اسپانیا

بهترین مقاصد گردشگری اروپا

شهر سباستین san sebastian به عنوان یکی از بزرگترین پایتخت های گردشگری اروپا شناخته شده است. ادعای “یک کهکشان کامل از ستاره های میشلین” درمورد این شهر صدق می کند. پلایا د لا کانچوا شهر قدیمی فشرده و به صورت منحنی در اطراف یک خلیج مسطح قرار دارد .  یک روحیه تعطیلات بی رحمانه در اینجا وجود دارد که تمام تابستان طول می کشد.

 

4 -شهر برگن ، نروژ

بهترین مقاصد گردشگری اروپا

اگر تا به حال یک شهر برای گذراندن تابستان ساخته شده است، آن شهر bryggen برگن است. ممکن است فصل تعطیلات در ان کوتاه باشد، اما روزها طولانی اند  و  آسمان هرگز کاملا تاریک نمی شود.  Bryggen ، یک میراث جهانی یونسکو از قرون وسطی است. شهری شلوغ و رنگارنگ و دارای محله های نوین هنر نیویورکی است.  در ماه ژوئن بزرگترین جشنواره موسیقی و اجرای هنری اسکاندیناوی در ان است و این جشنواره بین المللی 15 روزه ، فضای مکانی کنسرت را پر می کند.

 

شهر ساحلی menton ، کاستا آزول (روپیه فرانسه)

بهترین مقاصد گردشگری اروپا

سنت تروژ ممکن است “کوته دزور ” جت مسافربری مشهور فرانسه باشد و آنتیب نیز ممکن است بزرگترین بندر قایق بادبانی اروپا باشد.  اما قسمت مرکزی، مندون به ایتالیا می رسد و  بنابراین شما می توانید ترکیبی زیبا از رستوران های ایتالیایی و فرانسوی را در کنار خطوط پر پیچ و تاب مشاهده کنید. کوکتو شهر مندون را به عنوان “مروارید فرانسه” توصیف کرده است.

با ادامه معرفی پرطرفدارترین سواحل و جزایر اروپا در تابستانها با سایت برترین جاذبه ها همراه باشید

شهر costa del sol nerja اسپانیا

جاهای گردشگری و دیدنی اروپا

بهترین مکان های دیدنی این سواحل ، Balcon de Europa است که شامل سه ساحل مختلف : Calahonda، Chorrillo و Carabeo است . گرچه کوچک اند ولی تنها با یک مسیر پیاده روی کوتاه میتوان به آن ها رسید، اما اینها در محیطهای طبیعی نزدیک به مرکز شهر هستند و از صخره های زیبا و سنگ ها تشکیل شده اند.

روستای Jungfrau آلپ سوئیس

جاهای گردشگری و دیدنی اروپا

فصل تابستان در روستاهای آلپ، صخره های بلند و چشم انداز های دیدنی کوهنوردان و گردشگران را به این مکان می کشاند. گاوهای قهوه ای سوئیسی وحشی در زمین های سرسبز هستند. در یک دره از آلپ،بین دیواره های سنگی عمودی که در آن آبشارها با شدت فرو می ریزند ،روستای زیبای  Lauterbrunnen واقع شده است.

 

سواحل دیویل و تررویل، نرماندی (Deauville and Trouville, Normandy)

جاهای گردشگری و دیدنی اروپا

برای گذراندن اوقاتی سرگرم کننده، عبور از رودخانه Touques به Trouville پیشنهاد می شود. در اینجا شما تعداد زیادی ویلاهای بیش از حد فانتزی پیدا می کنید.مغازه های فروش تی شرت به وفور یافت می شوند. ساحل یک صحنه پر جنب و جوش بازی در شن و ماسه برای کودکان است.

 

جزایر Skopelos و Skiathos در یونان

جاهای گردشگری و دیدنی اروپا

دو جزیرۀ همجوار در مناطق اسپورادای شمالی عملاً تا قبل از زمانی که به عنوان محیطی برای فیلم برداری انتخاب شوند، ناشناخته بودند. این مکانها دارای منظره های سرسبز و کلیساهای کوچکی که بر روی پرومونتوری های سنگی برجسته بالای دریای فیروزه ای قرار دارند وجود دارند. و همچنین در کنار سواحل رشته های طلایی طولانی و قلعه های کوچک قرار دارد.

جزیره hebrides در اسکاتلند

جاهای گردشگری و دیدنی اروپا

چندین مکان مناسب برای گشت و گذار در خارج از خانه،در جزایر پراکنده در ساحل غربی اسکاتلند که پر از تجربه هایی همراه با شناخت زمین و دریا  است. در این جزیره ها، بین بندرها، به وسیله یک سیستم کارآمد  کشتی رانی دسترسی پیدا می شود.  Barra ،یک قلعه در وسط خلیج است.

ادامه معرفی 15 تا از پرطرفدارترین مناطق دیدنی قاره سبز اروپا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

جزیره Formentera، اسپانیا

جاهای گردشگری و دیدنی اروپا
از بهترین سواحل با شن و ماسۀ سفید و فضای زیاد و همچنین آبهای فیروزه ای که یادآور جزایر کارائیب است . آب گرم و آرام ، کم عمق و وسیع است. بخاطر همین اینجا انتخاب خوبی برای کودکان است.بهترین دریای مرجانی  در دریای مدیترانه، یک زیستگاه ایده آل برای طیف گسترده ای از  موجودات دریایی برای زندگی را تشکیل می دهند.

جزیره پلایا بلانکا، لنزاروت (Playa Blanca، Lanzarote)

جاهای گردشگری و دیدنی اروپا

از جزایری است که کمتر شناخته شده است. چشم انداز آتشفشانی چشمگیر لانزروت بسیار زیباست. در ساحل جنوبی آن، ماسه های طلایی Playa Blanca، توسط صخره های بلند احاطه شده اند. دارای سواحل سفید و طولانی Fuerteventura ، از بهترین های سواحل اروپا برای گشت و گذار هستند.

ساحل puglia ایتالیا

جاهای گردشگری و دیدنی اروپا

 جالب ترین مکان ساحلی، ایتالیا Puglia، که در نقشۀ کره زمین با شکلی شبیه چکمه “بوت” است. شبه جزیره ای است که اطرافش دریاست.و دارای منظره های سنگی و سواحل شن و ماسه سفید متناوب است.  با بازدید از این مکان می توانید پیاده روی های طبیعت، سفرهای دوچرخه سواری و برنامه های دیگر را داشته باشید.

Viareggio، Riviera توسکانی

جاهای گردشگری و دیدنی اروپا

بیش از 15 کیلومتر طول این ساحل است . و در اوایل قرن بیستم بیشتر  به عنوان زمین بازی بوده است.  بسیاری از هتل ها دارای سواحل خصوصی برای مهمانان خود هستند و اگر که شما قصد دارید زمان زیادی را در ساحل صرف کنید، انتخاب خوبی خواهند بود. تعدادی از هتل ها و تعدادی از ویلا های خصوصی در سبک Liberty،ساخته شده اند.

جزیره Brač، کرواسی

جاهای گردشگری و دیدنی اروپا

کرواسی به نام “Riviera جدید” نامیده شده است، زیرا سواحل زیبای آن، زمانی که گشت های مخفی اروپایی نقاط جهان را بازدید می کردند کشف شده است. مثلثی طولانی از شن و ماسه از پایۀ کوه Vidova Gora در ساحل جنوبی Brač گسترش می یابد، و چنان کامل است که به نام کیپ طلایی نامگذاری شده است. شکل و اندازه دقیق این شبه جزیره به طور پیوسته تغییر می کند، زیرا باد ماسه ها را در ساحل جا به جا می کند.  شگفت انگیز ترین موش Zlatni در Bol ، در جزیره Dalmatian Brač است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .