ادامه معرفی جاذبه های جزایر کارائیب آمریکای جنوبی ، بهترین جاهای دیدنی و تفریحی ترینداد و توباگو

6- جزیره کوچک توباگو

 

جزیره کوچک توباگو

در انتهای شرقی توباگو، در جزیره کوچک توباگو پناهگاه پرندگان قرار گرفته است. دیدنی ترین منظره از تپه هایی است که در جهت دریا دیده می شوند دقیقا در محلی که جلبک های سرخ مایل به قرمز و پرندگان مهاجر در گروه های بزرگ دیده می شوند. قایق های با کف شیشه ای، صخره های مرجانی کف دریا را به شما نشان می دهند.

 

7 -کلیسای سنت بنتیکت، ترینیداد

 

صومعه صومعه بنیدکت، ترینیداد

یکی از برجسته ترین نقاط در شرق بندر اسپانیا، برج کلیسای قرن بیستمی کوه سنت بنیدکت است که در بالای تپه های شمالی واقع شده است. راهبان مقدس این کلیسا را در سال 1912 تأسیس کردند که به بزرگترین و قدیمی ترین صومعه در کارائیب مبدل شد. این صومعه معروف به ماست هایش است که به سوپرمارکت ها در سراسر کشور ارسال می گردد.

 

Pointe-a-Pierre Wildfowl Trust – 8، ترینیداد

 

جاذبه های جزایر کارائیب

 

در میان پالایشگاه نفت می توانید مکانی عجیب و غریب از پناهگاه طبیعی را مشاهده کنید که یکی از بهترین نقاط برای مشاهده پرنده معروف ترینیداد است. این منطقه با محوطه 30 هکتاری اطراف آن، شامل یک مرکز پژوهشی و مسیرهای طبیعی در امتداد دریاچه های پر از زنبق می باشد. اداره حفاظت از حیات وحش Pointe-a-Pierre حفاظت از پناهگاه و برنامه های پرورش و نگهداری گونه های در معرض انقراض را اجرا می کند.

 

9 -ذخایر اصلی ریج فیشر، توباگو

 

ذخایر اصلی ریج فیشر، توباگو

 

غنی از تنوع زیستی، ذخایر اصلی جنگل ریج است که احتمالا قدیمی ترین جنگل های تحت حمایت قانونی در نیمکره غربی به حساب می آید. ذخایر حاوی بیش از نیمی از گونه های پرنده جزیره، از جمله ماکیان حمایت شده، پرندگان رنگی و بسیاری از گونه های مرغ مگس خوار است. شما می توانید قورباغه ها، مارمولک ها، مارها و پروانه ها را از طریق شاخ و برگ های سرسبز مشاهده کنید.

 

10 -فورت کینگ جورج و موزه توباگو

 

فورت جرج جورج و موزه توباگو، توباگو

 

فورت کینگ جورج در دهه 1780 با چشم اندازی به خلیج اسکاربورو ساخته شده است، که منظره خوبی از شهر و پارک با شکوه ارائه می دهد. باقی مانده بقایای دیوارهای سنگی و آجری زندان، ظروف افسران ساکن، توپ های مختلف و فانوس دریایی در این جزیره قابل مشاهده و بازدید است. فورت جرج باشکوه ترین جزیره در این منطقه است. همچنین در موزه توباگو مجموعه ای از نقشه های عتیقه، هنر آفریقایی، آثار هنری آمریکایی، سکه ها و پوسته ها به نمایش گذاشته شده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 4

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .