با ادامه معرفی بهترین جاذبه های گردشگری و تفریحی کشور هنگ کنگ همراه ما باشید

7- پارک اقیانوس – Ocean Park : 

Ocean Park

پارک اقیانوس ، موردی است که همه هیجان های شما را پوشش می دهد از جمله : پیاده روی از میان هنگ کنگ قدیم ، ترن (قطار) هوایی ، بزرگترین گنبد آکواریوم جهان با 400 گونه ماهی ، خیارهای دریایی ، تونل جزیره نما ، تپه دریایی ، نگاهی به حیات وحش کمیاب و عجیب و غریب و وهمچنین پاندای غول پیکر چین و…تنها پارکی که با آن رقابت می کند ، پارک معروف و محبوب دیگر هنگ کنگ بنام پارک دیزی لند می باشد.

8-سواحل ریپالس بای -Repulse Bay :

Repulse Bay and the Beaches

هنگ کنگ دقیقاً مترادف با تعطیلات ساحلی نیست اما چه کسی هست که از بین مناظر دیدنی ، تماشای خورشید و شن و ماسه های ریز و نرم ساحلی را دوست نداشته باشد؟ ساحل ریپالس بای-Repulse Bay محبوب ترین خلیج در کشور چین است.  هتل high-end بعنوان یک هتل عالی در این ساحل شناخته شده است و پیشنهاد  خوبی برای انتخاب و خرید غذاهای عالی است.

9-تندیس بزرگ بودا : 

Big Buddha (Tian Tan Buddha Statue)

بودای بزرگ-با 34 متر ارتفاع ، بالای صومعه پو لین در جزیره ی لانتائو قرار دارد که این تندیس ، بزرگترین مجسمه در نوع خود در جهان است که تکمیل آن 12 سال طول کشید. برای دیدن تندیس بزرگ بودا ، می توان صبح اول وقت ، بهمراه یک راهب ، به سمت صومعه در قله لانتائو صعود کرد. در مسیر به سمت صومعه می توان مناظر زیبا ، دریاها و جزایر را تماشا کرد.

10-دهکده ماهیگیری  تای-او -Tai O : 

Tai O Fishing Village

یک سفر به دهکده ماهیگیری تای-او Tai-O تجربه ای را به شما می دهد که هیچ جای دیگر در هنگ کنگ پیدا نخواهید کرد. یک خروش بلند از شهر درخشان ، بازارهای شلوغ و پارک های تفریحی… این دهکده مثل یک خانه ای است برای آدم هایی که سبک زندگی آرام و سنتی را دوست دارند. شما می توانید سوار قایق های اطراف دهکده شده و از بازارهای محلی و غذاهای دریایی تازه بازدید کنید. از جالبترین چیزهای این دهکده ، دیدن دلفین هایی است که هراز گاهی به بیرون از آب می پرند و دوباره به درون آب بر میگردند و دیدن آن ها شما را به وجد می آورد.

11-بازار شب خیابان معبد : 

Temple Street Night Market

یکی دیگر از پربازدیدترین مکان ها در کولوون-Kowloon ، بازار شب خیابان معبد است که آخرین شب بازار در هنگ کنگ است. اینجا مکانی است برای اینکه اجناس ، غذاها و چیزهای عجیب و غریب بخرید. فروشندگان هر چیز الکترونیکی ، پوشاک ، جواهرات و صنایع دستی چین و… را  در این بازار می فروشند.

12-گردشگری در پشت اژدها : 

View from Trail

اگر شما به اندازه کافی از محدودیت های تنگ و بسته هنگ کنگ خسته شدید و برای یک تجربه کوچک آماده هستید ، گردشگری در پشت اژدها را امتحان کنید که مسیر جالبی در طبیعت را طی می کند. این مسیر محبوب ، دیدنی های خاص سراسر اقیانوس ، امواج بزرگ ، کوه کالینسون و … را ارائه می دهد. این گردش ، یک تغییر دلپذیر از همهمه و شلوغی شهر به سمت طبیعت و آرامش و شنیدن صدای آواز پرندگان و صدای آبشار است. از جاذبه های این منطقه ، پیاده روی در نسیم اقیانوس ، شنا کردن ، رستوران های ساحلی و…را می توان نام برد.

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .