با ادامه معرفی بهترین جاذبه های گردشگری کشور پهناور چین همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

7 –شهر سرامیک: زیوبو

شهر سرامیک: زیوبو

در مرکز استان شاندونگ شهر زیبو قرار دارد که به مدت 630 سال پایتخت امپراتور چی بود، که در آن زمان معروف به سرامیک و آثار هنری لاکی شده بود در اینجابود که شیشه  معروف چینی برای اولین بار در حدود 1500  سال پیش تولید شد. بین سال های 960 و 1279، سازندگان محلی  روش تزیین سفال را با یک لایه ی قهوه ای از لعاب ارایه نمودتد که به نام Zibo شهرت دارد.

 8 – Ningbo و Tianyi Ge Library

نینگبو و کتابخانه Tianyi جی

نینگبو، در گوشه شمال شرقی استان ژجیانگ در 25 کیلومتردریای چین شرقی قرار دارد که از قرن هفتم یکی از مهمترین بنادر کشور بوده است. از مهمترین آثار تاریخی این شهر می توان به کتابخانه Tianyi اشاره نمود که توسط مقام عالی رتبه فین چینگ بین سالهای 1561 و 1566 ساخته شده است. این مجموعه شامل حدود 80 هزار جلد کتاب و مجسمه های نادر چینی است. 

9 – آثار بین المللی Quanzhou

تاثیرات بین المللی Quanzhou

Quanzhou در گوشه جنوب شرقی استان فوجیان در دره Jinjiang قرار دارد که یک بندر مهم در قرن ششم بود. از آثار برجسته این بندر تاریخی معبد آغاز عصر جدید است که در سال 686 میلادی ساخته شد و یکی از بزرگترین معابد در چین است. این معبد با مساحتی در حدود 70000 متر مربع شامل تعدادی از پگوداهای ارزشمند است.

 10 – Yangzhou

یانگژو

یانگژو در منطقه مرکزی استان جیانگسو بین رودخانه یانگ تسه و کانال گراند قرار دارد و قدمتی در حدود 2400 ساله دارد. غذاهای سنتی محلی و صنایع دستی این شهر بسیار مشهور است. از جاذبه های این منطقه می توان به دریاچه باهوش غرب ،پل قدیمی رنگین کمان بزرگ (Dahong Qiao)، معبد صلح بهشتی در پای کوه بلوم پشم (Meihua Ling) اشاره نمود.

11 – باغ ووهان

باغ ووهان

  ووهان، پایتخت استان هبی، در تقاطع رودخانه یانگ تسه و هانسوجی و در مسیر راه آهن پکن -کانتون در چین مرکزی قرار دارد. این شهر بیش از 3000 سال است که گردشگران از جاذبه های گردشگری آن بازدید می کنند. این شهر بزرگترین دریاچه ی شهری چین را دارد و  باغ های معروف بسیاری را در خود جای داده است.

12 – فستیوال مشهور بودا

بوداها مشهور Foshan

فوشان در مرکز استان گوانگدونگ واقع شده است، حدود 20 کیلومتری جنوب غربی شهر بزرگ کانتون، و یکی از قدیمی ترین شهرهای چین است. در زمان حکومت Song از سال 960 تا 1279 میلادی، Foshan به عنوان مرکز صنایع چینی و همچنین فلزکاری و بافندگی ابریشم معروف شد. از جاذبه های دیگر فوشان ، معبد اجدادی قرن هاست که در حال حاضر برای اجرای صحنه های  سنتی سینمایی اسنفاده می شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .