ماه عسل در اواخر قرن نوزدهم در بریتانیا آغاز شد، هنگامی که زوج ها، بعد از عروسی اغلب همراه با دوستان و خانواده، برای دیدار از اقوام دور، مسافرت می کردند. این شیوه به تدریج محبوبیت بیشتری پیدا کرد. امروزه، این یک شیوه معمول در میان زوج های جوان در سراسر جهان است. درست بعد از عروسی، زوج ها با یک تور با هم به مکان های عجیب و غریب می روند. هند با تمام زیبایی، تنوع و شکوه خود، گنجینه هایی فراوانی دارد . بنابراین اجازه دهید نگاهی سریع به 10 تا از بهترین مکان ها برای ماه عسل در هند داشته باشیم.

10. Darjeeling هند

بهترین مکان برای ماه عسل
دارجلینگ اغلب به عنوان ملکه تپه ها شناخته می شود و در بنگال غربی در مناطق هیمالیا قرار دارد. اینجا یکی از مکانهای زیبا و مسالمت آمیز برای ماه عسل در هند است، با آب و هوای سرد و خنک، جاذبه های نزدیک محل شامل باغ راک، طلوع خورشید از تبر هیلز، حلقه Batasia، بتکده صلح، مسیر صوفیان و غیره است. فعالیت هایی مانند صعود از کوه سنگی یا پاراگلایدر و تور آثار میراث جهانی یونسکو ضروری است. در حالی که تابستان زمان ایده آل برای رفتن به آنجا است، زوج ها همچنین می توانند ماه های زمستان را انتخاب کنند.

 

9. Himachal Pradesh هند

بهترین مکان برای ماه عسل
شیملا، پایتخت هیمکلان پرادش، همیشه یک مقصد عجیب و غریب برای ماه عسل است که با آب و هوای عاشقانه، تپه ها، قله های برفی، معماری بریتانیایی و The Mall همراه با معابد، صومعه ها و کلیساها قرار دارد. بهترین زمان برای سفر در طول تابستان و همچنین ماه های زمستان است. سپس Kulu و Manali، مورد علاقه زوج های هند، با چشم انداز سبز و پرتقالی وجود دارد. این یکی از بهترین مقاصد برای سفر ورزشی و ماجراجویی، مانند پیاده روی، اسکی، گشت و گذار، کوهنوردی، پاراگلایدر، دوچرخه سواری، ماهیگیری و قایقرانی در رودخانه است، بین اکتبر و فوریه بهترین زمان است .

 

8. راجستان هند

بهترین مکان برای ماه عسل
برای یک سفر ماه عسل که باعث شود که شما احساس خوبی داشته باشید، راجستان، بدون شک، محلی مناسب است. Udaipur بسیار سلطنتی است و دارای قصر، havelis و معابد در امتداد کوره ها، خیابان های روستایی است. زوج ها می توانند برای یک مقصد بیابانی لوکس با سوار بر شتر و فیل ها خاطره ای با شکوه را تجربه کنند. مکانهای دیگر که ارزش دیدن در اینجا دارند عبارتند از: کوه ابو، جیپور، جدهپور و بیکنر. بهترین زمان برای بازدید از راجستان، به ویژه جیسالمر، بین ماه های اکتبر و فوریه خواهد بود، جشنواره صحرا برای مدت سه روز در ماه ژانویه برگزار می شود.

7. تامیل نادو Tamil Nadu هند

بهترین مکان برای ماه عسل
مخصوص یک زوج احساسی و عاشق حیوانات و حیات وحش ، تامیل نادو بهترین مکان است. ماه اکتبر-نوامبر و همچنین ماه های ژانویه و مه مناسب برای بازدید از جنگل های همیشه سبز در والپارای، با Reserve Anaimalai Tiger و پارک های ملی مشابه و یا حیات وحش است. در ماه اکتبر-ژوئن، اوت در تپه های نیلگری، با باغ های گیاه شناسی، باغ گل رز ، باغ چای گلن مورگان و قله Dodabetta در کنار ماهیگیری و قایقرانی، برای ماه عسل بهشت ​​است.

 

6.  Kutch هند

بهترین مکان برای ماه عسل
Kutch مکانی زیبا و رنگارنگ برای ماه عسل در هند است که در آن گزینه های تاریخ، معماری و فرهنگ برای مهمانان وجود دارد. بین ماه های دسامبر و فوریه، برای افرادی که جشن ها را و خرید را دوست دارند و علاقه مند به انتخاب گلدان های سنتی آینه و کیسه، مبلمان و لوازم جانبی با گلدوزی Kutchi، جواهرات نقره ای می باشد مناسب است. بوهو و محیط اطراف آن، مقصد خرید عالی هستند.

 

با ادامه معرفی بهترین مکانها برای ماه عسل در کشور هندوستان همراه سایت برترین جاذبه ها باشید.

5. Goa هند

بهترین مکان برای ماه عسل
یکی دیگر از موارد مورد علاقه زوج ها ، گوا ترکیبی از مکان های عجیب و غریب و سرگرم کننده و زیبایی است، هر روزه یک عروسی جدید در ان اتفاق می افتد که با آفتاب گرم، سواحل طلایی، دریای بی انتها و نخل های نارگیل ، غواصی، همراه با ساختمان های کلیسای استعماری پرتغالی و دیگر اماکن نزدیک تپه ها ، زوج ها می توانند فعالیت های ماجراجویانه مانند ورزش های آبی، ماهیگیری دریایی، گشت و گذار و غیره استفاده کنند. بهترین غذاهای دریایی را امتحان کنند تابستان و زمستان هر دو برای تعطیلات سرگرم کننده و عالی هستند.

4.  Uttarakhand هند

بهترین مکان برای ماه عسل
برای زوج های ماجراجو، نوامبر-مارس زمانی مناسب است برای دیدن Auli برای ماه عسل که دارای پیست های اسکی و کوه های برفی است. برای زوج های عاشقانه و آرام، Nainital جذاب و زیبا است، با دریاچه ها،  پارک ملی جیم کورت، و غیره، مناسب برای بازدید در تابستان و همچنین ماه های زمستان است. زوج ها همچنین می توانند در موکتسور برای گذراندن اوقاتی رمانتیک، که در تمام طول سال میوه های سیب، گلابی، آلو، زردآلو و هلو را از باغ ها و مزارع ، و شکلات های عالی در Mountain Trails ارائه می دهند، امتحان کنند .

3. Jammu و کشمیر هند

بهترین مکان برای ماه عسل
پایتخت تابستانی ایالت Srinagar،یکی از مقصد های عروسی ماه عسل هند است، دریاچه ها را با رگه های درخشان، دره های سرسبز و آسمانی، و کوه های بلند، با سیرناگار عجیب و غریب در میان آنها، با قایق های خانه ای و باغ های مغول ارائه می دهد. پایتخت زمستانی Jammu  قلعه، معابد و غارها دارد. در حالی که Son Marg، Gul Marg، Pahalgam، و غیره نقاط دیدنی دیگر هستند، زوج ها می توانند به سمت Ladakh حرکت کنند و از کارگیل دیدن کنند. مورد علاقه بالیوودی ها را می توان  بین ماه های اکتبر و مارس بررسی کرد. فراموش نکنید که شال های پشمینه را بخرید .

2. جزایر Andaman و Nicobar هند

بهترین مکان برای ماه عسل

ایده داشتن یک ماه عسل در یک جزیره که آب  اطراف آنرا فراگرفته است، عاشقانه است. در ماه های تابستان یا زمستان، جزایر اندام و نیکوبار در میان بهترین مکان ها برای ماه عسل در هند هستند. این جزایر عجیب و غریب و خصوصی اند، از زندگی جنگلی و در تپه ها تا ماهی های رنگارنگ و کشتی های غرق شده در کنار غذای عالی و محل اقامت خوب. برای زن و شوهرهای فعال، اسکی روی آب، قایق بادبانی، قایق های سرعت،  قایق های شیشه ای و خیلی گزینه های بیشتر وجود دارد. برای علاقه مندان به زیر آب، جزیره هاولک برای اسکی و غواصی نیز مناسب است.

1. Kerala هند

بهترین مکان برای ماه عسل
Kerala زیبا، در ماه های تابستان و یا زمستان، هر دو مقصدی عالی برای ماه عسل است، برای حمام آفتاب، Kovalam Beach وجود دارد. برای یک سفر کروز عاشقانه در Alleppey.Munnar و Wayanad، در تپه ها قرار دارد،  زوج ها می توانند با استفاده از محیط های دریاچه ها، کانال ها و رودخانه هاو یا کشف گنجینه های پنهانی در اطراف کرالا، دریاچه ها را بررسی کنند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .