جزایر مالدیو با سواحل شنی سفیدی، آب شفاف و کریستالی گرم اقیانوس هند و آب و هوای دلپذیر در تمام طول سال، مطلوب ترین مقصد تعطیلات هستند. در حالی که انتخاب یک استراحتگاه و تفرج گاه از بین این همه گزینه های عالی کمی سخت است زیرا همه آنها کامل هستند و لوکس ترین های مالدیو را ارائه می دهند، اما ما ده نقطه و استراحت گاه را ارائه کردیم که ممکن است توجه شما را جذب کند و تصمیم نهایی را بگیرید.

 


 

10. استراحت گاه جزیره Kuramathi

واقع در Rasdhoo Atoll Kuramathi در سراسر جزیره  نمای نخل ها به داخل آب فیروزه ای دیده می شود. میهمانان می توانند در باغ، ویلای ساحلی بمانند یا در آب شنا کنند و از ساحل شنی سفید لذت ببرند، یا استخر بی نهایت و جکوزی در فضای باز لذت ببرید. فعالیت های مختلف آبی، گشت و گذار در جزایر دیگر و برنامه سرگرمی شبانه نیز وجود دارد.

چرا به آنجا برویم؟

دریافت 10٪ تخفیف برای ماه عسل اگر رزرو 90 روز قبل انجام داده شود .

 

Top 10 تفریحات در مالدیو-جزیره کورالاتی

 

جزایر مالدیو

Top 10 تفریحات در مالدیو-جزیره کرماتی

 

9. استراحت گاه Gili Lankanfushi

در یک جزیره مرجانی خصوصی واقع شده است، اماکن خصوصی سازگار با محیط زیست، ویلا های خصوصی را با دسترسی مستقیم به آب های کریستالی گرم اقیانوس هند فراهم می کند. تخصص ویژه این مکان توجه به محیط طبیعی است .

چرا به آنجا برویم؟

یک هتل 5 ستاره، سازگار با محیط زیست است، ویلا های خصوصی را در روی آب قرار می گیرند .

 

Top 10 تفریحات در مالدیو- Gili Lankanfushi

جزایر مالدیو

Top 10 تفریحات در مالدیو

8. Dusit Thani

این استراحتگاه در جزیره Mudhdhoo در Baa Atoll واقع شده است، این استراحتگاه از الگوی Thai و فلسفی الهام گرفته شده است. ویلا های لوکس خصوصی، زمین های تنیس، مراکز تفریحی و حتی بوتیک ها می توانند در اینجا پیدا شوند. این جزیره دارای منطقه اب با غنی ترین موجودات دریایی مالدیو  است. بنابراین بهترین مکان برای غواصی و زیر آبی است.

چرا به آنجا برویم؟

خدمات بزرگ، امکانات و سایت های غواصی، ویلا های در اندازه های مختلف، غذاهای عالی، آبگرم منحصر به فرد، استخر های سالنی بدون کلر . این استراحت دوستانه و خانوادگی است.

 

 Dusit Thani جزایر مالدیو

جزایر مالدیو Dusit Thani

جزایر مالدیو

جزایر مالدیو

7. استراحتگاه Huvafen Fushi

این استراحتگاه به استخر آن شناخته شده که در شب روشن است و در حال حاضر تبدیل به ویژگی افتخارآمیز آن شده است. فضاهای آبگرم زیر آبی نیز منحصر به فرد است: درمان ها آرامش بخش و لذت بصری قابل تحسین هست، هماهنگ با دنیای زیر آب.

چرا به آنجا برویم؟

استخر شنا و مرکز آبگرم زیر آبی، فعالیت های آبی، استخر های خصوصی، 6 مکان ناهار خوری.

 

جزایر مالدیو

جزایر مالدیو هووافن فوشی

10 استراحتگاه در مالدیو-عکس از هووافن فوشی

6. استراحتگاه One&Only Reethi Rah

یک استراحتگاه پنج ستاره شامل مکانهای جادویی برای استخر بی نظیر پر زرق و برق دار که در خود دریا دارای استخر است،و نکته برجسته آن است . ویلاها در ساحل یا بیشتر در تالاب واقع شده اند .

چرا به آنجا برویم؟

بی نهایت استخر قابل توجه، رمانتیک و آرام .

 

Top 10 تفریحات در مالدیو-عکس از  One & Only Reethi Rah

جزایر مالدیو

این مطلب ادامه دارد …………….

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .