با معرفی 10 تا از بهترین و قشنگترین جاهای دیدنی و گردشگری کشور اسکاتلند scotland همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. ادینبورگ پایتخت اسکاتلند است. این شهر دارای یک محیط قدیمی قرون وسطایی و بخش جدید زیبا با باغ‌ها و ساختمان‌های نئوکلاسیک است. بر فراز شهر قلعه ادینبورگ قرار دارد که جواهرات تاج اسکاتلند و سنگ سرنوشت را در خود جای داده است که در مراسم تاجگذاری حاکمان اسکاتلند استفاده شده است.

1 -قلعه ادینبورگ edinburgh اسکاتلند

جاذبه ها و دیدنی های اسکاتلند

edinburgh معروف ترین قلعه اسکاتلند از قرن 13 میلادی، به خط افق شهر رسیده و محبوب ترین بنای یادبود ملی در کشور است. در بالای قلعه زیبای ادینبورگ سنگهای بازالت سیاه و سفیدقرار دارد. دیدنی های دیگر باشکوه از شهر، از جمله مسجد سلطنتی ، خیابان شاهزاده و کاخ Holyroodhouse است .  در مسیر قلعه ، شما مجسمه های برنزی از قهرمانان افسانه ای، ویلیام والاس و رابرت بروس را خواهید دید.

2 -باشگاه گلف سلطنتی و باستانی سنت اندروز اسکاتلند

جاذبه ها و دیدنی های اسکاتلند

اسکاتلند ادعا می کند که دارای بسیاری از اختراع ها، از جمله دوچرخه، تمبر پستی، تلفن و موتور بخار است اما شاید پایدار ترین اختراع، بازی بزرگ گلف است. یکی از بزرگترین جاذبه های توریستی این کشور، گلف سلطنتی و باستانی است که در سنت اندروز st-andrews و 12 مایلی جنوب شرقی داندی واقع شده است. سنت اندرو در سال 1750 تاسیس شد و در سال 1950 به عنوان حوزه حاکم گلف شناخته شده است. سنت اندروز به طور مرتب معروف ترین دوره های خود را در بریتانیا برگزار می کند، در معبدی که دارای 72 پارک در کنار سواحل ناهموار است. مقرون به صرفه ترین باشگاه قدیمی و بزرگ ، موزه گلف بریتانیا است که تاریخ «خانه گلف» را از قرون وسطی تا امروز ارائه می دهد.

 3 -دریاچه Loch Lomond اسکاتلند

جاذبه ها و دیدنی های اسکاتلند

Idyllic Loch Lomond، فقط با یک رانندگی کوتاه در شمال غرب از گلاسکو ، بزرگترین دریاچه منطقه بریتانیا است. و به گفته والتر اسکات، “ملکه دریاچه اسکاتلند” است. ماهی قزل آلا این ماهی زیبا و شگفت انگیز اسکاتلند، به عنوان یک سرگرم کننده برای ماهیگیران بسیار محبوب است .سفرهای قایقی همیشه محبوب هستند، مثل سفرهای طولانی تا بن لوموند (3192 متر) با منظره ای جذاب و دیدنی.

4 – جزیره آران arran اسکاتلند

جاذبه ها و دیدنی های اسکاتلند

مانند سرزمین اصلی اسکاتلند، دارای کوه های قرون وسطایی، سواحل شنی، حیات وحش، قلعه ها، بندرگاه های ماهیگیری، زمین گلف بزرگ و بسیاری از تفریحگاه های دیگر است.بازدید از این منطق نیز آسان است. چون بازدید با سوار شدن بر کشتی ها یا  اتوبوس هایی که به طور منظم در سراسر جزیره هستند، انجام می شود. برجسته های تاریخی آن  از جمله قلعه برودیک وبز بز کوه (2866 فوت) – که می توان در یک روز (با جمله سوار شدن کشتی) از آن بازدید کرد.

5 -stirling اسکاتلند

جاذبه ها و دیدنی های اسکاتلند
استریلینگ به طور ایده آل بین ادینبورگ و گلاسکو واقع است و بخاطرنبرد بنوک بوران معروف است که رابرت بروس در سال 1314 مهاجمان انگلیسی را شکست داد. و همچنین نبرد پل استریل ، پیروزی برای استقلال اسکاتلند که توسط ویلیام والاس افسانه ای حمایت شده بود. مرکز میراث Bannockburn پر زرق و برق نمایش داده می شود نمایش ها و نمایشگاه های عالی در مورد این دوران مهم است. بین استیرلینگ و پل آلن ، بنای برجسته والاس است.  در نهایت، قلعه استرلینگ جذاب ساخته شده و در بالای یک فلک آتشفشانی با ارتفاع 250 فوت قرار دارد.

ادامه معرفی جاذبه های توریستی و اماکن دیدنی اسکاتلند

6 -لوچ ناس (Loch Ness) اسکاتلند

جاذبه ها و دیدنی های اسکاتلند

با گفتن لوچ ناس شما احتمالا هیولای افسانه ای را تصویر می کنید که طبق افسانه ها، این شهرک شگفت انگیز را برای قرن های بی شماری ساخته است. در نمایشگاه “Drumnadrochit” با نمایشگاه های مشهور “beastie” می باشد. در بسیاری از اسطوره های باستانی، قلعه قرن 12th حدود 500 سال بعد از قربانی آتش سوزی شد. با وجود این شرایط ، قلعه لوچ ناس و  بعضی از جاذبه های متعدد بازدید شده از جاذبه های اسکاتلند باقی می مانند .

7- جزیره Skye اسکاتلند

جاذبه ها و دیدنی های اسکاتلند

بزرگترین جزایر داخلی اسکاتلند، Skye – که به وکیدها به عنوان “Sküyo” و یا “Cloud Island” شناخته شده است به خاطر غبارهای سنگین آن، بسیار محبوب در میان دوستداران طبیعت است.مناظر کوهی وحشی و عاشقانه و دره های سبز، غارها و پرتقال های جذاب، آبشار های باشکوه و سواحل شنی – که همه آنها به فاصله 50 متری و بین 4 الی 15 مایل عرض، تقسیم شده اند – بسیار جذاب است. در کنار جزایر عمیق و روستاهای عجیب و غریب، این جزیره بقایای جنگل های بلوط اولیه و همچنین فراوانی حیات وحش از جمله صدف ها، و 200 گونه از پرندگان است.

 

Highlands  – 8 شمالی اسکاتلند

جاذبه ها و دیدنی های اسکاتلند

با توجه به وسعت وسیعی از اسکاتلند که از شهر Inverness از سمت شمال به Thurso رسیده است ، Highlands در دیداریكای شمالی از Glen More جدا شده است. این خط گسل باستانی برای ایجاد کانال Caledonian از سواحل غرب به شرق، ازLoch Linnhe تا Moray Firth استفاده شد .  یکی از زیباترین شهرهای ساحلی کوچک Dornoch است که به عنوان کلیسای جامع و قلعه شناخته شده است.

9 – مسیر robbie burns رابی برنز : میراث برنز اسکاتلند

جاذبه ها و دیدنی های اسکاتلند

هیچ بازدیدی از اسکاتلند بدون بازدید از حداقل یک یا دو روستای مرتبط با معروف ترین پسر شاعر، رابی برنز، کامل نیست. یک راه عالی برای تجربه کمی از زندگی و زمان برنز – و همچنین دیدن برخی از زیباترین بخش های کشور  در امتداد Burns Heritage Trail است. از موزه محل تولد رابرت برنز در Alloway در حومه اين شروع کنید ، جایی که خانه ای کاملا ساحلی که در آن شاعر متولد شد و بیشتر دوران کودکی اش را صرف کرد.. در حال حاضر یک موزه که خاطرات مربوط به برنز را نشان می دهد، جاذبه های تصویری از  زندگی برنز است و محل استقرار نهایی آن فقط در فاصله کوتاهی در کلیسای سنت مایکل است.

10 – قلعه trail اسکاتلند

جاذبه ها و دیدنی های اسکاتلند

بخش بزرگی از قلعه تریل اسکاتلند بر روی ابردین شیر تمرکز دارد. به عنوان شروع برنامه سفر از شهر ابردین، سفر شما می تواند، بیش از چهار روز به طول بینجامد. علاوه بر دیدن قلعه های قدیمی دوست داشتنی، به عنوان پری به دنبال قلعه Crathes و قلعه Drum قرن 13th هستید. شما با فرصتی برای کشف قلعه Craigievar قرن 15th با برج های لذت بخش، پنجره ها، سقف های مخروطی عجیب و غریب و توپ های زینتی سنگی روبرو می شوید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 2

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .