با ادامه معرفی جاذبه ها توریستی و گردشگری کشور عمان همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


 

5. صلاله، استان ظفار

 

جاذبه های کشور عمان

 

Salalah, Dhofar Governorate  در خلیج فارس واقع شده است. این شهر مرکز اداری استان ظفار است. این شهر زیبا و تقریبا سرسبز در واقع مردم را با آب و هوای زیبا و معتدل خود جذب می کند. در حالی که تمام منطقه عربی با هوای فوق العاده ای گرمی مواجه است، آب و هوای این منطقه به مردم کمک می کند تا آرامش پیدا کنند و قدری خنک شوند. میانگین دمای سالانه از ماه ژوئن تا سپتامبر حدود 25 است.

 


4. Nakhal Fort ، ال باتینا

 

جاذبه های کشور عمان

 

Al-Batina اگر قصد دارید تور عمان را به اتمام برسانید، Nakhal Fort در ال بیتینا در انتضار شما است. این یکی از زیباترین قلعه های جهان است. آن روی یک سطح سنگی حجار واقع شده است. این قلعه در ارتفاع 200 متری کوه های حجار از قرن 3 تا 10هنوز ایستاده است. دیدگاه حومه و مزارع نخل برای مسافران مکان را جذاب تر می کند.

 


3. دژ و برج شهر Nizwa

 

جاذبه های کشور عمان

 

برج نیزوا یادآور شهر بی نظیر نیزوا در دوره های آشفته تاریخی عمان است. نیزوا در قرن هفدهم، پایتخت عمان بود. قلعه در زمان Sultan Bin Al-Ya’arubi سلطان منطقه ساخته شد و سپس آن را به عنوان دفتر مرکزی خود استفاده کرد. برج مرکزی جذاب ترین بخش قلعه نیزوا است. این برج دایره ای 150 فوتی در هر لحظه ذهن گردشگر را درگیر خود می کند . درب های مخفی، چاه ها، برج ها و غیره در قلعه وجود دارد.

 


2. روستاهای جبل اخزر ، نیزوا

 

جاذبه های کشور عمان

 

هر زمان که توریستها به عمان می آیند، نمی تواند به بازدید از روستای زیبای Akhdar نروند . الجبل الأخزر به معنی کوه سبز است. این کوه دارای بیشترین ارتفاع در بین کوه های حجار در منطقه شرقی و بالاترین انتخاب در کل عمان با ارتفاع 2000 متر است. آب و هوای این کوه مرتفع باعث می شود آن را به عنوان بخش گردشگری بهبود بخشد. محل روستاهای جبل آخدر باعث شده این راه ساده ترین گزینه برای دستیابی به “چهار روستا” است.

 


1. شهر مسقط ،عمان

 

جاذبه های کشور عمان

 

مسقط پایتخت و بزرگترین شهر و مرکز تجارت عمان است. این شهر به عنوان پایتخت بین سالهای 1779 تا 1792 اعلام شد. اولین پایتخت عمان Rustaq روستاک بود، اما حمد بن سعید این جابجایی را انجام داد. در حال حاضر مسقط یک شهر ثروتمند با بسیاری از مکان های جذاب، هتل ها و رستوران ها است. اکنون گردشگران علاقه مند به بازدید از مسقط برای اپرای سلطنتی، مرکز نمایشگاه نفت و گاز عمان و غیره هستند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 76

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .