هر جهانگرد باید حداقل یک بار در طول زندگی خود از ایتالیا بازدید کند. تجربیات مختلفی در کشور ایتالیا وجود دارد، از خشونت مکان باستانی کولوسئوم تا اماکن عاشقانه ونیز. سفر به اطراف ایتالیا آسان و مقرون به صرفه به لطف Trenitalia، سیستم راه آهن ایتالیا است. Summertime در ایتالیا می تواند به طرز وحشتناکی گرم باشد، اما زمان مناسب برای قدردانی از زیبایی و ساحل gelato of the Amalf نیز می باشد. برای این که تحت تاثیر تجربه خورشید توسکان قرار بگیرید، به فلورانس برویدبسیاری از ایتالیایی ها به زبان انگلیسی نیز صحبت می کنند. .


 6. تماشای کوه Vesuvius در ایتالیا

جاذبه های فوق العاده دیدنی ایتالیا

خرابه های Pompeii یکی از بهترین روش ها برای کشف چگونگی زندگی در ایتالیای باستان است. وقتی کوه Vesuvius فوران کرد، شهر Pompeii را در خاکستر آتشفشانی دفن کرد و باعث حفظ آن شد . این بدان معنی است که شما می توانید امروز ایتالیا قدیمی جهان را تجربه کنید. پیاده روی از طریق خیابان های قدیمی و تماشای خانه ها، مغازه ها و معابد مردم پمپی که باید ببینید. تا یاد بگیرید چگونه آنها برای زندگی استفاده می کردند، حتی یک مجتمع قدیم برای دیدار وجود دارد.


5. بازدید از Trevi Fountain در ایتالیا

جاذبه های فوق العاده دیدنی ایتالیا

افسانه این مکان این است که اگر یک سکه بر روی شانه خود را به Trevi Fountain بسپارید ، فردا دوباره به رم برمیگردید. اما این تنها دلیلی نیست که شما باید این چشمه را ببینید. این کار بیشتر از یک چشمه است که از سنگ تراورتن حک شده و با خدایان رومی و الهه های رومی تزئین شده است. این بزرگترین چشمه در ایتالیا است. از چشمه، شما می توانید به یکی دیگر از نقاط مشهور رم، محله ی اسپانیایی ها بروید.


4. کانال Cruise در ایتالیا

جاذبه های فوق العاده دیدنی ایتالیا

اگر شما به ایتالیا می روید، بازدید از ونیز نیز ضروری است. هیچ شهر دیگری مانند آن وجود ندارد. جاده ها توسط توسط کانال ها و اتومبیل ها توسط قایق ها جایگزین می شوند. . برای تماشای غروب آفتاب از پل Rialto به کانال بزرگ  بروید . در اطراف مرکز سن مارکو بررسی کار چرم و ماسک کارناوال ها را داشته باشید . جزیره Murano نیز برای یک سفر روزانه عالی است. برای تماشای نمایش شیشه ای آزاد، یک vaporetto یا یک تاکسی آب بگیرید..

 


 3. برج مشهور پیزا ایتالیا

برج پیزا ایتالیا

هیچ سفری به ایتالیا بدون عکس گرفتن در کنار برج پیزا کامل نیست. بهترین راه برای دیدن این برج این است که در بعد از ظهر  سر راه خود به فلورانس بروید . دقت کنید شهر پیزا چیز دیگری برای ارائه جز برج پیزا ندارد و برج با یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه قطار قابل دسترسی است. اگر می خواهید از خارج و بیرون به برج نگاه کنید رایگان است، اما می توانید از داخل آن بازدید کنید،که باید هزینه پرداخت کنید. اگر شما دنبال سوغات هستید، در ورودی به میدان کلیسای جامع، یک بازار کلاهک بزرگ با قیمت های معقول وجود دارد.

 


 2. استراحت در ساحل Amalfi ایتالیا

ساحل Amalfi

 

جاذبه ایتالیا

تمام خط ساحلی در امتداد نوار خلیج Salerno یک منظره ثبت شده در سازمان یونسکو است و در تابستان این منطقه شلوغی اش رو به افزایش است. اگر چه سواحل کوچک هستند، اما آب فیروزه ای و چشم انداز ناهموار آن و نقطه عطف آن که زمانی است که خورشید درخشان است جذاب است. به اطراف شهرهای قدیمی Amalfi، Ravello و Positano نیز بروید . شما می توانید در طول ماه های تابستان به راحتی به جزیره Capri سفر کنید.

 


 1. پیاده روی در Cinque Terre ایتالیا

جاذبه های اروپا

Cinque Terre به پنج سرزمین کوچک تبدیل می شود. پنج روستای کوچک صخره ای که در امتداد سواحل ایتالیا قرار دارند. روستاها از طریق  مسیرهای پیاده روی تپه ها و یا از طریق قطار ارتباط برقرار می کنند. بهترین راه برای مشاهده دیدگاه های خیره کننده، شروع یک سفر از Cinque Terre و یک روز در یک مهمانخانه محلی است. هر روستا دارای پرچم خاص خود است، اما قطعا باید Corniglia را بررسی کنید. خانه های سنگی، کوچه های کوچک و صخره ای به ساحل، دنیای کاملا قدیمی هستند. غروب آفتاب در clifftop در پایان روز نفس گیر است و موسیقی زنده در میدان شهر در شب یک راه جالب برای شناختن چند نفر از مردم محلی است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 15

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .