ادامه معرفی جاهای گردشگری و توریستی لس آنجلس

 7 – موزه تاریخ طبیعی

موزه تاریخ طبیعی

موزه تاریخ طبیعی دارای گالری های متعدد و یک مجموعه دائمی گسترده است که طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد، این مجموعه بیشتر به خاطر دایناسورها معروف شده. سالن دایناسور 14000 متر مربع است که اسکلت دایناسورها را نشان میدهد. این موزه با تاریخ طبیعی کالیفرنیا و  مناطق سراسر جهان سروکار دارد.

 

8 – نمایشگاه پارک

پارک نمایشگاه

این پارک شامل موزه علمی کالیفرنیا، موزه تاریخ طبیعی لس آنجلس و موزه آمریکایی آفریقایی قاره آمریکا است. علاوه بر موزه، پارک نیز ، با یادبود کلینزیم، ورزشگاه آرنا، مرکز نمایشگاه و باغ گل رز ، گردشگران را به خود جلب میکند. باغ رز، یک منطقه بسیار زیبا است که با هزاران بوته گل رز، چشمه و باغچه پوشیده شده.

 

9 – Broad

گسترده

یکی از جدیدترین جاذبه های فرهنگی لس آنجلس، است که در سال 2015 افتتاح و بلافاصله مشهور شد. فعالیت اصلی این موزه، نمایش بیش از 2،000 اثر هنری،مربوط به هنر معاصر و پس از جنگ است، این موزه توسط Eli و Edythe Broad تأسیس شد، که مدتهاست که گردآورنده هنر پس از جنگ و معاصر بوده است.

10 – بازار اصلی کشاورزان

بازار اصلی کشاورزان

بازار کشاورزان لس آنجلس اولین بار در سال 1934 ، پس از رکود اقتصادی شدید، توسط هجده تن از کشاورزان در نزدیکی بلوار ویلشیر ، با هدف فروش مستقیم محصولات کشاورزی راه اندازی شد. اکنون علاوه بر میوه و سبزی، انواع رستوران، مغازه های جواهرات، لوستر، وسایل آشپزخانه و اسباب بازی نیز در این مجموعه دایر شده.

11- موزه هنر لس آنجلس

موزه هنر شهرستان لس آنجلس

موزه هنرهای لوس آنجلس ادعا می کند که بزرگترین موزه هنر در غرب ایالات متحده است و تقریبا 130،000 قطعه از دوران باستان تا دوره مدرن را داراست. این مجموعه بزرگ آثار برجسته ای از آسیا، آمریکای لاتین و هنر اسلامی را در ساختمان های جداگانه ای که در طول سالها آماده یا بازسازی شده اند را به نمایش عموم می گذارد. 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .