با ادامه معرفی جاذبه های گردشگری و توریستی کشور لبنان همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


 

5. Beit ed-Dine

 
جاذبه های کشور لبنان

بیت الدین، که در قرن نوزدهم در یک کوه در اطراف یک شهر کوچک تاسیس شده است، یک قصر قابل توجه و یک نمونه بسیار زیبا از معماری لبنان است. کاخ با حیاط ها تزئین شده و تراس آن، از شیوه زندگی لوکس امپراتورهای نخستین آن تأثیر می گیرد. همزمان با تماشای این شهر کوهستانی، دره های شیب دار و زیبا نیز هستند که دیدگاه های پانوراما را برای گروه های بازدید کننده مسافران ارائه می دهند. این محل همچنین سالانه در تابستان فستیوال بیت الدین را برگزار می کند .

 


4. Valley of Kadisha

 
جاذبه های کشور لبنان

دره کادیشا ، بعضی اوقات به دلیل اهمیت فوق العاده مذهبی آن، دره مقدس به معنای مذهبی نامیده می شود، دره کادیشا دارای دریاچه ای است که توسط رودخانه Kadisha پر شده است. این مکان برای هزاره ها گروه های مسیحی دارای اهمیت سنتی باستانی برای مسیحیانی است که هنوز در آن زندگی می کنند. این مکان در سال 1998 به لیست میراث جهانی نیز اضافه شده است. دره کادیشا توسط گیاهان جنگل سدر و با صخره های برفی در هر دو طرف احاطه شده است. این نقطه خوبی برای تجربه در فضای باز و بیابان است. پیاده روی، عکاسی، ورزش های تابستانی و زیارت برای مسحیان، یکی از مهمترین فعالیت های این منطقه است.

 


3.) Tyre

 
جاذبه های کشور لبنانجاذبه های کشور لبنان

 

Tyre در جنوب کشور لبنان واقع شده است که در ابتدا ساخته شده از سازه های سنگی بوده است که نشان دهنده خرابه های قدیمی است که زمانی یک مرکز تجارت بزرگ بوده است. این مکان نخستین شهرPhoenician است و مشهور به خاطر اماکن سنتی خود از جمله بقایای حومه های رومی و بندرگاه های دریایی می باشد که 2750 سال قدمت دارد. امروزه، Tire یک شهر بندری شلوغ با تمام امکانات رفاهی است. این شهر حدود 0.2 میلیون نفر ساکن ادارد و یک مقصد توریستی محبوب در منطقه است.

 


2. منطقه مرکزی بیروت

جاذبه های کشور لبنان

منطقه مرکزی بیروت، میدان تاریخی بیروت است که به عنوان مرکز مالی، فرهنگی و تجاری لبنان شناخته می شود. این مکان در ساحل شمالی شهر قرار دارد و از همه بخش ها به راحتی قابل دسترسی است. به غیر از دفاتر پارلمان و دولت لبنان، دفاتر بین المللی مانند یونسکو، بانک جهانی و سازمان ملل متحد در آن قرار دارد . گردشگران می توانند پس از دنبال کردن Heritage Trail و Shoreline Walk، مکان های کلاسیک حفظ شده از جمله باغ عفو، میدان نجیم، موزه شهر بیروت و حمام های رومی را بازدید کنند. در کنار مسیر، بلوارهای مدرن و فروشگاههای توریستی در سطح جهانی نیز وجود دارد.

 


1. Jeita Grotto

 
جاذبه های کشور لبنان

جیتا گروتو یک سیستم غارهای متصل است که در هزاران سال تشکیل شده است. این غارها در دره نهر الكلب قرار دارند؛ در حدود 20 کیلومتری بیروت. گردشگران از طریق رودخانه طبیعی با تورهای قایقی کوچک به آن هدایت می شوند تا به ورودی عظیم غارها برسند. گالری های بالای گت شامل مجموعه ای از اتاق های ساختار سنگ های رنگارنگ و همچنین بزرگترین استالاکتیت های جهان است. همچنین حاوی غلظت بزرگی از قارچ است. JeitaGrotta جاذبه توریستی مهم در لبنان است و به عنوان عجایب جدید جهان شناخته شده است.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 59

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .