با معرفی 12 تا از بهترین جاذبه های توریستی و گردشگری چین همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

1 –پکن: خانه قصر امپراتوری و شهر ممنوعه

پکن: خانه قصر امپراتوری و شهر ممنوعه

بیش از 800 سال است که پکن مرکز سیاسی کشور چین بوده و تقریبا تا آن زمان، مرکز مهمی در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، علمی  بوده است.  بسیاری از جاذبه های چین از جمله قصردیدنیامپراتور و شهر ممنوعه در مرکز شهر پکن حفظ شده است از جادبه های دیگر این شهر می توان به معبد آسمانی، میدان Tian’anmen ، بزرگترین میدان عمومی در جهان؛ پارک زیبا Beihai؛ و  رصدخانه باستانی پکن اشاره نمود.

2 -Xi’an Historic: ارتش سرخ مایل به قرمز

Xi'an تاریخی: ارتش سرخ مایل به قرمز و بیشتر

شیان، بین رودخانه Weihe در شمال و کوه های Qinling در جنوب چین قرار دارد که یکی از مراکز اصلی نساجی در شمال غربی چین است  این شهر در قرن 3 قبل از میلاد، یکی ازشهرهای پرجمعیت  در چین بود. دیوارهای شهر ، در سال 1398 با چهار دروازه و برج های مختلف تکمیل شد. و مسجد  ابن شهر در قرن 15 میلادی ساخته شده است .

3 – شانگهای

شانگهای

شانگهای بزرگترین شهر در چین است که جاذبه های متنوع توریستی و قدیمی و جدیدتر این شهر قرار دارد. و بیش از 24 میلیون جمعیت دارد،  آثار برجسته این شهر شامل چندین موزه با شهرت جهانی و گالری های هنری می باشد که عبارتند از موزه شانگهای که موزه هنرهای چینی است و تعدادی از فضاهای سبز و آرام، معابد قدیمی و پگودا می باشد.

4 – Hangzhou و کانال بزرگ تاریخی

هانگزو و کانال بزرگ تاریخی

Hangzhou یکی از شهرهای پرطرفدار چین است که در انتهای جنوبی کاناد گراند کانادایی و در 1،776 کیلومتری چین قرار دارد. Hangzhou بسیاری از هنرمندان مهم چین و همچنین مسافران مشهور مانند مارکو پولو از این شهر دیدن کردند و مارکو پولو که آن را زیبا ترین شهر جهان معرفی کرده است.

 5 – Qufu و کنفوسیوس

دروازه ورودی در سایت گورستان کنفوسیوس

Qufuشهر کوچکی در جنوب غربی شاندونگ است که یکی از مهمترین مکان های زیارتی کشور چین است. کنفوسیوس در  این شهر درسال 551 قبل از میلاد به دنیا آمد، از مهمترين آثار تاريخي این شهر می توان به اثر معلم بزرگ – که هميشه بخشی از  ميراث جهانی يونسکو است – قبرستان کنفيوس (کنگ لین)، معبد کنفوسیوس و عمارت کنگ اشاره نمود .

 

6 – پانداها ی چنگدو

پل Anshun در چنگدو

در این شهر، پایگاه تحقیقاتی پاندا هایی به نام چنگدو وجود دارد که بیش از 80 مورد از این حیوانات شگفت انگیز را در خود جای داده است. که در این پایگاه شما می توانید پانداها را از نزدیک بویژه در زمان غذاخوردن مشاهده نمایید. و همچنین یک موزه در این محل قرار دارد که اطلاعات کاملی در مورد چالش های نگهداری این حیوان در اختیار شما قرار می دهد.

 

ادامه دارد …………

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .