با ادامه معرفی بهترین جاهای دیدنی و تفریحی کشور سنگاپور همراه ما باشید

7- هتل Raffles

هتل Raffles
هتل Raffles  یکی از آخرین هتلهای قرن نوزدهم در جهان است که در سال 1887 ساخته شده است، با بیش از یک قرن به عنوان نقطه عطفی در تاریخ سنگاپور مطرح بوده است

هتل Raffles در ناحیه استعماری سنگاپور واقع شده است و به چندین مکان تاریخی دیگر مجهز است که مهمتربن آنها، مکان لندن Raffles  است که به آن سر استامفورد Raffles گفته می شود .

8  -کلیسای و موزه Changi

چانگی Chapel و موزه

در این موزه حروف، عکس ها، نقاشی ها و عناوین شخصی را که بیش از 50،000 غیرنظامی و سربازان در زندان چنگی را به حبس ابد محکوم کردند را نشان می دهد. کلیسای Changi که در حیاط خلوت موزه دیده می شود، یک کپی از یکی از کلیساهای بسیاری است که در طول جنگ جهانی دوم ساخته شده است. این یک بنای یادبود برای کسانی است که حکومت ژاپن را نمی پذیرند.

9  -باغ وحش سنگاپور

باغ وحش سنگاپور

باغ وحش سنگاپور، خود را به عنوان بهترین باغ وحش جنگلی جهانی معرفی کرده است. که در آن یک خانواده بزرگ از شامپانزه، ژرمان، مروکات، اژدهای کامودو، موش های مولر، ببرهای سفید کنگو و بسیاری از موجودات دیگر وجود دارد.مهمانها می توانند تغذیه برخی از حیوانات  را مشاهده کنند.در ابن مکان پارک پرنده جورون نیز وجود دارد .

10 –پارک فورت کانن

فورت کانن پارک

فورت کانین به عنوان پایگاه های نظامی، زندگی طولانی و متنوع داشته است که در سال 1859ساخته شده است،  ابن قلعه یک مکان ضروری برای دفاع از سنگاپور بود. در حال حاضر  از ساختمان اصلی برای کارهای هنری و از پارک برای برگزاری منظم پیکنیک ها، کنسرت ها، نمایش های تئاتر و فستیوال ها استقاده می شود.

11 – جزیره سنتوس

جزیره سنتوس

ذر این ساحل بازدیدکنندگان میتوانند در مناطق آزاد آن والیبال بازی کنند یا قایقرانی و اسکیم بوردینگ را بازی کنند.همچنین یک آکواریوم زیر آبی  وجود دارد که در آن شما می توانید با دلفین شنا کنید و Fort Siloso ، تنها قلعه حفاظت شده در این کشور، نیز در جزیره سنتوس واقع شده است.  از مکانهای دیگر این جزیره The Flying Trapeze و Sea-Breeze Water-Sports  Wave House است .

12  -جاده ارچارد

باغ جاده

 منطقه جاده Orchard جایی عالی برای شروع یک خرید جنجالی  است، زیرا در هر نوبت قیمت وسایل فروشگاه های بالا پایین می شود و شما چنین چیزی را از محله ای که دارای 22 فروشگاه و شش فروشگاه بزرگ است انتظار ندارید در ابن محله غذاهای بین المللی زیادی وجود دارد با این حال شاید شما با وجود خرج زیاد به دلیل ثابت نبودن قیمت ها گرسنه بمانید.

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .