شهری معروف در کشور پهناور روسیه ، سوچی یک شهر گردشگری واقع در سرزمین کراسنودار در مرز غربی روسیه است. سوچی در کنار سواحل دریای سیاه و در کوه های پوشیده از برف رشته‌کوه های قفقاز جای دارد . شما می توانید آرامش و تفریح ​​را در سواحل سوچی بدست بیاورید یا بازدید از موزه ها و مکان های فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهید و یا در یک تور قایقرانی مناظر دیدنی را جستجو کنید. اگر به دنبال فعالیت و هیجان هستید می توانید از دو نمایشگاه باغ وحش و محل میمون ها یا از نمایش دلفیناریوم Adler دیدن کنید. شاید شما طبیعت را در یک محیط طبیعی ترجیح دهید؛ سوچی این راهم فراهم می کند ، به سوی پارک ملی سوچی بروید در آنجا قادر خواهید بود که سوچی را در یک مسیر کاملا جدید از کوه Akhun آخون ببینید. اگر هنوز به دنبال چیزهای بیشتری در سوچی هستید و علاقه به اماکن تاریخی دارید می توانید از بعضی از ویرانه های بیزانس محلی و یا حتی بازدید از خانه تابستانی قدیمی استالین بازدید کنید.با سایت برترین جاذبه ها برخی از دیدنی ها و تفریحات شهر سوچی روسیه را مرور می کنیم .

 


 

1. آبشار آگورا

آبشار Agura در اثر فعالیت رود آگورا در منطقه سوچی کشور روسیه ایجاد شده است . پیاده روی در دره آگورا برای پیدا کردن این آبشار خیره کننده در ارتفاع 90 فوتی می تواند جذاب باشد .

 


 

2. باغ گیاه شناسی Dendrary

 

جاهای دیدنی سوچی
بزرگترین پارک نیمه گرمسیری در روسیه که دارای بیش از 30 هکتار زیبایی طبیعی خیره کننده است. این پارک جز ذخایر دولتی است.

 


 

3. Krasnaya Polyana

 

منطقه ای کوهستانی که دیدگاه نفس گیر پانوراما از کوه های با شکوه قفقاز غربی را ارائه می دهد .

 


 

4. پارک Riviera
جاهای دیدنی سوچی

 

محبوب ترین پارک سوچی دارای وسائل بازی ، سواری های سرگرم کننده، گالری های هنری، کافه ها، مجسمه ها، استخر و درختان زیبای magnolia مگنولیا است که توسط فضانوردان روسی به نام یکی از سفرهای اکتشاف فضایی ساخته شده است. آدرس : در مزکز شهر و نزدیک بندرگاه تفریحی خیابان Egorova ، سوچی، روسیه

 


 

5. آکواریوم  Discovery World  سوچی

 

در مساحت 6000 متر مربع 30 آکواریوم وجود دارد که مجموع 5 میلیون لیتر آب را در خود جای داده اند. احساس خوبی در کنار آکواریوم وجود دارد جایی که ماهی های رنگارنگ شنا می کنند. لذت بردن از یک ستاره دریایی، عبور از تونل، جایی که مرجان ها درخشان و کوسه بزرگ شناور است بسیار عالی است.

  آدرس :  219A / 4, Lenin Street | Kurortniy Gorodok, Sochi, Russia

 


 

6. کوه آخون بزرگ سوچی

 

کوه آخون بزرگ به دلیل وجود طبیعت بسیار دیدنی دارای تفرج گاهای خوبی نیز می باشد . آخون بزرگ اسم کوهی است که به فرمان استالین در سال ۱۹۳۵ – ۱۹۳۶ برج دیدبانی تاریخی بسیار زیبا و دیدنی در آن ساخته شد. بلندای این برج دیده بانی ۵/۳۰ متر می باشد و مناظر بسیار زیبایی از رشته کوه های قفقاز را از آن می توان دید.

 


 

7. سالن نمایش ماندارین 

 

یکی دیگر از مکان های تفریحی سوچی، سالن نمایش ماندارین می باشد که سالیانه نمایش های بسیاری در آن اجرا شده و همیشه تماشاچی زیادی نیز دارد.در این جا نمایشنامه های مشهور دنیا و نمایش هایی از تاریخ روسیه و شهر سوچی اجرا شده اند.

آدرس سالن نمایش ماندارین سوچی :‬‎ ul. Bestuzheva, 1/1, Sochi, Russia


8.چشمه آب معدنی ماتسستا سوچی

جاذبه های سوچی

یکی از دلایل شهرت شهر سوچی، وجود چشمه های آب معدنی در این شهر است که سوچی را به قطب گردشگری سلامت روسیه نیز بدیل نموده است. درست است که در سوچی چشمه های معدنی بسیاری وجود دارد اما دلیل شهرت و خاص بودن Matsesta Mineral Water  بخاطر ترکیبات ویژه آن است ، ماتسستا یک چشمه معدنی گرم است و به معنای آب آتش می باشد.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 91

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .