با ادامه معرفی بهترین دجاهای دیدنی باهاما همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

6- جزیره آندورس

آندروس، بزرگترین ناحیه در باهاما، دارای سومین تپه دریایی صخره ای در جهان و همچنین بزرگترین منبع آب شیرین و غارهای زیر آب است. جای تعجب نیست که به مقصد محبوب برای غواصان مبدل شده است. تالاب های وسیع این جزیره کانال هایی را ایجاد می کنند که مورد توجه قایقرانان و ماهیگیران است. ماهیگیری در این جزیره بسیار زیاد است و آندروس به نام “ماهی سرخ شده در جهان ” شناخته می شود.

 

7-  Treasure Cay

در میان ساحل شرقی Great Abaco، ساحل Treasure Cay به عنوان یکی از زیباترین سواحل جهان شناخته می شود. وجود سواحل ماسه ای زیبا، بازدید کنندگان را به خود جلب می کند تا بر روی ساحل کرم رنگ به استراحت بپردازند. ساحل Treasure Cay همواره میزبان یکی از محبوب ترین مسابقات ماهیگیری در باهاما است.

 

8 – Elbow Cay

Elbow Cay در آباکوس یک روستای ماهیگیری به سبک انگلستان را با جذابیت تمام به نمایش می گذارد. کلبه های رنگارنگ در خیابان اصلی شهر قرار دارد و محل اصلی اسکان اهالی روستا است. این شهر برای فانوس های دریایی اش بسیار معروف است. موزه تاریخی Wyannie Malone در نزدیکی Guana Cay قرار دارد و معمولا مناسب برای سفرهای روزانه است.

 

Green Turtle Cay -9

با قدم زدن در خیابان های Green Turtle Cay در Abacos احساس می کند به عقب برگشته اید و در زمان های قدیم باهاماس قرار دارید. بازدید کنندگان می توانند قایق های ماهیگیری در بندر و مردم محلی را در حال صید آبزیان و خرچنگ تماشا کنند. این منطقه دارای سواحل زیبا، صخره های مرجانی بی نظیرو آبهای شفاف است که برای شنا، غواصی، دریانوردی و فرصت های قایقرانی بسیار مناسب است.

 

Bimini – 10

جزیره Bimini که نزدیک به جزایر ایالات متحده است و در حدود 88 کیلومتری شرق میامی، فلوریدا قرار دارد و به عنوان پایتخت بزرگ ماهیگیری در باهاماس شناخته شده است. از ماه مارس تا سپتامبر، Bimini مسابقات ماهیگیری دریایی را مهیا می کند و فرصت های غواصی در آن بسیار زیاد است. ارنست همینگوی چندین تابستان را در Bimini گذرانده است و برای رمان پیرمرد و دریا از آن الهام گرفته است.

11- جزیره لانگ

یکی از زیباترین جزایر باهاما، جزیره لانگ است. حدود 130 کیلومتر طول و بیش از هفت کیلومتر عرض دارد. این جزیره دارای سواحل شنی در ساحل غربی و صخره های سنگی در امتداد شرقی ساحل است. جزیره لانگ برای ماهیگیری، غواصی و قایقرانی مناسب است و دارای سواحل ماسه ای صورتی و سفید است. دسترسی به این جزیره عمدتا از طریق هوا یا خدمات کشتیرانی ناسائو است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .