والتا، پایتخت جمهوری مالت،  یک جایگاه ایده آل برای شناخت جزایر مالت است.  جزایر مالت (Malta و Gozo و Comino) اند که در اطراف آبهای عمیق دریای مدیترانه در جنوب سیشیل قرار دارند، میراث شگفت انگیزی در این ناحیه هستند. جزایر دارای تاریخ باستانی و خرابه های ساختمان های قدیمی هستند. زبان مالتی از زبان ایتالیایی گرفته شده است. این کشور به شوالیه های افسانه ای مالت که با ترک ها می جنگید و جنگ های صلیبی را آغاز کردند، بشدت افتخار می کند. با معرفی 16 جاذبه گردشگری در کشور مالت ، کشور ناشناخته اروپایی همراه سایت برترین جاذبه ها باشید.

 

1 – شهر والتا

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

مالتا یک بندر مهم استراتژیک، و پایتخت زیبای جمهوری مالت است. کل شهر والیتا متعلق به شوالیه های مالت، نجیب زاده های اروپایی است که پادشاه اسپانیا در سال 1530 ، این جزایر را به آنها اعطا کرد. شروع بازدیدها در سفر به مالت، از والتا می باشد.

 

2 -جزیره گُزو (Gozo)

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

جزیره گُزو جزیره ای از جزایر مالت است. این جزیرۀ کوچک با چشم انداز زیبا و  شگفت انگیز، شهرک های آرام و سواحل بی نظیر، جای خوبی برای لذت بردن از تعطیلات و در عین حال کشف جاذبه های فرهنگی است. مناظر بسیار زیبایی برای نگه داشتن بازدیدکنندگان برای چند روز یا حتی اقامت در هفته وجود دارد.

 

3 – شهر medieval مدیوال

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

مدیوال را یک شهر افسانه ای شگفت انگیز می دانند. این شهر تپه ای قرون وسطایی دارای تاریخی فریبنده است. گردشگران باید از طریق دروازۀ اصلی دراماتیک آن عبور کنند تا به شهر وارد شوند و در این حین، یعنی زمان راه رفتن در این مکان، تصور می کنند که به دوره  گذشته برگشته اند. مکان های مهم دیگر، کلیسای سنت پل ، مباشد. که یک ساختمان با شکوه است که توسط معمار لتونیو گافا مونته طراحی شده است.

 

4 -جاذبه های تاریخی در رِباط rabat، جزیره مالت

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

درست در خارج از معادن Mdina شهر همسایه رباط قرار دارد. گردشگران می توانند هر دو شهر مدیوال و رباط را در یک روز بازدید کنند. در مالت، کلمه “رباط” به معنی “حومه” است. رباط نسبت به مدیوال جاذبه های گردشگری کمتری دارد. اما دارای جاذبه های تاریخی است. برای کسانی که علاقه مند به دورۀ کلاسیک هستند، ویزای رومی قطعا ارزش دیدن دارد.

 

 5 -معبد ما قبل تاریخِ Tarxien جزیره مالت

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

معابد Tarxien بزرگترین و زیباترین مکان تاریخی در مالت است که شامل چهار ساختار مگالی است. این مکان،  دستاوردهای هنری و فرهنگی در ” دوره معبد ” (دوران نوسنگی) بین 3600 تا 2500 پیش از میلاد را نشان می دهد. تسمه نقاله و مجسمه های سنگی که در اینجا یافت می شوند، توسط مجلات عالی نمایش داده می شوند؛ و همچنین در موزه ملی باستان شناسی در والیتا در معرض نمایش قرار داده می شود.

 

با ادامه معرفی جاهای توریستی و تفریحی جزایر کشور کوچک مالت همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

6 – استخر شنای طبیعی comino ( تالاب آبی در جزیره کمین )

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

یک مکان شگفت انگیز، با آبهای فیروزه ای کریستال . این یک جاذبه  قسمت جنوبی اقیانوس آرام است که  آبهای آن بر روی یک دره سفید و شنی قرار دارد. این تالاب گسترده در واقع یک استخر شنای غول پیکر است زیرا آب های آن بسیار آرام است و انتهای آن کم عمق، برای کودکان به اندازۀ کافی امن است.  گزینۀ گردشگری دیگر آن، آفتاب گرفتن بر روی تپه های شنی گرم سوزان است.

 

7- غار آبی در جزیره مالت

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

غار آبی در بالای یک صخره پر پیچ و تاب در  دریای مدیترانه قرار دارد.  بر اساس اصول اسطوره شناسی، غار آبی یک آژیر (پناهگاه های دریایی) برای ملوانان بوده است. امروزه مناظر ساحلی و غارهای آهکی در اینجا تصویری از آرامش را بوجود می آورند. آب این مکان به رنگ آبی درخشان است.سعی کنید قبل از ساعت 2 بعد از ظهر، زمانی که نور خورشید بهتر از همه وقت آب را روشن و درخشان می کند، به این مکان مراجعه کنید.

 

8 . دیدنی های dingli cliffs در جزیره مالت

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

کسانی که از مناظر ساحلی الهام بخش دیدن می کنند، باید برای تماشای غروب دریا از Wied iz Zurieq تا کلیساهای دینگلی، به مدت کوتاهی سوار اتوبوس شوند.  کلیسای دینگلی از مکان های برجستۀ دیدنی است که ، پانوراما های ساحلی هیجان انگیزی را ارائه می دهد. به یاد داشته باشید در این مکان هیچ دستشویی یا کافه ای وجود ندارد. اما مناطق دیدنی وجذاب، بازدید کننده ها را به این مکان می کشاند.

 

9 -ساحل خلیج طلایی در جزیره مالت

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

خلیج طلایی در شمال غربی مالت یکی از زیباترین سواحل جزیره است که  سواحل شنی آن، توسط یک خط ساحلی کوهستانی و صخره های شیب دار محافظت می شود. این ساحل شنی با رنگ طلایی بر خلاف دیگر سواحل مالت، از ترافیک خیابان، که باعث فرار گردشگران ساحلی می شود به دور است. ساحل دارای ماسه های طلایی نرم است.

 

10 – خلیج ghajn Tuffieha و سواحل خلیج Gnejna در جزیره مالت

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

در اطراف صخره ها و تپه های شیب دار، با صعود به اندازۀ 200 گام، این ساحل قابل دسترسی است. Ghajn Tuffieha یکی از سواحل برتر مالت است که توسط مردم محلی مورد توجه قرار گرفته است. آب این مکان برای شنا مناسب است. به جز زمانی که پرچم قرمز بالا است. و این نشان دهندۀ “قوی بودن جریان آب” است.

 

ادامه معرفی جاهای تاریخی و سواحل و جزایر دیدنی کشور کوچک و اروپایی مالت

 

11 -جذابیت ساحلی مِلیه (Mellieha)، جزایر مالت

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

در چشم اندازی در شمال غربی مالت، Mellieha  محبوب ترین جزیرۀ ساحلی در میان خانواده های مالتی است. در کنار ساحل جاده شلوغی است . این مکان، از بزرگترین سواحل شنی در بین جزایر مالت است. روستاهای زیبا در کنار ملیه ساخته شده که به عنوان “برترین مقصد اروپایی”اند و دارای تپه های تحت دارای انگور و مزارع کوچک اند.

 

12 – معبد حجر قیم ( Hagar Qim) درجزیره مالت

جزیره مالت

یکی دیگر از مکان های  معروف یونسکو، معبد حجر قیم در سواحل جنوبی مالت و در موقعیت فرماندهی در فلات سنگی مشرف به دریای مدیترانه و جزیره فیلفلا قرار دارد. سازندگان ماقبل تاریخ حجر قیم از طرح سه بعدی در اتاق ها استفاده نکردند. در عوض، اتاق ها و سایز ها با یکدیگر ارتباط دارند.

 

13 -معابد mnajdra از دوره برنز ، جزایر مالت

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

معبد موناجرد در فهرست یونسکو قرار دارد . که در محدوده ای جداگانه و ناهموار در ساحل جنوبی مالت، و مشرف به دریا است. این سایت شامل سه ساختمان است . قدیمی ترین ساختار، معبد جنوبی، به حدود 3600 تا 3200 قبل از میلاد می رسد. دو معبد دیگر بین سالهای 3150 تا 2200 پیش از میلاد ساخته شده اند. این سه سازه، یک مرحلۀ قابل توجهی در دوران قبل از میلاد به نام فاز Ggantija (حدود 3000 BC تا 2200 قبل از میلاد ) بوده اند که دوره مهمی از دوره برنز مالتی است.

 

 14 – روستای Siggiewi جزیره مالت

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

این روستای سنتی  در جنوب غربی مالت بین رباط و مارشالکک در دره Girgenti واقع شده است . در مرکز روستا، کلیسای سنت نیکلاس، بازدیدکنندگان را با نماد باروک که توسط لورنزو گافا در سال 1693 ساخته شده است تحت تاثیر قرار می دهد. کلیسا معمولا به جز در فستیوال Siggiewi (روزهای پیاده روی) بسته است.

15- روستای زبابوگ، جزیره مالت

جاذبه ها و دیدنی های کشور مالت ( مالتا )

استاد دو روحان، زبابوگ را به عنوان یک شهر یاد می کند. و  نام آن را به Citta Rohan تغییر داده است. در کنار خیابان های تاریخی، خیابان سنت آنتونی و میدان بیمارستان، و همچنین بسیاری از خانه های دوست داشتنی قدیمی، برخی مکان های دیدنی از قرن شانزدهم هستند.

 

16 – روستای تفریحی Popeye، جزیره مالت

جزایر مالتا

برای خانواده هایی که با بچه ها مسافرت می کنند، روستای Popeye در Mellieha یک محل مناسب برای گذراندن یک روز سرگرم کننده است .  بازدیدکنندگان میتوانند ملوان ها را در کابین ملاقات کنند. در میدان اصلی، یک نمایش خوش آمدید وجود دارد که بیشتر در مورد این مکان توضیح می دهد. Village Popeye دارای جاذبه های دیگر از قبیل ساحل و مکانهایی برای خرید سوغات است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 5

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .