با ادامه معرفی دیدنی ها و جاذبه های کشور بزرگ چین همراه سایت برترین جاذبه ها باشید



5. رفتن به Tianmen Shan

نمایش های بزرگ از کوه به آسمان باز است که بالاترین سطح از دریا را دارد (1520 متر). با این حال، شما باید 999 پله بدون هیچ دستگاهی بالا بروید و به آن صعود کنید . پارک دارای ستون های سنگی متعدد است، در حالی که Tianmen مسیرهای بزرگی را فراهم می کند .

 

 

 

 


4. یک تور قایقی در شهر باستانی ققنوس  Phoenix Ancient

این شهر در استان هونان قرار دارد که به خاطر طبیعت شگفت انگیز و کوههای Tianmen منحصر به فردش مشهور است. شهر تاریخی دارای فرهنگ غنی است: از چند زبان قومی و آداب و رسوم، به هنر و معماری. ساختمان های سبک Ming و Qing به خوبی حفظ شده و توسط یونسکو حفاظت می شوند.

Fenghuang اغلب به عنوان زیبا ترین شهر در چین به عنوان یک دلیل خوب برای سفر محسوب می شود: با طبیعت شگفت انگیز، با معماری تاریخی آن جاذبه توریستی محبوب است.

 

 

 

 

 

 


3. پیاده روی در دیوار بزرگ چین

دیوار چین که می تواند از فضا دیده شود، برای قرن ها ساخته و بازسازی شده است. دیوارهای اول در قرن هفتم قبل از میلاد ساخته شد. در طول سلسله مینگ (1644-1368)، دیوار در حال حاضر تبدیل به بزرگترین ساختار نظامی در جهان است. معروف ترین مکان در کشور چین ، که دارای تاریخچه طولانی و میراث غنی است.

 

 

 

 


2. مکان رمانتیک Huanglong

این مکان دیدنی به معنای “اژدهای زرد” در چینی است. Huanglong در محدوده کوه Minshan یافت شده، توسط یونسکو میراث جهانی اعلام شده است. از میان شگفتی های طبیعی ، استخر های رنگارنگ تراریخته در میان نقاط قابل شناسایی ترین و زیبا ترین شهرهاست. ذخایر تاریخی نیز شامل معابد و مجسمه های بودا، پراکنده در پارک است.

Huanglong علاوه بر جنگل ها، آبشارها، چشمه های آب گرم و کوه ها، مرکزی است برای میمون و پاندا غول پیکر و سایر حیوانات

 


1. از هنگ کنگ دیدن کنید

قلمروای مستقل، هنگ کنگ مانند یک کشور برای خود است که می تواند در تمام طول عمر مورد بررسی قرار گیرد. این شهر جذاب مردم رانده شده از سراسر جهان را در خود دارد  به بالاترین آسمان خراش بروید و شهر را مشاهده کنید، به خرید بروید، مثل یک آدم محلی بخورید و همچنین از فعالیت های آبی در یکی از سواحل لذت ببرید. شما کل جهان را در هنگ کنگ خواهید یافت! 

 

 

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .