ادامه دیدنی های فوق العاده کشور کاستاریکا

 

11. آتشفشان و پارک ملی Irazu

 

پارک ملی آتشفشان Irazu

 

آتشفشان Irazú بزرگترین آتشفشان فعال در کاستاریکا با ارتفاع 3342 متر است. پارک ملی از یک منطقه 309 هزار هکتار زمین در اطراف آتشفشان محافظت می کند. قله آتشفشان یک منظره مانند قمری با دهانه است. مسیرهای مشخص شده منجر به این دهانه ها و دو جزء کوچکتر می شوند که یکی از آنها نیز دارای یک دریاچه است. همچنین می توان از مخروط پری کلاسیک بازدید کرد که از سنگ های آتشفشانی جدا شده تشکیل شده است.

 

12. پارک ملی Braulio Carrillo

 

پارک ملی Braulio Carrillo

 

پارک ملی Braulio Carrillo، تنها با 30 دقیقه فاصله از شلوغی سان خوزه قرار گرفته است و شامل کوه ها، آبشارها، کانیون ها، آتشفشان های خاموش و جنگل های بارانی است. نزدیکی پارک به دروازه اصلی کشور به این معنی است که راهی آسان برای مشاهده برخی از گیاهان منحصر به فرد و حیات وحش کاستاریکا وجود دارد.

 

13. پارک ملی Rincón de la Vieja

 

پارک ملی Rincón de la Vieja

 

آتشفشان Rincón de la Vieja مهمترین جاذبه این پارک است. این آتشفشان فعال در سال 2011 به فوران افتاد و در نتیجه، مسیرهای پیاده روی به سمت قله باز نیست، اما هنوز در این منطقه  مناطقی برای پیاده روی وجود دارد که این مسیرها به آبشارها و چشمه های آب گرم می انجامد. این پارک همچنین شامل انواع مختلفی از حیات وحش منحصر به فرد نظیر تپهیر ها، خروس ها، میمون ها و گربه های بزرگ مانند جگوار، پوما و اوکلوت است که همچنان در پارک زندگی می کنند.

14. موزه طلائی قبل از کلمبیا در سن خوزه

این موزه یکی از بزرگترین مجموعه های طلایی قبل از کلمبیا در آمریکای شمالی است. بیش از 20000 اونس طلا در حدود 2000 عدد در مجموعه موزه یافت می شود که در کنار آن مجموعه های از سکه ها و تمبر ها و همچنین هنر های کاستاریکا را به نمایش می گذارد.

15. حیات وحش

 

حیات وحش

 

کاستاریکا یکی از آن کشور های نادری است که تنها حیات وحش آن به تنهایی می تواند ارزش سفر به این منطقه را داشته باشد. با میمون هایی که به طور منظم در اطراف شهرها ظاهر می شوند، آفتاب پرست های قرمز و توکانی ها موجود در کنار سواحل، بازدیدکنندگان به ندرت نیازمند جستجو برای مشاهده حیوانات این منطقه هستند. فرصت ها برای دیدن حیات وحش به هیچ یک از مناطق محدود نمی شود، اما بازدید از پارک ها و یا گرفتن تورهای سازمان یافته، احتمال دیدن بعضی از گونه های کم یاب را افزایش می بخشد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .