سیستم های سرمایی همواره یکی از مهم ترین نیاز های انسان ها در گذشته و تا کنون بوده و این نیاز در فصل های گرم سال و اللخصوص تابستان به وضوح قابل رویت است .
یکی از سیستم های سرمایی پر فروش و پر طرفدار در سال های گذشته را میتوان کولر های ابی دانست که توانسته بودند به خوبی این نیاز را رفع نمایند.
اما در سال های گذشته و بوجود امدن بحران هایی نظیر کم ابی و مصرف انرژی و پیشرفت های تکنولوژی دستگاه های جدید تری به عنوان کولر روتاری به روی کار امدن که در سال های اولیه ورود خود میزان مصرف انرژی بسیار بالایی داشتند و از نظر اقتصادی به صرفه نبود و در کنار ان برای تولید سرما از گازهای گلخانه ای استفاده کرند که میتوانست اسیب زیادی به محیط زیست وارد کند که البته پس از چند سال این گاز ها جایگزین شدند و دیگر خطری برای محیط زیست نداشتند.
تفاوت کولر ابی و گازی
کولرهای گازی هم همانند کولرهای ابی  سیستم های سرمایی  دارای توان های مختلفی بودند که میتوانستند محیط های وسیع تری را به این واسطه خنک نمایند.یکی از پر فروش ترین موارد ان ها را میتوان کولرگازی 30 هزار دانست که بسته به محیط  ومتراژ منزل و یا ادارات از انها استفاده میشد.
کولرهای گازی دارای قدرت بیشتر و راحتی بیشتر بودند که به واسطه این ویژگی ها این دستگاه ها جایگزین کولرهای قدیمی و ابی شدند.سیستم های کولر های گازی اکنون بسیار به صرفه تر و کم هزینه تر میباشند که میتواند ان هارا از هر نظر به عناوینی بهتر از کولرهای ابی تبدیل نماید.
دربین اپارتمان های شهر تهران نیز به واسطه حجم محیط کمتر و مصرف کمتر از کولرگازی 18 هزار به طور معمول در ابتدا استفاده میشود تا افراد به سراغ خرید دستگاه های دیگر و یا اندازه های نا متعارف دیگر نباشند زیرا این سری از کولرها دارای مصرف انرژی کمتری میباشند و به نسبت کولرهای ابی و گازی دیگر در مصرف انرژی و اب نیز میتوان با این کار صرفه جویی کرد.
کولر های گازی نسل جدید با داشتن توانایی های ویژه سیستم های سرمایی  توانسته اند به خوبی نیاز های خانواده های ایرانی را  رفع کرده و هزینه های جاری ان هارا کاهش دهند.
یکی از ویژگی های مهمی که این دستگاه ها دارند این است که به تکنولوژی اینورتر مجهز شده اند این ویژگی میتواند به خوبی از دستگاه های انها در برابر نوسانات برق محافظت و کند و کیفیت کارکرد انهارا تضمین نماید.
سیستم های اینورتر در سرمسیر جریان ورودی برق قرار میگیرند که بتوانند با تنظیم برق ورودی ومتناوب کردن ان جریان سالم و مورد نیاز دستگاه را برای ان تامین نمایند .دریافت برق سالم در دستگاه میتواند میتواند باعث افزایش طول عمر کارکرد دستگاه و از سمتی باعث بهبود عملکرد دستگاه را در پی دارد و به واسطه این سیستم دستگاه میتواند با کمترین میزان صدای تولید شده کارکند و میزان مصرف انرژی خود را کاسته و در جایگاه سبز رده بندی انرژی محصولات برقی قرار بگیرد.
سیستم های کولر گازی
از دیگر توانایی های دستگاه های جدید میتوان ارتباط ان ها با دستگاه های هوشمند موبایل را گفت که میتوانند به خوبی به هم متصل شده و ازموبال خود به عنوان یک کنترل از راه دور هوشمند استفاده کنید .
با استفاده از موبایل های هوشمند میتوانید اطلاعت دیگری نظیر میزان دمای محیط و یا میزان فشار هوا و قدرت پر تاب را نیز مشاهده نمایید و یا در صورت نیاز تغییرات اصلاحی در کار دستگاه ایجاد نمایید و تمامی این موارد را تنها با زدن چند دکمه انجام دهید.
از دیگر امکانات سیستم های سرمایی  این دستگاه میتوان به داشتن زمانبندی کارکرد ان اشاره کرد که شما عزیزان با تنظیم دما و زمان برای کارکرد دستگاه میتوانید به استراحت و یا کار خود مشغول شوید و دستگاه میتواند به صورت هوشمند و درزمان های تعیین شده شروع به کار کند.با این قابلیت میتوانید محیط منزل خود را قبل از رسیدن به خانه از سمت محل کار تنظیم کرده و محیط منزل خود را اماده برای استراحت تنظیم نمایید.این ویژگی در کنار صدای کم تولید شده توسط دستگاه میتواند ارامش محیط منزل را در زمان کار  و یا استراحت های شبانه حفظ نماید.
فیلتراسیون هوا
فیلتر های هوای به کار رفته در کولرگازی میتواند نکته ای کوچک اما با کارایی بالا باشد زیرا میتواند محیط منزل شمارا از شر هر گونه بوی مزاحم خلاص نماید و همواره هوایی تازه را برای شما ایجاد نماید.جدای از فیلتر هوا برای بود این فیلتر توانایی جذب گرد غبار موجود در هوا را نیز دارد و میتواند مانع از نشستن گرد و غبار بر روی وسایل داخل منزل شود و این کار را تنها با مکش قوی و جذب بالای خود انجام میدهد و شما تنها باید هر چند ماه در میان فیلتر هوای دستگاه را با یک دستمال پاک کرده تا مکش قویتری داشته باشد.یکی دیگر از توانایی های این فیلتر و مهم ترین ان این است که میتواند به خوبی باکتری های موجود وعوامل بیماری زا در هوای محیط را جذب و از بین ببرد این ویژگی به واسطه فیلتراسون قوی وهوشمند ان انجام میشود.این فیلتربا حذف هر گونه باکتری مضرر در هوا میتواند مانع از بروز حساسیت و ای بیماری های تنفسی در افراد ساکن منزل شود و میتاونند با ارامش در زیر کولر به استراحت بپردازند.
یکی از موارد مهم برای خرید دستگاه های برقی درجه میزان مصرف انرژی انها میباشد که نسل های جدید کولر گازی پارا فراتر از کم کردن انرژی و مقدار برق کرده اند با هوشمند سازی دستگاه توانسته اند که مقدار بیشتری از انرژی را ذخیره نمایند وان به این ترتیب است که دستگاه با دریافت دمای مورد نظر شروع به کارکرده و پس از رسیدن به دمای مطلوب بدون نظارت فرد بر روی ان و تنها به صورت هوشمند دستگاه میتواند خاموش شود تا دما تغییری نکند وتنها در زمانی روشن خواهد شد که شاهد کاهش و یا افزایش دمای محیط باشیم وپس از روشن شدن و تنظیم مجدد دمای این پروسه تکرار میشود.

کولر روتاری 18 هزار و 30 هزار
برای خرید دستگاه هایی این چنینی میزان اندازه محیط و اب هوای منزل بسیار مهم است .کولرهای گازی باید متناسب با اب هوای منطقه بسته به نوع شرجی و یا خشک و…. بودن ان انتخاب و خریداری شوند تا بتوانند بدون هیچ خرابی برای سال های متمادی برای شما خدمت نماید و در کنار ان باید به اندازه و تناسب بین دستگاه ومحیط منزل خود دقت نماییم زیرا با کوچک تر و یا بزرگتر بودن ان به دستگاه در هنگام کارکرد فشار امده و میتواند هزینه های تعمیر متعددی در طول سال را برای خانواده ها ایجاد نماید.برای انتخاب درست دستگاه منزل خود نیز میتوانید از کارشناسان و فروشندگان تخصصی این محصول استفاده کنید تا بهترین بازخورد ممکن از خرید دستگاه را داشته باشید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

پیکاپ ویزا فرایندی جذاب و گاه چالش‌برانگیز است که در آن، شخص متقاضی ویزا، پس از طی مراحل اداری و دریافت تأیید نهایی، برای اخذ برچسب ویزا و نهایی کردن فرآیند، به سفارت یا کنسولگری کشور مقصد مراجعه می‌کند. این سفر، گامی مهم در مسیر تحقق رویاها و اهدافی تلقی می‌شود که فرد برای خود […]

در دنیای پیچیده و دائما در حال تحول معاملات آنلاین، انتخاب بروکری که نه تنها قابل اعتماد، بلکه همچنین سازگار با نیازهای فردی معامله‌گران باشد، بسیار حیاتی است. الیمپ ترید، با سابقه‌ای درخشان از ارائه خدمات معاملاتی در سطح جهانی، یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌تواند در این راستا مورد بررسی قرار گیرد. این مقاله […]

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .