با معرفی 10 تا از بهترین جاهای دیدنی و معروف اورلاندو آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

1 –دنیای والت دیزنی

دنیای والت دیزنی

جهان والت دیزنی سالهاست که محبوب ترین مرکز تفریحی خانوادگی در فلوریدا است. سرزمین پادشاهی جادویی، پادشاهی حیوانات، پارک تمپان Epcot، و MGM Studios از مکان های دیدنی این سرزمین هستند و علاوه بر اینها سرگرمی و تفریح های زیادی برای همه افراد هست که چند روز خود را اینجا بگذرانند.

2 – سرزمین دریایی

جهان دریایی SeaWorld

سرزمین دریایی در اورلاندو با آکواریوم های بزرگ، نمایش دلفین ها و نهنگ ها، استخرهای لمسی و لیست گسترده ای از سواری ها، مکان زیبایی است . همچنین برای برخورد نزدیک با دلفین ها و دیگر ساکنان موقعیتهایی را فراهم آورده اند.سرزمین دریایی در اورلاندو یکی از بزرگترین پارک های دریایی در جهان است.

3 – استودیو جهانی

استودیوهای جهانی

این پارک تفریحی ترکیبی از تفریح و استودیوی کار هست که با مشاوره استیون اسپیلبرگ طراحی شده است تا به بازدیدکنندگان تجربه ی تعاملی با فیلم ها را ارائه دهد. دو پارک با تم مختلف در دانشگاه وجود دارد؛در استودیو جهانی فلوریدا، استودیوهای ضبط فیلم و  در جزایر ماجراجویی امکان بازدید لوکیشنهای مختلف وجود دارد.

4 – Discovery Cove Way ( راه اکتشافات دریایی)

کاوش دیسکاوری

 یکی از جاذبه های برتر است که در نزدیکی سرزمین دریایی اورلاندو واقع شده است و بازدیدکنندگان می توانند برخی از رمز و راز های دریا را تجربه کنند. برخی از گزینه ها شامل شنا کردن با دلفین ها و شنا کردن در امتداد یک صخره است. در این سرزمین شما می توانید آرامش محیطی گرمسیری را تجربه کنید

5 – تالاب لاگوون

تالاب آویزان

تالاب لاگوون یکی از پرطرفدارترین پارک های دیزنی است که دارای انواع تفریح های آبی و سواری ها، یک استخر موج برای گشت و گذار و مناطق مخصوص برای کودکان کوچک است. اینجا به بازدیدکنندگان فرصتی برای شنا کردن با کوسه های لئوپارد و کاپوت، همراه با دیگر ماهیان داده می شود.

ادامه دارد ……

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!