با ادامه معرفی بهترین جاذبه های گردشگری و تفریحی کشور هنگ کنگ همراه ما باشید

7- پارک اقیانوس – Ocean Park : 

Ocean Park

پارک اقیانوس ، موردی است که همه هیجان های شما را پوشش می دهد از جمله : پیاده روی از میان هنگ کنگ قدیم ، ترن (قطار) هوایی ، بزرگترین گنبد آکواریوم جهان با 400 گونه ماهی ، خیارهای دریایی ، تونل جزیره نما ، تپه دریایی ، نگاهی به حیات وحش کمیاب و عجیب و غریب و وهمچنین پاندای غول پیکر چین و…تنها پارکی که با آن رقابت می کند ، پارک معروف و محبوب دیگر هنگ کنگ بنام پارک دیزی لند می باشد.

8-سواحل ریپالس بای -Repulse Bay :

Repulse Bay and the Beaches

هنگ کنگ دقیقاً مترادف با تعطیلات ساحلی نیست اما چه کسی هست که از بین مناظر دیدنی ، تماشای خورشید و شن و ماسه های ریز و نرم ساحلی را دوست نداشته باشد؟ ساحل ریپالس بای-Repulse Bay محبوب ترین خلیج در کشور چین است.  هتل high-end بعنوان یک هتل عالی در این ساحل شناخته شده است و پیشنهاد  خوبی برای انتخاب و خرید غذاهای عالی است.

9-تندیس بزرگ بودا : 

Big Buddha (Tian Tan Buddha Statue)

بودای بزرگ-با 34 متر ارتفاع ، بالای صومعه پو لین در جزیره ی لانتائو قرار دارد که این تندیس ، بزرگترین مجسمه در نوع خود در جهان است که تکمیل آن 12 سال طول کشید. برای دیدن تندیس بزرگ بودا ، می توان صبح اول وقت ، بهمراه یک راهب ، به سمت صومعه در قله لانتائو صعود کرد. در مسیر به سمت صومعه می توان مناظر زیبا ، دریاها و جزایر را تماشا کرد.

10-دهکده ماهیگیری  تای-او -Tai O : 

Tai O Fishing Village

یک سفر به دهکده ماهیگیری تای-او Tai-O تجربه ای را به شما می دهد که هیچ جای دیگر در هنگ کنگ پیدا نخواهید کرد. یک خروش بلند از شهر درخشان ، بازارهای شلوغ و پارک های تفریحی… این دهکده مثل یک خانه ای است برای آدم هایی که سبک زندگی آرام و سنتی را دوست دارند. شما می توانید سوار قایق های اطراف دهکده شده و از بازارهای محلی و غذاهای دریایی تازه بازدید کنید. از جالبترین چیزهای این دهکده ، دیدن دلفین هایی است که هراز گاهی به بیرون از آب می پرند و دوباره به درون آب بر میگردند و دیدن آن ها شما را به وجد می آورد.

11-بازار شب خیابان معبد : 

Temple Street Night Market

یکی دیگر از پربازدیدترین مکان ها در کولوون-Kowloon ، بازار شب خیابان معبد است که آخرین شب بازار در هنگ کنگ است. اینجا مکانی است برای اینکه اجناس ، غذاها و چیزهای عجیب و غریب بخرید. فروشندگان هر چیز الکترونیکی ، پوشاک ، جواهرات و صنایع دستی چین و… را  در این بازار می فروشند.

12-گردشگری در پشت اژدها : 

View from Trail

اگر شما به اندازه کافی از محدودیت های تنگ و بسته هنگ کنگ خسته شدید و برای یک تجربه کوچک آماده هستید ، گردشگری در پشت اژدها را امتحان کنید که مسیر جالبی در طبیعت را طی می کند. این مسیر محبوب ، دیدنی های خاص سراسر اقیانوس ، امواج بزرگ ، کوه کالینسون و … را ارائه می دهد. این گردش ، یک تغییر دلپذیر از همهمه و شلوغی شهر به سمت طبیعت و آرامش و شنیدن صدای آواز پرندگان و صدای آبشار است. از جاذبه های این منطقه ، پیاده روی در نسیم اقیانوس ، شنا کردن ، رستوران های ساحلی و…را می توان نام برد.

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!