استون هنج، در ویلتشایر، انگلستان، معروف ترین اثر تاریخی است که در حال حاضر به انسان شناخته شده است – اما این مکان تنها نیست.

مکانهای مبهم شگفت انگیز

برخی از این اسرار ساختارهای باستانی است که مردم هزاران سال پیش پشت سر گذاشته اند. البته شناخته شده ترین آنها Stonehenge است.

در حدود 3100 سال قبل از میلاد و در حدود 1500 سال دیگر ادامه پیدا کرد، استون هنج هماهنگی عظیمی از سنگهای حک شده در ویلتشایر انگلستان است. مانند اهرام های باستانی مصر، هیچ کس واقعا نمی دانست که چگونه استون هنج ساخته شده است. ما همچنین هیچ ایده ای دقیق از این که چرا ساخته شده است، نداریم، زیرا تمدن هایی که ساخته اند، هیچ سوابق کتبی نداشتند. ما می دانیم که برای دفن، مخصوصا پسرانی بوده که ظاهرا در دریای مدیترانه مرده اند و مردی که Amesbury Archer بود و از آلمان بود، مورد استفاده قرار گرفت.

با این وجود، نظریه ها حاکی است که چرا استون هنج ساخته شده است. آنهایی که بیشتر محبوب هستند شامل ارتباط با شاه آرتور و مرلین، و همچنین یک مکان ممکن است عبادت یا قربانی pagan یا به هر دلیلی دیگر، این سنگ های سرد هیچ پاسخی را نمی دهند که چرا این بنا ساخته شده است .

چندین سایت (مکان ) کمتر شناخته شده مثل همین بنا وجود دارد که، مانند Stonehenge، به طور کامل توضیح داده نمی شوند.

مکانهای مبهم شگفت انگیز

سنگهای کارناک که در برتانی فرانسه واقع در نزدیکی روستای کارناک یافت می شوند، مجموعه ای از سنگهای تقریبا آجری هستند که احتمالا اوایل سال 4500 قبل از میلاد مونتاژ شده بودند، اما بیشتر آنها از حدود 3300 قبل از میلاد مرسوم بودند. سه غلظت اصلی از سنگ هایی که گروه را تشکیل می دهند وجود دارد و ممکن است در بعضی مواقع متصل شده باشند، اما برخی از سنگ ها طی قرن ها منتقل شده اند.

Stones Carnac شامل آنچه که dolmens نامیده می شوند و عمدتا گور می باشند، اما محققان معتقدند که هدف اصلی سایت جادویی نیست. نشانه هایی وجود دارد که برخی از سنگ ها ممکن است اهدافی داشته باشند که حاوی همگرایی های انقلاب یا غروب آفتاب باشند.

حفاظت از سایت ها بحث برانگیز بوده است و برخی از سنگ ها در سال های اخیر نسبتا سریع رو به وخامت گذاشته است. فرانسه در واقع برخی از این مناطق حفاظت شده گوسفند را برای حفظ علف های هرز خاصی معرفی کرده است.

مکانهای مبهم شگفت انگیز

سنگهای Callanish در Hebrides خارج از ساحل اسکاتلند قرار دارند. اگر چه برخی از ساخت و ساز ها ممکن است از اوایل سال 3000 قبل از میلاد باشد، دانشمندان بیشتر موافق هستند که اکثر سایت در حدود 2900 قبل از میلاد تا 2600 قبل از میلاد آغاز شده است.

اگرچه شواهدی از وجود بقایای انسان در این محل وجود دارد، استفاده اولیه برای سنگهای Callanish، مثل سنگهای کارناک، به احتمال زیاد نه یک گورستان بوده است، به خصوص در شرایطی که شواهدی مبنی بر این بود که گودال دفن بعدها علاوه بر دایره سنگ ، پس از اتمام آن اضافه شده است . بعضی از دانشمندان بر این باورند که سنگ ها یک نوع تقویم زود و بسیار دقیق را ایجاد کرده اند و ممکن است با انقلاب تابستانی هم ارتباط داشته باشند. اما مردم محلی افسانه خود را دارند. برخی از داستان های غول های این جزیره را می گویند که در ازدیاد به تبدیل شدن به مسیحیت توسط سنت سیران به سنگ تبدیل شده و امروز هم در هشدار به دیگران ایستاده است.

مکانهای مبهم شگفت انگیز

Avebury Henge، واقع در نزدیکی روستای Avebury در ویلتشایر، انگلستان، در واقع بخشی از یک مجموعه عظیم از آثار مگالی است که شامل West Kennet Long Barrow (تپه ای بزرگ و قدیمی که در آن سنگ های سنگین احاطه شده است) و Silbury Hill ممکن است برخی از اهمیت مذهبی یا مراسم مذهبی داشته باشد. این نیز بسیار نزدیک به استون هنج است، فاصله رانندگی کمتر از چهل مایل است.

ساخت Avebury Henge ممکن است در اوایل سال 2600 قبل از میلاد آغاز شده باشد و شامل سه حلقه جداگانه اما متمایز از سنگ است که دو حلقه کوچکتر از یک بزرگتر تشکیل شده است. در طول قرن ها، برخی از سنگ های متعلق به Avebury Henge یا عمدا منتقل شده و یا تخریب شده اند، هرچند اکنون می توانیم یک نقشه مجازی ایجاد کنیم که در آن همه آنها یک بار ایستاده بودند و برخی از سایت ها بازسازی شده بودند.

Avebury Henge نه تنها بزرگترین دایره ایستاده سنگی است که از نوع و سن او در اروپا است، بلکه همچنان به عنوان یک سایت اهمیت مذهبی توسط بندگان محلی استفاده می شود، هر چند ما احتمالا هرگز از آنچه استفاده اصلی آن بوده اطلاع نداریم.

مکانهای مبهم شگفت انگیز

Almendres Cromlech، در نزدیکی نوسا سنورا د Guadalupe، پرتغال، یک دایره دیگر از سنگ های ماقبل تاریخ است. ساخت و ساز در این سایت در اوایل سال 6000 قبل از میلاد آغاز شد، و آن را یکی از قدیمی ترین نوسنگی (عصر جدید سنگ، از 10،200 قبل از میلاد تا 200 قبل از میلاد) سایت های تا کنون کشف شده است.در حال حاضر حدود 95 سنگ بزرگ با نام monoliths تشکیل شده است، این سایت حداقل چهار دوره ساخت و ساز متفاوت و بزرگ را تغییر داده است که چهره و شکل بنای یاد شده را تغییر داده است. برخی از انحصارها روی آنها نقاشی می کنند و بعضی معتقدند که سایت ممکن است اهمیت سحر آمیز داشته باشد.یکی از تفاوت های اصلی بین Almendres Cromlech و سایر سایت های Megalithic Almendres Menhir است. این انحصار انفرادی در حدود 13 فوت ارتفاع دارد و اگر چه به طور جداگانه از مجتمع Cromlech جدا شده است، آن را به طور تقریبی با آن در سرزمین انقلاب زمستانی مرتبط می دانند .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

بزرگترین کشورهای دنیا کدامند؟ کشور روسیه در واقع با فاصله زیادی بزرگترین کشور دنیا از لحاظ مساحت است، اما برخی از کشورهای دیگر در رتبه بندی 10 کشور بزرگ دنیا ممکن است شما را شگفت زده کنند. در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای جهان را از نظر وسعت (مساحت زمین) فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .