از منظر زیبایی کشور مجارستان ( hungary ) ، و پایتخت آن شهر بوداپست ( buda ) ، شهر چراغها ، با داشتن بسیاری از روستاهای عجیب و جالب و مناظر فوق العاده، به مجارستان مفهوم قوی تاریخی و سنتی بخشیده است.

1 . کاخ بودا مجارستان

جاذبه ها و دیدنی های مجارستان

هنگامی که شما برای اولین بار در نقاط دیدنی قلعه بودا در بوداپست قرار می گیرید، درک می کنید این که چرا بسیاری از مردم شهر نام ” پاریس شرق” را به این مکان داده اند. این بنای برجسته تاریخی – که در حال حاضر یک میراث جهانی یونسکو است – با وجود قسمت های با شکوه و طراحی فوق العاده آن، در رتبه ورسای قرار دارد.

2 . رود دانوب مجارستان

جاذبه های گردشگری مجارستان

رودخانه دانوب یک منظره ای دیدنی از مجارستان از شمال به جنوب آن است که در شهر بوداپست جریان دارد و شهر را به دو قسمت تقسیم می کند. یکی از بهترین نمایشهای غروب بوداپست از پل Freedom دوست داشتنی است که یک مکان مورد علاقه در میان مردم محلی است.

3 . شهرهای ورزشی تاریخی مجارستان

جاذبه ها و دیدنی های مجارستان

اگر شما به دنبال تعطیلاتی هستید که تعطیلات را با یک تجربه فرهنگی غنی ترکیب کند، مجارستان این امکان را به شما ارائه می دهد. بسیاری از شهرها و امکانات آبگرم تاریخی در سراسر کشور وجود دارد که همه چیز را از حمام های ساده در آب های احیا کننده تا استراحت های طولانی در استراحتگاه های آبگرم دوست داشتنی ارائه می دهد.

4. Tihany مجارستان

جاذبه ها و دیدنی های مجارستان

Tihany یکی از محبوب ترین استراحتگاه های تعطیلات در دریاچه Balaton است . در اصل یک جزیره، -شبه جزیره کوچک – که تنها هشت کیلومتر مربع وسعت آن است و دارای برخی از مناظر فوق العاده مجارستان است.  نقطه عطف شهر باید خیابان بنتیکتین زیبا در قرن هفدهم باشد که دارای منظره ای چشمگیر از دریاچه و حوالی آن است.

5 . غارهای Lillafüred مجارستان

جاذبه ها و دیدنی های مجارستان

Lillafüred در کوه Bük یکی دیگر از مکان های بسیار معروف آبگرم در مجارستان است. این شهر همچنین برای غارهای دیدنی و جذابش مشهور است،  هنگامی که کاوشگری شما به اتمام  رسید، نوبت آنست تا بر روی یک راه آهن قدیمی باریک در یکی از بخش های ناهموار کوه سوار شوید.

با ادامه معرفی جاذبه های تاریخی و توریستی کشور مجارستان همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

6 . شهر سوپرون مجارستان

جاذبه ها و دیدنی های مجارستان

Sopron، در 64 کیلومتری جنوب وین و هشت کیلومتری از مرز اتریش در نزدیکی حومه شرقی الپس، یک مقصد محبوب برای مسافران است. بخش عمده ای از جذابیت آن نه تنها بخاطر جذابیت مناظر آن است، بلکه بسیاری از ساختمان های قرون وسطی با معماری باروک در آن حفظ شده است. به روایتی این شهر دارای 115 آثار تاریخی و 240 ساختمان محافظت شده است که یکی از بزرگترین مجموعه ها در اروپا است .

7 . قلعه Eger مجارستان

جاذبه ها و دیدنی های مجارستان

مجارستان دارای بسیاری از قلعه های تاریخی و قصر های زیبا است که هر کدام در تاریخ شنیده و ثبت شده اند. یکی از مشهورترین آنها قلمرو اگر است. قصر Eger  در دروازه محافظت شده شمال مجارستان در شهر  دوست داشتنیEger در دامنه های جنوبی کوه های Bükk واقع شده است. یکبار در قرن شانزدهم توسعه یافته، طراحی جدید بر پایه قلعه های معاصر ایتالیایی بوده و دوباره پس از اینکه ترک ها در سال 1596 به حکومت رسیدند، دوباره قسمتهایی به آن اضافه شده است.

8  . کلیسای سنت پیتر مجارستان

جاذبه ها و دیدنی های مجارستان

Dominating گوشه شمال غربی شهر قدیم قله پچه دروازه کلیسای سنت پیتر است. کلیسای جامع، مانند بسیاری از جاذبه های تاریخی در مجارستان، بر روی سایت یک تپه باستان به سبک کلیساهای رومی ساخته شده است و تأثیرات بسیاری از فرهنگ های مختلف را نشان می دهد. در سال 1009 تاسیس شده است ، کلیسای اصلی در قرن 12  بازسازی شده است.

9 . کاخ سلطنتی ویسگراد مجارستان

جاذبه ها و دیدنی های مجارستان

واقع در بالای شهر زیبای Visegrád در خلیج دانوب، در 40 کیلومتری شمال بوداپست ، خرابه های کاخ سلطنتی ویزگراد و ارگ قدیمی برای یک سفر آسان روزانه از پایتخت مجارستان مناسب است. اولین کاخ سلطنتی در حکومت چارلز اول پس از آنکه پایتخت او در سال 1316 به ویسگراد انتقال یافت و صد سال بعد با بسیاری از معماری های ایتالیایی گسترش یافت، شهرت آن به عنوان یکی از زیباترین کاخ ها در تمام اروپا می باشد.

10 . تپه های شهر بوداپست مجارستان

جاذبه های مجارستان

بوداپست زیبایی های زیادی برای کشف و بازدید دارد، از جمله فضاهای باز و پارک های موجود در آن. تپه های بوداپست در حومه غربی شهر یکی از پرطرفدارترین مناطق این منطقه، است. افزایش ارتفاع تپه ها به ارتفاع بیش از 518 متر،  از طریق یک سیستم جامع مسیرهای پیاده روی، مناسب برای پیاده روی یا دوچرخه سواری می باشد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .