با یک عنوان جذاب دیگر همراه سایت برترین جاذبه ها باشید ، لیست زیر شامل 10 تا از تاپ ترین و زیباترین و بهترین جزیره های کشور برزیل است .


جزیره Ilha do Cardoso برزیل

جزایر برزیل

این جزیره کوهستانی، که در سال 1962 به عنوان یک پارک دولتی قرار داده شد،درجنوبی ترین نقطه ایالت سائو پائولو واقع شده است.  آبهای اطراف این جزیره با انواع مختلفی از نهنگ ها، شیر دریایی و دلفین ها پر شده است. این جزیره دوست داشتنی دارای خط ساحلی ناهموار، آبشارهای زیبا، استخرهای طبیعی و جنگل ها است.

جزیره Ilha do Marajo برزیل

جزایر برزیل

Ilha do Marajo یکی از جزایر منحصر به فرد برزیل است . این جزیره همچنین از لحاظ امواج  جزر و مدی که در رودخانه رخ می دهد مشهور است و می تواند تا 4 متر (13 فوت) این امواج باشند باشند سرعت امواج این جزیره آهسته و آرام است بنابراین اگر بخواهید یک تعطیلات آرام در یک محیط طبیعی را سپری کنید، این جزیره بهترین گزینه خواهد بود.

جزیره Ilha do Campeche برزیل

جزایر برزیل

Ilha do Campeche در سواحل شرقی فلورینوپولیس واقع شده است، از سواحل شنی سفید خیره کننده برخوردار است و آب بسیار شفاف آن برای شنا کردن مناسب است . این مکان همچنین بیش از 100 سنگروگلیس باستانی دارد برای حفظ این جزیره شگفت انگیز، تعداد بازدیدکنندگان مجاز در هر روز محدود است.

جزیره Ilha de Itamaraca برزیل

جزایر برزیل

Ilha de Itamaraca، در ساحل Pernambuco واقع شده است، یک مقصد گردشگری محبوب است، این جزیره جذاب دارای تعدادی سواحل زیبا و اماکن تاریخی مانند فورت نارنجی است که در سال 1631 توسط  شخص هلندی ساخته شده است همچنین این جزیره یک مرکز حفاظت شده است که جذابیت ویژه ای برای دوستداران حیوانات و کودکان دارد.

جزیره Ilha do Mel برزیل

جزایر برزیل

جزیره  Ilha do Mel یکی از جزایر بسیار دوست داشتنی است با سواحل دوست داشتنی و جنگل های متراکم ، برای دوری از فشار و شلوغی از زندگی روزمره مناسب است برای مثال، در این جزیره هیچ خودرویی وجود ندارد، بنابراین شما باید دوچرخه سوار شوید یا اجاره کنید. ساکنان آن بسیار مشتاق هستند که این جزیره را به عنوان حامی اصلی محیط ریست در نظر بگیرند و در عین حال به تغذیه گردشگران نیز بپردازند.

جزیره Ilhabela برزیل

جزایر برزیل

Ilhabela گروهی از جزایر واقع در ساحل شمالی سائو پائولو  است نام آن به معنی جزیره زیبایی است، جنگل های گرمسیری بزرگ آن شامل میمون های وحشی و حدود 300 گونه از پرندگان، از جمله توکانی ها می باشد بزرگترین مسابقه قایقرانی در آمریکای لاتین دراین مکان برگزار می شود گشت و گذار و غواصی نیز در این جزایر بسیار محبوب هستند.

جزیره Ilha de Santa Catarina برزیل

جزایر برزیل

این جزیره انواع گونه های مختلفی را در یک فضای نسبتا کوچک ارائه می دهد این شهر به خاطر شبکه های هیجان انگیز آن شناخته شده است و دارای یک مرکز خیلی تاریخی است این جزیره که به وسیله دو پل معلق به سرزمین اصلی متصل است، برای گردشگران دیگر از قبیل آرژانتین، پاراگوئه و اروگوئه یک مکان تعطیلات مورد علاقه است.

جزیره Ilha de Tinhare برزیل

جزایر برزیل

این جزیره زیبا به روستای مورو د سائوپائولو معروف است این روستای کوچک هیچ خیابان یا ماشینی ندارد و دارای درختان نخل کوچکی است ،  آب های آن روشن و گرم است، مناسب برای شنا و غواصی است ، گشت و گذار در این جزیره نیز یک فعالیت محبوب است.

جزیره ilha grande برزیل

جزایر برزیل

اگر شما دنبال یک جزیره ای هستید که دور افتاده است، از Ilha Grande بازدید کنید که حدود 160 کیلومتر (100 مایل) از ریودوژانیرو فاصله دارد. در طول سالها، این جزیره برای اهداف جالب توجه مورد استفاده قرار گرفته است.  این مکان حیات وحش بی نظیری داردکه شامل میمون ها، طوطی ها، ایگواناها و کپیباراها می شود.

جزیره fernando de noronha برزیل

جزایر برزیل

فرناندو د نورونا، مجمع الجزایر 21 جزیره ای و در اقیانوس اطلس است. برای محافظت از این جزایر شکننده، فقط 460 گردشگر مجاز است که روزانه زیبایی های آن را مشاهده کند. آبهای اطراف فرناندو نورونا شفاف و پر از ماهی، دلفین ها و لاک پشت ها هستند، و از این لحاظ برای غواصی مناسب است .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .