کشور پاناما پلی است که از آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی تشکیل شده است. جاده های جذاب عبوری از شهرهای هیجان انگیز، روستاهای آرام، قهوه خانه ها، سواحل، کوه ها و جنگل های بارانی. این کشور توسط اقیانوس آرام در یک طرف و دریای کارائیب ( اقیانوس اطلس ) از طرف دیگر به وسیله کانال پاناما که یکی از مهمترین راه های حمل و نقل جهان است،قرار گرفته است. پاناما از کشورهای همسایه خود در آمریکای مرکزی پیشرفته تر است و از زیرساخت های مدرنی برخوردار است.

بسیاری از گردشگران پاناما از طریق پایتخت آن، پاناما سیتی که یک شهر بزرگ پر جنب و جوش است که همه چیز را ارائه میدهد، از هتل ها تا مراکز خرید، غذا خوری،  هنر، فرهنگ و تاریخی زیبا سفر را شروع می کنند . لازم است در پاناما سیتی تماشای کشتی های عظیم عبور از کانال پاناما فراموش نشود .

 پاناما با نام پرآوازه میامی Miami در جنوب، دارای یک افق فزاینده ای از ساختمان های بلند در یک محیط استوایی است. اما پاناما سیتی می تواند به عنوان یکی از پایتخت های تاریخی آمریکای مرکزی گرما و ترافیک بیش از حد داشته باشد اما چندین ساحل عالی در آن وجود دارد که فقط با یک سواری کوتاه (قایق)به آنها خواهید رسید ، همراه با سایت برترین جاذبه ها باشید با معرفی بهترین جاذبه های توریستی کشور پاناما در قاره آمریکای مرکزی

 


 
 
6. Ancon Hill
 

Ancon Hill یک تپه 654 پایی (200 متر) است که دیدگاه های عالی ای از پاناما ارائه می دهد. جاده ای که به تپه می رود دارای یک مسیر پیاده روی است و سه نقطه دید بسیار عالی در ان وجود دارد. در قبل تر در قرن بیست و یکم، تحت حاکمیت ایالات متحده به عنوان بخشی از کانال پاناما شناخته شده بود و بر خلاف اکثر بخش های شهرنشین ، این شهر بیابانی باقی مانده بود. تعجب آور نیست که دیگر حیواناتی چون گوزن ها و .. در Ancon Hill، که در حال حاضر دارای وضعیت حفاظت شده است، دیده نمی شود.

 


5. Viejo
 

پاناما Viejo (پانامای قدیمی) حاوی ویرانه های باقی مانده از اولین شهر اسپانیایی در ساحل اقیانوس آرام آمریکا است. این شهر توسط پدرو آریاس د آویلا در 15 آگوست 1519 تأسیس شد، این شهر نقطه شروع عملیاتی بود که امپراطوری اینکا در پرو را پیروز کرده بود . بسیاری از طلا و نقره ای که اسپانیاییها از اینکاها بردند از اینجا بدست امده بود. در سال 1671، دزدان دریایی هنری مورگان شهر را با 1400 مرد را اخراج کردند .

 


 

4. Isla Taboga
 

Isla Taboga در 20 کیلومتری پاناما واقع شده است و مکانی است جهت فرار از شهر شلوغ پاناما برای رسیدن به سواحل شنی، سوار شدن بر جت اسکی، قایق های سریع و Charter Charters . ذکر شده است اسپانیایی ها اولین نفراتی بوده اند  که در سال 1515 اینجا را پیدا کرده اند، Isla Taboga یک روستای جذاب با دومین  کلیسای قدیمی در نیمکره غربی است، چند خیابان باریک با چند رستوران و نمایش های عالی به پاناما سیتی از بالای جزیره است. جزیره نیز به عنوان “جزیره گل  ” به خاطر شکوفه های گل در زمان خاص شناخته شده است .

 


 

3. Casco Viejo
 

پس از تخریب شهر قدیمی در سال 1671، کاسکو ویژو به عنوان یک شهر جدید در یک شبه جزیره در چند کیلومتری دورتر از پاناما ویجو ساخته شد تا از مهاجران خود در برابر حملات دزدان دریایی آینده محافظت کند. این منطقه یکی از جاذبه های مهم گردشگری در پاناما است.

 


 

2. Amador Causeway
 

Amador Causeway سه جزیره را به وسیله کانال پاناما به سرزمین اصلی متصل می کند. از گودال آن، دیدگاه فوق العاده ای از پاناما سیتی و پل آمریکایی ها وجود دارد. بسیاری از پانامائی ها تمایل دارند روزهای تعطیلات خود را بیدار شوند و دوچرخه سواری در جاده یا یک غذا یا نوشیدنی در یکی از رستوران ها و برج های جزایر صرف کنند.


 
1. ایستگاه Miraflores
 

77 کیلومتر (48 مایل) کانال پاناما طول دارد که ساخته شده است و شریان حیاتی برای اتصال دو اقیانوس و گذرگاهی بسیار مهم در زمینه اقتصادی و سیاسی است. این کانال در سال 1914 تکمیل شد و کانال کشتی ها را قادر ساخت از طریق یک سری قفل ها از یک طرف به سوی دیگر عبور کنند. ساده ترین و بهترین راه برای بازدید از کانال از پاناما سیتی رفتن به قفل Miraflores است که در آن یک پلت فرم ارائه می دشود که بازدید کنندگان یک دیدگاه خوب از قفل در عملیات را داشته باشند .

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 70

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .