شهر دبی یاد آور سواحل شنی،دریا و تفریحات آبی ، درختان نخل و زمینهای بیابانی است . دبی مکانی برای خرید است . ورزش، خرید، تکنولوژی؛ همه را در دبی می توانید تجربه کنید . دبی یکی از گران ترین شهرهای جهان است . معماری فوق العاده ، خودروهای لوکس در همه جا و جزایر ساخته شده ممکن است به نظر برسد تنها افراد ثروتمند می توانند در اینجا بمانند اما این درست نیست. راه هایی برای به حداکثر رساندن ماندن و تفریح در این شهر تماشایی به صورت رایگان نیز وجود دارد.

همراه سایت برترین جاذبه ها باشید با معرفی 11 دیدنی تماشایی دبی که رایگان اند

1 – تماشای رقص آب نمای دبی

تماشای رقص آب نمای دبی

شما می توانید به فروشگاه دبی مراجعه کنید برای تماشای اجرای روزانه دومین رقص آب نمای بزرگ در جهان که در دریاچه (برج خلیفه ) Burj Khalifa ساخته شده است و در کنار بلندترین ساختمان جهان قرار دارد . با بالارفتن آب تا 140 متر ارتفاع، چراغ های همگام سازی و موسیقی، این واقعا یک تجربه هیجان انگیز است.

شما می توانید از طریق متروی دبی  (ایستگاه Burj Khalifa  ) به اینجا برسید .

نکته ی طرفدار: اگر شما قصد دارید ویدیوهایی از آب نما کاملا طراحی شده برای snapchat یا Instagram بگیرید، دو بار نمایش را تجربه کنید.  چون که نگه داشتن گوشی  در مقابل شما اجازه نخواهید داد که از آن لذت ببرید ، پس دفعه دوم گوشی را کنار بگذارید .

 

2- Souk Madinat Jumeirah ( بازار )

 

بازار سنتی دبی
Souk Madinat Jumeirah، تصویری عالی است که مانند یک شهر عربی سنتی طراحی شده با اصطبل ها، بوتیک ها، کافی نت ها، فروشگاه های لوازم جانبی خانگی، مارک های لوکس و بیش از 24 رستوران نفیس. با نگاهی به مکان محبوب Jumeirah Burj Al Arab و آبراه های فیروزه ای، هر کسی دوست دارد عکس های متعدد را بگیرد .

اگرچه هیچ گونه دسترسی مستقیمی به Madinat Jumeriah توسط مترو وجود ندارد، اما از ایستگاه FGB دور نیست .

 

3- اردوگاه Camp

اردوگاه دبی
القدرا یک مکان تفریحی صلح آمیز با دریاچه کوچک (و اردک های آن) است که فقط 40 دقیقه فاصله از شرق شهر دبی دارد. در ماه های سردتر، دوستان خود، چادر، لوازم دیگر را نیز ببرید و از آخر هفته فوق العاده عالی لذت ببرید، بدون اینکه نگران روز بعد باشید.

4 – تماشای فیلم های ستاره ها

 

تماشای رایگان فیلم در دبی
تماشای یک فیلم در یک پرده سینمای خیابانی غول غول پیکر در روزهای یکشنبه از ساعت 8:30 بعد از ظهر در باغ پشت بام ها وفایی در Oud Metha . بدون رزرو بلیط است و بله، بهترین تنقلات نیز در دسترس شما خواهد بود. از این بهتر نمی شود .

5 -ساحل Kite کایت

ساحل Kite کایت دبی

 

آیا شما به ورزش های آبی و یا فقط نشسته و آرامش بخش در ساحل علاقه دارید؟ کایت ساحل یک گزینه عالی است. شما می توانید تجهیزات را اجاره کنید و به سمت آب های فیروزه ای بروید یا به تماشای بادبادک ها و لذت بردن از منظره زیبا از Burj Al Arab باشید . مناطق بازی کودکان نیز وجود دارد.

 

6 -موزه دبی و فورت الفاهیدی

 

موزه دبی و فورت الفاهیدی

این یکی برای دوستداران تاریخ است! گفته می شود که موزه دبی ، واقع در فورت الفاهیدی، قدیمی ترین ساختمان موجود در دبی است. محلی عالی است، زیرا در نزدیکی دبی کریک و بازار قدیمی قرار دارند که مکان های خوبی برای راه رفتن، مشاهده و گرفتن تصاویر جذاب هستند. منطقه اطراف موزه خانه های قدیمی دارد و شیوه زندگی سنتی را نشان می دهد. (هزینه پذیرش موزه 3 AED درهم است).

7 -دون بشینگ Dune Bashing

 

ماشین سواری در بیابان دبی

افرادی که دارای وسایل نقلیه 4 × 4 هستند و شما رانندگی می کنید. زمین های بیابان چیزی است که شما باید در خاورمیانه تجربه کنید. این فوق العاده سرگرم کننده است.

8 -حیاط خلوت

دیدنی های رایگان دبی

قایقرانی سنتی یا dhows قطعا تصویری ارزشمند هستند. به سمت جاده الخلیل بروید و درست قبل از خاتمه بازار خلیج فارس در Oud Metha به این منطقه زیبا بروید تا در اطراف یک حیاط خلوت بمانید و عکاسی کنید. 

9 -پارک ها

 

پارک های دبی

پارک هایی مانند Zabeel Park، Mushrif Park، و غیره با توجه به چیزهای زیادی مانند دوچرخه سواری، گشت و گذار  و وایفای رایگان، کار کردن و شنا کردن زیبا هستند. همچنین با توجه به درختان بزرگ و زیبا، محیطی خنک تر است. شما همچنین می توانید با عکاسی  عالی، به ویژه در ماه مه، زمانی که درختان در Zabeel پارک سایه زرد رنگ نارنجی، زرد و سبز است ، تصاویر زیبایی بگیرید .

 

10 -پیاده روی در شهر

 

پیاده روی در شهر دبی
City Walk به نظر می رسد مانند خیابان های اروپایی مدیترانه ای که با کافی نت ها، رستوران ها و فروشگاه های طراحي شناخته می شود، شهر کوچک و در واقع بسیار کوچک است. این برای قدم زدن در فضای باز مناسب است . این هتل در شهر جمیرا واقع شده و در 4 دقیقه از مرکز دبی فاصله دارد.

11 -جبل Hafeet

 

کوه دبی

 

ممکن است بسیار دشوار باشد که دبی را از بالای Burj Khalifa ببینیم اما ناامید نشویم. بدون اینکه هزینه ای خرج کنید، بالاتر از آن برج باشید. سفر جاده ای به بالاترین قله در امارات متحده عربی در آلاین بیابید.Jebel Hafeet با ارتفاع 1.249 متر و دیدگاه های شگفت انگیز است.

این فهرست ثابت می کند که برای لذت بردن از یک شهر یا کشور، پول زیادی نیاز به خرج کردن نیست. فقط با انجام برخی تحقیقات شما یک تجربه فراموش نشدنی می توانید داشته باشید.

 

اگر مایل به گشت و گذار با خودرو در دبی هستید نیز می توانید از شرکت های اجاره خودرو در دبی استفاده کنید . ظاهرا کرایه ماشین در دبی به صرفه تر از کرایه تاکسی است، برای هزینه تاکسی حدودا از فرودگاه تا یک هتل در مرکز دبی در سال  2022 الی 2023 از شما در حدود 100 درهم دریافت میشود، درحالیکه با این مبلغ میتونید یک روز خودرو در اختیار داشته باشید و در تمام سفرتان وسیله شخصی دلخواهتان را کرایه کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .