با ادامه معرفی جاذبه های توریستی و تفریحی شهر آلانیا ترکیه ( با آنتالیا فرق می کند ) همراه سایت برترین جاذبه ها باشید .


 

6. TURKISH HAMMAM

 

جاذبه های آلانیا ترکیه

 

حمام ترکی بخشی از فرهنگ ترکی است و یک چیز منحصر به فرد برای انجام دادن در آلانیا است. Turks عثمانی مفهوم حمام را از رومیان به ارث برده و آن را به سلیقه خود تنظیم کرده است. همه چیز در مورد پاکسازی و آرامش است. همه این حمام ها با یک سونا و بخار آغاز می شوند، و سپس به یک اتاق چشمگیر که با سنگ مرمر تزئین شده با یک سکو مرکزی بالای منبع گرمایشی (به نام göbektaşı ) ختم می شود ، کل مراحب حمام به 280 لیر (69 یورو)می رسد و ارزان نیست .

 


 

7.PARAGLIDING

 

جاذبه های آلانیا ترکیه

 

آلانیا فوق العاده فتگونیک است و هیچ راهی برای لذت بردن از مناظر آن از دیدگاه بالا به جز پاراگلایدر وجود ندارد.  پرواز نسبتا طولانی است  حدود 20 دقیقه. این تجربه با سوار شدن به جیپ به طرف کوه ها آغاز می شود . نقطه شروع درارتفاع 800 متری از دریا است، با منظره ای شگفت انگیز از آب فیروزه ای دریای مدیترانه. آنها تجهیزات دوربین عالی و عکس های شگفت انگیز در طول پرواز دارند. هزینه سفر 240 لیر (60 یورو)، هزینه عکس (توصیه می شود!) 40 یورو اضافی است.

 


 

8. قایق بادبانی PIRATE TRIP

 

جاذبه های آلانیا ترکیه

 

یکی دیگر از راه های نگاه کردن به مناظر اصلی مانند برج قرمز، کشتی قدیمی و مخصوصا قلعه آلانیا و استحکامات آن از زوایای مختلف همین قایق های بادبانی است.بازدید از غارهای آلانیا نیز می تواند انجام شود . سفرهای قایقی فقط در آبهای اطراف آلانیا است. قایق دارای 3 عرشه است و برنامه های انیمیشن برای سرگرمی مهمانان نیز وجود دارد. سفر با قایق Gulbahce که 80 لیر (20 یورو) به ازای هر نفر با غذا و نوشیدنی هزینه دارد.

 


 

9. ساحل KLEOPATRA

 

جاذبه های آلانیا ترکیه

 

اکثر بازدیدکنندگان برای آفتاب و دریا به آلانیا می روند. سواحل فوق العاده هستند گسترده، شنی و تمیز. آب نیز فوق العاده روشن است. بسیاری از استراحت گاه ها یک پرچم اروپایی دارند (نشان دهنده این است که آنها استانداردهای مدیریت کنترل بین المللی برای سواحل پاک و با کیفیت بالا را گرفته اند). ساحل در 2 کیلومتری غرب قلعه آلانیا واقع شده و دارای بهترین شنهای سواحل آلانیا است. ورودی آن رایگان است، اما صندلی های خورشیدی هزینه دارد . این محبوب ترین ساحل در آلانیا است.

 


 

10.مرکز شهر آلانیا

 

جاذبه های آلانیا ترکیه

 

آلانیا نه تنها یک مقصد گردشگری بلکه یک شهر زنده و پر تکاپو است. قدم زدن یک راه عالی برای تجربه زندگی محلی در آلانیا است.  بازار کشاورزی آن Cuma نام دارد (Cuma به معنی جمعه) که در روزهای جمعه باز است . مقدار زیادی ادویه جات و همچنین نارنجی تازه و آب انار برای خوردن و خرید وجود دارد. به غیر از غذا، ترکیه به خاطر منسوجاتش شناخته شده است، بنابراین در بسیاری از مکانها برای خرید لباس، هر دو در شهر و در اطراف استراحتگاه وجود دارد.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 44

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .