جمهوری دومینیکن به عنوان یک مقصد ساحلی مقرون به صرفه شناخته شده است که سرشار از استراحتگاه های فراگیر است. مغناطیس توریستی اصلی این بخش حوزه هایی در اطراف پورتو پلاتا، پونتا کانا، لا رومانا و سامانا است. با این حال، جواهر فرهنگی اصلی کشور، پایتخت آن، سانتو دومینگو است.

1- سانتو دومینگو

 

سانتو دومینگو

 

سانتو دومینگو، قدیمی ترین شهر در منطقه جدید است  تاریخ مهم و فرهنگی غنی را حفظ می کند. در فهرست گنجینه های شهر، شهر تاریخی استعماری (زون کولونیال) از میراث جهانی یونسکو است که دارای خیابان های سنگی، معماری سنتی اسپانیایی خیره کننده و رستوران های عالی می باشد. شاید مهمترین نقطه در اینجا اولین کلیسای ایالات متحده آمریکا باشد که قدیمی ترین کلیسای موجود در آمریکا به حساب می آید.

2- پارک ملی شرقی

 

پارک ملی شرقی

 

پارک ملی شرقی یک میراث جهانی یونسکو است و زیستگاه اولیه برای صدها گونه از گیاهان و حیوانات، از جمله 112 گونه از پرندگان به حساب می آید. این ذخایر همچنین شامل یکی از بزرگترین پارک های دریایی کارائیب با صخره های مرجانی عظیم است. چهار گونه از لاک پشت های دریایی، دلفین ها و گونه های مختلف ماهی در آب های گرمسیری آن زندگی می کنند. در کنار غواصی، سواحل شنی جزیره سفر مهمی برای بازدیدکنندگان منطقه است.

Punta Cana – 3

 

پونتا کانا

 

Punta Cana، در بخش شرقی جمهوری دومینیکن قرار دارد و یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری در جزیره به حساب می آید. این شهر بزرگ محصور شده با استراحتگاه های زیبا به خاطر سواحل زیبای آن و زمین های گلف در سطح جهانی شناخته شده است. کسانی که به دنبال آرامش هستند می توانند به روستای ماهیگیری جذاب المکائو در شمال آن بروند. ساحل عمومی آن یک نقطه گشت و گذار محبوب است.

4- پلایا دورادا

 

پلایا دورادا

 

دقایقی از مرکز پورتو پلاتا، پلایا دورادا یکی از محبوب ترین سواحل شمالی جمهوری دومینیکن است. این مجتمع پر رفت و آمد در یک منظره زیبا از ساحل پر شده با صندلی استراحتی و درختان نارگیل محصور شده است. این منطقه به عنوان نخستین مقصد گردشگری کشور شناخته می شود و دارای امکانات رفاهی، از جمله ده ها رستوران، مرکز خرید و زمین گلف رابرت ترنت جونز است.

 

La Romana – 5

La Romana

 

La Romana در سواحل جنوب شرقی جمهوری دومینیکن  ودر Altos de Chavón جذاب واقع شده است و یک نسخه از روستای صنعتگران قرن شانزدهم و از بهترین نقاط جزیره برای خرید صنایع دستی می باشد. بازدیدکنندگان نیز می توانند از مکان مجلل Casa de Campo بازدید کنند که شامل چندین هتل، باغ های زیبا، مدرسه سوارکاری، زمین پولو و تنیس می باشد.

 

ادامه دارد ….

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .