با ادامه معرفی بهترین جاذبه های توریستی و گردشگری شهر ازمیر کشور ترکیه همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


 

5. موزه کلید

جاذبه های ازمیر ترکیه

 موزه کلید اخیرا با مجموعه ای وسیع از اتومبیل ها، مصنوعات و اتومبیلهای لوکس ساخته شده در منطقه ای 7000 متر مربعی ساخته شده است. این موزه برای برگزاری نمایشگاه های بیش از 130 خودرو از اولین خودروی ساخته شده در سال 1800 بوده است. این نمایشگاه مجموعه های مختلفی از قطعات خودرو را نیز نشان می دهد که با توجه به تعداد زیاد آنها نه تنها از ترکیه بلکه از سراسر جهان از سال 2001 جمع آوری شده است. موزه کلید در ماه مه 2015 با مجموعه قابل توجهی از 130 اتومبیل و 40 موتورسیکلت همراه با موتورهای بخار تاسیس شد.

 


4. Kemeralti

جاذبه های ازمیر ترکیه

Kemeralti یک منطقه خیلی تاریخی است. یکی از پر جنب و جوشترین اماکن ازمیر، این شهر قدیمی ترین و مهمترین شهرت امپراتوری عثمانی بوده است. بازار اساسا از میدان Konak تا Agora گسترش می یابد. کمرالتی از قرن هجدهم در حال توسعه است و خانه ها ، مغازه ها، صنایع دستی، کارگاه ها، قهوه خانه ها، مساجد، باغ های چای و رستوران های فراوانی دارد . کسانی که دوست دارند روز خود را در میان جمعیت و خیابان های لوکس ، مکان های تاریخی و حیاط های پنهانی بگذارند اینجا مکان مناسبی است، احتمالا ازمیر را در این مکان به عنوان یک جامعه محلی که دقیقا قلب و روح واقعی شهر را نشان می دهد، می بیند.

 


3. کوه Sipylus

جاذبه های ازمیر ترکیه

کوه Sipylus کاری زیبا بر روی طبیعت در زمان های قدیم است. کوه Sipylus با ارتفاع حدود 1513 متر، کوهی پر از داستان ها و افسانه ها است و دارای تاریخ بزرگی در استان مانیسا است. صخره ی سنگی در کوه Sipylus، که به عنوان سنگ Niobe شناخته می شود، سنگی حک شده به شکل یک زن گریه ای است که توسط یونانی های باستانی Niobe معتقد اند که وجود دارد. یکی از شخصیت های سرسخت ترین تاریخ اسطوره یونان باستان است ، او دختر Tantalu بود.

 


2.کلیسای St. Polycarp

جاذبه های ازمیر ترکیه

اگر در ازمیر هستید، باید از مقدس ترین کلیساها ، کلیسای Saint Polycarp  دیدن کنید. کلیسا در قرن 17 ساخته شد؛ این کلیسای کاتولیک قدیمی ترین است و هنوز مؤسسۀ مسیحی ستایش است . دیوارهای داخلی کلیسا با نقاشی های دیواری تزئین شده است که توسط معمار محلی به نام ریموند چارلز پیر در قرن نوزدهم بازسازی شده است. معمار اساسا خودش را در نقاشی دیواری نشان می دهد. لوسترهایی که در آرچ ها آویزان هستند، نور زیبا و رنگ های آن را به ارمغان می آورند.

 


1. Hierapolis-Pamukkale

جاذبه های ازمیر ترکیه

اکثر مردم از جمله گردشگران این مکان را به جای هیراپولیس Pamukkale نامگذاری کرده اند. هیراپولیس یک شهر باستانی در دره رودخانه لیکوس است و شناخته شده برای چشمه های آب گرم آن است. جذاب ترین جاذبه اش شامل استخر گرم است . در میان این، یک تئاتر وجود دارد که شاید زیباترین محل است و به شما یک منظره کامل از دره زیبا را می دهد. این ساختمان حدود 200 سال قبل از میلاد ساخته شد، با ظرفیت صندلی 20،000 نفر. امروزه تنها 30 ردیف آن باقی مانده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 69

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .