کشور نامیبیا Namibia در قاره آفریقا واقع شده است کشوری است که از تاریخ استقلالش چیزی نمی گذرد ، در جنوب غربی قاره آفریقا است دارای سواحل اقیانوس اطلس در غرب خود است با کشور آنگولا نیز هم مرز است اما نکته جالب منظره دریا و صحرا و بیابان یکجا است که جاذبه ای شگفت انگیز نیز ایجاد کرده است. پایتخت آن ویندهوک است. واحد پول این کشور دلار نامیبیا است.اکثر مردم این کشور مسیحی هستند.

همراه سایت برترین جاذبه ها باشید با معرفی جاذبه های مهم این کشور آفریقایی ناشناخته یعنی نامیبیا

جاذبه نامیبیا

بیابان namibia


Namib Desert، کشور نامیبیا

Sossusvlei و Deadvlei درختان خاک رس و نمکی در صحرا هستند، که جذابیت اصلی در این کشور جنوب غربی آفریقا اند، که در بخشی از پارک ملی Namib-Naukluft قرار گرفته اند . ویژگی متمایز این مکان، تپه های قرمز آن است، که جلوه درام را به چشم انداز کلی اضافه می کند.

این دره ها نتیجه فعالیت رودخانه Tsauchab اند، که هر 10 سال یکبار به جریان می افتد، اما به اقیانوس اطلس نمی رسد و جای آن خشک می شود. گلی که در نهایت باقی می ماند، فرسوده می شود و زمین را زیبا می کند.

یکی از جاذبه ها لذت بردن از طلوع خورشید در بیابان است. بیابان به طول 2000 کیلومتر در امتداد ساحل اقیانوس اطلس گسترش یافته است .

همه آژانس های مسافرتی در نامیبیا شما را با تور و راهنما به این مکان می برند. جاده های خوب و محل اقامت برای گردشگران ساخته شده است. مناظر نیز می تواند از بالا دیده شود: از یک هواپیمای کوچک یا بالون هوای گرم.


 

شهر ارواح Kolmanskop، کشور نامیبیا

هنگامی که مردمان یک روستای معدن الماس آنرا ترک کردند به یک روستای متروکه و ارواح تبدیل شد ، اما امروزه به عنوان یک مقصد توریستی عمل می کند. Kolmanskop اغلب به عنوان یک شهر ارواح نامیده می شود که توسط کویر Namib نابود شده است.

Kolmanskop توسط ساکنان آن در سال 1954 پس از اینکه معادن الماس تمام شد رها شد. در نهایت محل سکونت متروکه با شن و ماسه پوشیده شد. ساختمان ها توسط کویر مورد تهاجم قرار گرفته اند و یک محیط بسیار سینمایی را فراهم کرده اند .


 

Namaqualand در Bloom ، کشورهای نامیبیا و آفریقای جنوبی

این منطقه حدود 170،000 مایل مربع را پوشش می دهد. در بیشتر قسمت های سال، به نظر نمی رسد مکان چشمگیری باشد در واقع خشک و ساده است. با این حال، بین اوایل ماه اوت و اواخر ماه سپتامبر، که فصل بهار در این بخش از جهان است به چیزی شگفت انگیز تبدیل می شود.

در بهار هزاران گل رنگارنگ شروع به شکوفه شدن می کنند و در Namaqualand گیاهان نارنجی و سفید، چشم اندازی زیبا را تعریف می کنند. با این حال، صدها گل دیگر نیز وجود دارد. Richtersveld – بخشی از Namaqualand – یک پارک ملی و جز میراث جهانی می باشد. . بسیاری از بازدید کنندگان این پدیده را در طول سال مشاهده می کنند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 64

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

کشوری در قاره آفریقا به نام چاد ، کشوری است که ترکیبی از صحرا و سفرهای سافاری است . جمعیت آن تنها چند میلیون است و بسیار کوچک و فقیر است. به هر حال، اگر یک ماجراجویی از نوع سفرهای سافاری / صحرا که سفری معمولی نیست را تجربه کنید ، این راهنمای سفر چاد […]

افرادی که به آفریقا سفر می کنند معمولا دنبال ماجراجویی، چالش و سرگرمی هستند. اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که چندان تر و تمیز و حساس نیستید ،به کشور بوروندی بروید. این کشور یک مکان عجیب و غریب با افرادی است که از لحاظ فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما به آن عادت […]

بورکینافاسو ممکن است در لیست سفر شما به قاره آفریقا قرار نداشته باشد اما مکان های ارزشمند و قابل توجهی برای کشف در این کشور وجود دارد. مکان ها یا جاذبه های آن بیشتر طبیعت روستایی باشد. اما اگر این نوع از ماجراجویی را دوست دارید، پس سفری با بازدید از پارک های ملی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .