بوینس آیرس، دومین شهر بزرگ آمریکای جنوبی، پایتخت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آرژانتین و همچنین دروازه ورودی این کشور بزرگ است.اغلب بازدید کنندگان در این منطقه اولین بار به این نتیجه می رسند که این شهر بزرگ موفق شده است تا سنت های قدیمیش را حفظ کند.

1. پلازا د مایو و کاسا رزادا

 

پلازا د مایو و کاسا رزادا

 

Belle Époque بوینس آیرس در ساختمان های استعماری قدیمی واقع در پلازا د مایو مشهود است. این مکان شگفت انگیز در قرن شانزدهم تاسیس شده است که مکانی برای برگزاری بسیاری از رویدادهای مهم در تاریخ شهر، از قیام علیه اسپانیا در سال 1810 تا حوادث مداوم که توسط Madres de la Plaza de Mayo است.

2. گورستان و موزه Recoleta

 

گورستان و موزه Recoleta

 

Recoleta  نام خود را از کلیسای فرانسیسکن ساخته شده در 1716 گرفته است، اما شاید بیشتر به خاطر جایگاه شگفت انگیز آن شناخته شده باشد. گورستان Recoleta (Cementerio de la Recoleta) مدتها در میان مردم محلی و گردشگران به طور یکسان محبوب بوده است.

3. لا بوكا و موزه خیابانی Caminito

 

لا بوكا و موزه خیابانی Caminito

 

لا بوکا، بدون شک ناحیه رنگارنگ بوینس آیرس است و دارای هنرمندان و خلاقان فراوانی است، که بسیاری از آنها هنر خود را خارج خانه و در خیابان ها با تزئین بالکن ها و پاسیو با مجسمه های سرگرم کننده رقصنده های تانگو و شخصیت های دیگر نشان می دهند. مهمترین بخش برای بازدیدکنندگان، موزه خیابانی Caminito است که یک منطقه رنگی برای دوستداران پیاده روی است که از سال 1959 به عنوان یک موزه و بازار هنری در فضای باز معروف شده است.

 

Cabildo .4 بوینس آیرس

 

بوئنوس آیرس Cabildo

 

این روزها این ساختمان پر زرق و برق، موزه ملی Cabildo را با نمایشگاه های متعدد خود در ارتباط با شهر در قرن هجدهم در بردارد که شامل یک نسخه از اولین چاپخانه شهر، نمایشگاه یسوعیون و هنر استعماری و نقشه های قدیمی و عکس های قدیمی شهر می باشد. یکی دیگر از موزه های مورد علاقه در پلازا د مایو، موزه د لا کاسا د گوبیرنو در داخل کاسا Rosada، کاخ ریاست جمهوری است دوره زمانی روسای جمهور آرژانتین تا سال 1966 همراه با مصنوعات و خاطرات مربوطه را به نمایش می گذارد.

 

5. سان تلمو و موزه ملی تاریخی

 

سان تلمو و موزه ملی تاریخی

 

سان تلمو به عنوان یکی از ولسوالی های رنگارنگ بوینس آیرس شناخته می شود که دارای خیابان های سنگی و ساختمان های سبک قدیمی مستعمراتی است. این منطقه نیز برای کافی شاپ ها، مراکز رقص تانگو و مغازه هایش محبوب است.  نمایشگاه عتیقه جات در این بخش جمعیت خریداران مشتاق و مخاطبان فراوانی را جذب می کند. با این حال، بزرگترین جاذبه در سان تلمو، موزه ملی تاریخی عالی (Museo Histórico Nacional) با نمایش های مربوط به تاریخ آرژانتین است.

 

ادامه دارد …..

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .