آرژانتین در جنوب قاره امریکای جنوبی با مساحتی پهناور واقع شده است و رقص تانگو شهر بوئنوس آیرس، پامپاس ( علف زار و دشت ها ) و گوشت گاو آن معروف است و البته کمتر به این موضوع اهمیت داده شده که مرتفع ترین قله در آمریکای شمالی، آکونکاگووا، در مرز غربی آن قرار دارد و جنوبی ترین شهر منطقه Ushuaia در ساحل پایین آن واقع شده است. آرژانتین  ابتدا توسط چند قبیله بومی مسکونی شده بود قبل از آنکه اسپانیا آن را در قرن شانزدهم و هفدهم تصرف کند. امروزه کشور آرژانتین یک جمهوری مستقل است که دارای مناظر متنوع از دشت های غنی با جنگل های بزرگ، کوه های باشکوه، استپ ها و یخچال های چشمگیر است.

پایتخت آرژانتین بوئنوس آیرس یکی از شهرهای پر جنب و جوش جهان با رقص تانگو، با نماییرنگارنگ، شب زنده داری خیره کننده و هنر و فرهنگ برجسته است. منطقه گسترده Pantagonia یخچال های هیجان انگیز و الهام بخش، برف  و یخ در کوه ها را ارائه می دهد . سان کارلوس دی باریلوش ، روستایی مانند روستاهای کشور سوئیس است، مارت دل پلاتا بسیاری را با سواحل افسانه ای اش جذب می کند و کوردوبا با معماری استعماری خود افراد را فریفته خود می کند. Peninsula Valdes  ماجراهای یک زندگی عادی و مشاهده حیات وحش از نهنگ ها، اسب دریایی، پنگوئن ها و شیرهای دریایی را ارائه می دهد. شهر  جنوبی Ushuaia ، خروجی فوق العاده برای سفرهای قطب جنوب را ارئه کرده است.

با توجه به مناظر آبی، فراوانی حیات وحش عجیب و غریب، شهرها و بناهای استعمارهای با غذاهای عالی و فرهنگی پر جنب و جوش ، جای تعجب نیست که آرژانتین یک مقصد سفر محبوب است.همراه با سایت برترین جاذبه ها یک مرور کلی از بهترین مکان ها برای دیدار در آرژانتین را داشته باشیم شامل یک لیست 10 تایی از جاذبه های کشور آرژانتین .

 


 
10. Mar del Plata 
Mar del Plata

شهر Mar del Plata امروزه شهر زیبای ساحلی این کشور است. Mar del Plata، واقع در ساحل اقیانوس اطلس در استان بوئنوس آیرس، سالانه میلیون ها گردشگر را با سواحل شنی و فرهنگی پر جنب و جوش جذب می کند. در طول تعطیلات آخر هفته تابستان می تواند بسیار شلوغ باشد اما در خارج از ماه های تابستان، شهر محیطی بسیار آرام تر را تجربه می کند.


 
9. کوردوبا، آرژانتین 

در مرکز جغرافیایی آرژانتین دومین شهر بزرگ این کشور Cordoba قرار گرفته است. در اطراف کوردوبا دره های زیبا و کوه ها قرار دارد و نمای درون شهر غلبه با ساختمان های استعماری اسپانیا است. اکثر این کاخ های تاریخی، کلیساها و آثار تاریخی در مرکز شهر در ناحیه ای به نام Block Jesuit دیده می شود. کوردوبا همچنین بیش از 200،000 دانش جو دارد که شهر را با فضای جوانی و پر جنب و جوش روبرو کرده است .

 


 
8. Puerto Madryn 

پورتو مادیرن در سواحل Gulfo Nuevo واقع شده و به عنوان دروازه ای به Peninsula Valdes شناخته می شود. این مکان نیز یک مقصد تابستانی محبوب به دلیل سواحل زیبای آن است، گرچه آب آن می تواند بسیار سرد باشد. با گسترش گردشگری در سال های اخیر، Madryn به سرعت رشد کرده است و جمعیت کوچک دائمی شهر در طول ماه های تابستان به طور چشمگیری افزایش یافته است. تورهای تماشای نهنگ نیز محبوب هستند زیرا نهنگهای جنوبی از آبهای گلفو نیوو برای پرورش و زایمان استفاده می کنند. از ماه ژوئیه تا سپتامبر نهنگ ها خیلی نزدیک هستند که از سرزمین اصلی نیز قابل دیدن هستند.

 


 
7. Bariloche 

روستای Bariloche ​​به شکل روستاهای کشور اروپایی سوئیس، با مغازه های شکلات، معماری سوئیسی و منظره ای زیبا از دریاچه ها و کوه های از برف پوشانده شده است. این شهر فریبنده در منطقه Río Negro از آرژانتین است.به طور معمول به عنوان Bariloche نامیده می شود، San Carlos همچنین به عنوان دروازه ای به چشم انداز های چشمگیر و ماجراجویی ها در فضای باز عمل می کند. کوه های نزدیک یک نقطه داغ برای اسکی در برف اند که شامل یکی از بزرگترین ایستگاه های اسکی در آمریکای شمالی در Cerro Catedral است.

 


 

6. Ushuaia 

در حال حاضر به دلیل جدا شدن محل سکونت مردم از آن به عنوان یک محل دادو ستد مرزی استفاده می شود، به دلیل زیبایی های Ushuaia در حال حاضر یکی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در آرژانتین است. شهر Ushuaia به عنوان جنوبی ترین شهر در کانال Beagle قرار دارد و به عنوان یک پایگاه محبوب برای سفرهای قطب جنوب، ورزش های زمستانی و مشاهده حیات وحش است. کوه های یخچال و جنگلی و Cerro Castor در تابستان و در زمستان ورزش های زمستانی اینجا رونق دارند .

 


 

 

این مطلب ادامه دارد ……..

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 85

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .