سالوادور اولین شهر در کلنی برزیل  و پایتخت ایالت باهیا و بزرگترین شهر در شمال شرقی برزیل است.این شهر در سال 1549 بنا نهاده شد. امروزه این شهر قدیمی هنوز با ساختمان های استعماری قرن هفدهم و هجدهم پر شده است که این موارد باعث ثبت جهانی میراث جهانی یونسکو شهر شده است.

1. پلورینیو

 

پلورینیو

 

سالوادور Cidade Alta  که یک مرکز دولتی و مسکونی است و زمانی پایتخت کلنی برزیل بوده است. این شهر در ارتفاع 85 متری بالای ساحل قرار گرفته است. در قلب خود، در منطقه ای به نام Pelourinho، بهترین مجموعه ای از ساختمان های استعماری قرن هفدهم و هجدهم در آمریکای لاتین جای داده است، که بسیار برجسته است و به عنوان یک مرکز میراث جهانی یونسکو شناخته می شود.

 

2. کلیسای سان فرانسیسکو

 

سان فرانسیسکو

 

در شهرهای معروف برای کلیساهای برجسته و زیبا، سان فرانسیسکو به عنوان زیباترین ظاهر می شود. محراب های طلایی در این شهر بسیار مشهور هستند که برای تکمیل آنها 2 سال صرف شده است. کلیسا سبک های مننیست و باروک را در هم می آمیزد و بین سالهای 1708 و 1750 ساخته شده است. سقف در صحنه ها و تم های مربوط به مریم مقدس نقاشی شده است و ترکیبی از کارهای پیچیده چوب با تصاویر azulejo (کاشی کاری) است. دیوارهای خیابان مربع مجاور نیز با تصاویر پر زرق و برق پرتغالی پوشیده شده است.

 

 

Elevador Lacerda . 2 (آسانسور به شهر فوقانی)

 

Elevador Lacerda (آسانسور به شهر فوقانی)

 

مناطق بالا شهری و پایین شهری با خیابان های تند و تعدادی از آسانسورها به هم متصل شده اند. در این شهر یک آسانسور آزاد دراماتیک وجود دارد که تبدیل به یکی از جاذبه های برجسته سالوادور شده است. این شهر در سال 1930 ساخته شده است. از تراس تشکیل شده توسط Plaza Plaza، Praça Tomé د Souza، یک دید عالی از مناطق پایین شهر و بندر وجود دارد.

 

3 .کلیسای جامع

 

کلیسای جامع

 

در Terreiro de Jesus، مجاور Praça da Sé، کلیسای کالج یسوئیستی که در بین سال های 1604 تا 1656 ساخته شده است و کلیسای کالج سابق یونسیته بوده است. نمای ساختمان با سنگ ماسه ای پرتغالی تهیه شده و نمای داخلی به سبک باروک در قرن 18 تزئین شده است.

 

Igreja da Ordem Terceira do Carmo . 4  (کلیسای کارملیت)

 

Igreja da Ordem Terceira do Carmo (کلیسای کارملیت)

 

کلیسای اصلی کارملیت در سال 1580 ساخته شده است اما در سال 1788 سوزانده شده و چهل سال بعد دوباره بازسازی گشت. معماری آن کلاسیک باروک است و با خطوط ظریف و برج های دوقلو تزئین شده است. در حال حاضر شامل موزه هنر مقدس است که یکی از برجسته ترین آنها مجسمه سازی سدورو مسیح در زنجیرهای توسط فرانسیسکو مانوئل داس چگاس است که به عنوان O Kabra شناخته می شود. این شخص که یک برده است که به عنوان مجسمه ساز مشهور در قرن هجدهم تبدیل شده است.

 

ادامه دارد ……

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .