با ادامه معرفی جاذبه های دیدنی کشور نیوزلند همراه ما باشید ، مطالعه 6 جاذبه قبلی نیوزلند از اینجا

 

7 – پارک ملی آبل تاسمان، جزیره جنوبی

پارک ملی آبل تاسمان و آهنگ ساحل آبل تاسمان جزیره جنوبی

پیاده روی در ساحل آبل تاسمان در پارک ملی آبل Tasman یکی از پیاده روی های بزرگ نیوزیلند است. این تپه در امتدادخلیج تاسمان ، امکان یک پیاده روی 51 کیلومتری است که در یکی از ساکت ترین مناطق جزیره جنوبی قرار دارد. در طول مسیر، مسافرین می توانند دلفین ها، پنگوئن ها و طیف وسیعی از پرندگان را مشاهده کنند.

8  -پارک ملی آئوراکی ، کوه کوک جزیره جنوبی

پارک ملی آئوراکی / کوک کوک، جزیره جنوبی

در قلب کوه های جنوبی، بالاترین قله نیوزیلند بالاتر از مناظر کوهستانی پارک ملی آوراکی است که پارک ملی کوه کوک نیز نامیده می شود. بیش از 40 درصد از پارک با یخچال ها پوشیده شده است و بلندترین کوه Aoraki / کوه کوک و بلندترین یخچال کشور، یخچال تسامن در کنار این پارک قرار دارد که  باعث شده است که این منطقه به عنوان بهترین مکان برای کوهنوردی باشد.

9-  ناپیر، خلیج هاوک، جزیره شمالی

نپیر، خلیج هاوک، جزیره شمالی

ناپیر در منطقه آفتابی خلیج هاوک قرار دارد که غذای لذیذ و معماری هنر دکو آن معروف است. پس از یک زمین لرزه شدید، این شهر در سال 1931 نابود شد، که توسط طراح اسپانیایی دکوراسیوت آن طراحی گردید که به ساحل میامی نیز مشهور است. امروزه بازدیدکنندگان میتوانند برای دیدن این ساختمانها تورهای خودگردان را برگزینند که برخی از آنها با نقاشی های مائوری تزئین شده همراه است.

10  – اوکلند، جزیره شمالی

اوکلند، جزیره شمالی

اوکلند ، بزرگترین شهر نیوزیلند با دارا بودن دو بندر معروف به شهر بادبانی در جهان معروف است. سواحل دریایی، مسیرهای پیاده روی در جنگل های بارانی، جزایر و آتشفشان ها، این شهر را برای  گردشگران جداب و دیدنی نموده است  بازدیدکنندگان میتوانند از برج خیره کننده شهر آوکلند دیدن کنند، که از این برج 328 متری می توان مناظر دیدنی در سراسر شهر و مناطق دور افتاده را به راختی دید.

11 – جزیره شمالی ، شبه جزیره کورومند

شبه جزیره کورومندل، جزیره شمالی

شبه جزیره Coromande درخلیج Hauraki اوکلند قرار دارد که دور از شلوغی شهر است. کوه های کرگری که در جنگل های بومی قرار دارند، یک ستون فقرات در امتداد شبه جزیرهرا ایجاد کرده است که فرصت های عالی برای پیاده روی  دارد. بازدیدکنندگان همچنین می توانند در سواحل طلایی، از کایاک سواری در اطراف جزایر این شبه جزیره و بسیاری از گالری ها و استودیو های هنری دیدن کنند.

12 – Kaikoura، جزیره جنوبی

Kaikoura، جزیره جنوبی

مربیان، علاقه مندان به حیات وحش و غذاهای دریایی، روستای ساحلی جذاب Kaikoura را دوست دارند. Kaikoura در میان دریای کایاکورا مدیترانه و اقیانوس آرام قرار دارد، مسافران علاوه بر نهنگ های اسپرم و کوهپاباک ممکن است دلفین ها و انواع مختلف پرندگان مانند آلتاتراس جذاب را تماشا کنند. Kaikoura همچنین به داشتن گاومیش کوهان دار و دیگر غذاهای دریایی معروف است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 6

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با ادامه معرفی مهم ترین و معروف ترین جاذبه های کشور استرالیا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید . 6 جاذبه نخست استرالیا را از اینجا مطالعه نمایید .   5. جاده اقیانوس بزرگ ، ویکتوریا جاده اقیانوس بزرگ در امتداد ساحل جنوب شرقی استرالیا طول 243 کیلومتر دارد. این بزرگراه ساحلی گشت و گذار توسط […]

گردشگری نقش مهمی در اقتصاد کشور استرالیا ایفا می کند و هر ساله میلیاردها دلار از گردشگری نصیب ملت و دولت استرالیا می شود . مناظر، سواحل و حیات وحش منحصر به فرد باعث می شود استرالیا به عنوان یکی از بهترین مکان های گردشگری در جهان باشد.با سایت جاذبه ها همراه باشید با معرفی 10 […]

ملبورن یکی از شهرهای مهم و توریستی کشور استرالیا است ، همراه سایت برترین جاذبه ها باشید با معرفی بهترین جاذبه های دیدنی و فوق العاده شهر ملبورن 1. میدان فدراسیون ملبورن   هنگامی که میدان فدراسیون ( Federation Square ) در سال 2002 به افتخار 100 سالگی فدراسیون افتتاح شد، ملبورنیها را تقسیم کرد […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .