جزایر کوک یکسری جزایر رویایی در اقیانوس ارام اند. شامل 15 جزیره زیبا  در میان جزایر پلینزی فرانسه و ساموئل ، این جزایر به جای نفوذ فرانسه ، ارتباطات قوی با نیوزیلند دارند . Avarua ، مرکز تجاری و فرهنگی جزایر  و خرید سوغاتی مانند مروارید سیاه و عطر محلی، سرگرمی های محبوب است ، در ادامه با معرفی 12 تا از بهترین جاذبه های جزایر کوک همراه وبسایت برترین جاذبه ها باشید .

1- جزیره Aitutaki Lagoon کوک

جزایر کوک

تالاب آیتوتاکا ،جاذبه اصلی Aitutaki بزرگ منظره ای با آب فیروزه ای است. بیست و یک جزیره کوچک (motu) در لبه بیرونی لنگه قرار دارند که برخی از آن ها می توانند در کروز یا تور بازدید شوند. جزیره کوچکی از مینا در گوشه جنوب غربی این تالاب، فرصتهای جذاب زیادی را برای شما فراهم می کند که این جزیره شناخته شده به عنوان “جزیره ماه عسل” می باشد.

2 – جزیره Tapuaetai

جزایر کوک

بیشترین بازدید از موته Aitutaki، و به دلیل وجود درختان نارگیل، از جزیره  Tapuaetai است این جزیره زیبا و کوچک است. این جزیره خیره کننده ارزش بسیاری از لحاظ فانتزی های وحشی مناطق استوایی دارد .

3 – ساحل موری

جزایر کوک

در ساحل جنوب شرقی Rarotonga، ساحل و جزیره  Muri یا Muri Lagoon واقع شده است که یکی از محبوب ترین و زیبا ترین سواحل جزایر کوک است. در اینجا می توانید snorkelers و مرجان ها و بسیاری از گونه های ماهی گرمسیری را ببینید. چهار جزیره دریایی، که مود نامیده می شوند، درخشان در افق، باعث افزایش زیبایی منطقه اند.

4 – ساحل Titikaveka

جزایر کوک

در ساحل جنوب غربی Rarotonga، ساحل و تالاب زیبای Titikaveka  که یکی از بهترین مناطق جزیره برای شنا و snorkel است واقع شده است. آب اغلب در اینجا چنان شفاف است که شناگران فقط باید در تالاب ایستاده و ماهی های رنگارنگ را نشان یکدیگر بدهند.

5 – Cross Island Walk (سوزن)

جزایر کوک

جزیره پیاده روی کراس (سوزن) که شرایط یک پیاده روی کوهستانی عالی برای کشف مناظر سرسبز Rarotonga است. دنباله ای از سواحل شمال تا سنگهای صخره ای Te Rua Manga و سپس از طریق آبشار Wigmore به ساحل جنوبی منجر می شود.  پیاده حدود چهار ساعت در اینجا به طول می انجامد

 6 – Arorangi

جزایر کوک

آرورنگی Arorangi یک روستای کوچک در سمت غرب جزیره است. این اولین روستای مسیحی در Rarotonga بوده است. گردشگران امروز می توانند از کلیسای مسیحی جزیره کوک از سال 1849 دیدن کنند.

7 – Avarua

جزایر کوک

Avarua Neville واقع در سواحل شمالی Rarotonga پایتخت جزایر کوک است. این شهر کوچک و آرام احساسات دوستانه ای به بازدیدکنندگان آن میدهد ، بازدیدکنندگان در اینجا فروشگاه ها، رستوران ها و جاذبه های گردشگری مختلف را پیدا خواهند کرد.

8  – روستای فرهنگی جزیره کوک

جزایر کوک

روستای فرهنگی جزایر کوک که پنج هکتار از باغ های سرسبز استوایی را پوشش می دهد، احساساتی به زندگی جزیره سنتی می دهد. کلوچه نارگیل، پخت و پز، ماهیگیری، رقص، حکاکی، بافندگی و پزشکی بوری موروی فقط برخی از فعالیت های بازدید کننده  است  که می توانند در مورد روستای فرهنگی در تور یاد بگیرند.

9 – ذخایر دریایی آروا

جزایر کوک

آبهای شفاف دریای آروا دریایی تحت پوشش صخره های ساحلی در ساحل غربی Rarotonga  قرار دارند. ماهی طوطی، بتهای Maurice، Wrasse و Angelfish فقط برخی از گونه های Snorkelers  است که در اینجا ممکن است ببینید.

10 – آروتانا

جزایر کوک

آرتوانا فیلیبی دارای درختان انبه و گل های هیبیزوس است و گردشگران چند فروشگاه صنایع دستی و همچنین یک بندر آرام را در اینجا پیدا خواهند کرد. یکی از جاذبه های اصلی شهر، کلیسای مسیحی جزایر کوک است . ساخته شده در سال 1828، قدیمی ترین در جزایر کوک و یکی از جذاب ترین های ان با شیشه های رنگ آمیزی و حکاکی شده چوبی

11 – Maungapu

جزایر کوک

Maungapu Akos Kokai با ارتفاع 124 متری بالاترین نقطه در Aitutaki است. با پیاده روی کوتاه 30 دقیقه ای به سمت بالا به این قسمت خواهید رسید و دیدنی های جزیره و چشم انداز سرسبزی را مشاهده خواهید کرد .

 12 – Avana Harbour

جزایر کوک

در شمال دریای موری و در شهر نگاتنگیا، بندر آوانا، یک مکان مخصوص برای تفریحات قایق های بادبانی واقع شده است . این نیز همان جایی است که Maori در تاریخ قرن چهاردهم قایق دوقلوی خود را برای سفر به نیوزیلند راه اندازی کرد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

اسپانیا سرزمین خورشید و معماری فوق العاده است. اسپانیا یکی از محبوب ترین مکان های تعطیلات در اروپا است،سایت برترین جاذبه ها ده مقصد بزرگ تعطیلات را در اسپانیا انتخاب کرده که باید در تعطیلات مورد بازدید قرار بگیرند . 10. Costa Brava اسپانیا کاستا براوا دارای یک خط ساحلی چشمگیر است و بسیار جذاب […]

با ادامه معرفی مهم ترین و معروف ترین جاذبه های کشور استرالیا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید . 6 جاذبه نخست استرالیا را از اینجا مطالعه نمایید .   5. جاده اقیانوس بزرگ ، ویکتوریا جاده اقیانوس بزرگ در امتداد ساحل جنوب شرقی استرالیا طول 243 کیلومتر دارد. این بزرگراه ساحلی گشت و گذار توسط […]

گردشگری نقش مهمی در اقتصاد کشور استرالیا ایفا می کند و هر ساله میلیاردها دلار از گردشگری نصیب ملت و دولت استرالیا می شود . مناظر، سواحل و حیات وحش منحصر به فرد باعث می شود استرالیا به عنوان یکی از بهترین مکان های گردشگری در جهان باشد.با سایت جاذبه ها همراه باشید با معرفی 10 […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .