برزیل در آمریکای جنوبی به خاطر جشنواره های آن شناخته شده است که سال ها است از سراسر جهان گردشگران جذب آن می شوند.محیط آرام و رفتارهای دوستانه مردم برزیل مطمئنا دلیل جذابیت برای بازدید کنندگان برزیل است. این کشور همچنین برای زنان زیبای خود مشهور است . برخی از رویدادهای محبوب کشور برزیل عبارتند از:

 

1.کارناوال

کارناوال برزیل

در شهرهای ساحلی نمایش تئاتر از کارناوال ها در آنها بیشتر است که یک رویداد پر از لباس های رنگارنگ، موسیقی، رقص و رژه در خیابان ها است. این ریشه های مذهبی دارد و 46 روز قبل از عید پاک آغاز می شود. این جشن ها بعضا بیش از 7 روز طول می کشد، زیرا هر شهر رویداد را به شیوه ای منحصر به فرد خود جشن می گیرد. برزیل امروز  کشوری در آمریکای جنوبی است. در پایان دهه گذشته، صنعت گردشگری برزیل کاهش داشت. با این حال، الگوها به نظر می رسد در طول زمان تغییر کرده است، ریودوژانیرو و سائوپائولو امروز شهرهای پر بازدید شده در برزیل هستند.

 

2. گروه های ماه ژوئن  June Parties

فستیوال و جشن های برزیل
 جشنواره ای است که پسران مزرعه و دختران مزرعه هر مکان را به یک طبقه رقص تبدیل می کنند و شب را دور می زنند. این جشن تولد پیتر در کلیسای کاتولیک را به یاد می آورد و در زمستان اتفاق می افتد. یک دلیل عمده برای گردشگری بیش از حد در برزیل، دسترسی به این مکان است. میراث فرهنگی  که از زمان قبایل که در جنگل های برزیل جان سالم به در برده اند، فرهنگ های متنوعی را به ارمغان آورده است. این  افرادی را از کشورهایی که مذهب اولیه دارند بیشتر جذب می کند، مثلا آسیای جنوب شرقی.

 

3. جشنواره Parintins Folklore

 

فستیوال و جشن های برزیل
جشنواره فولیتس Parintins بزرگترین جشنواره ملی پس از کارناوال است و در اواخر ماه ژوئن برگزار می شود. دو تیم در حوالی حدود سه ساعت شرکت می کنند و در طول این حوادث داستان و بازی، فرهنگ و سنت آمازون را زنده نگه می دارند. این مراسم طول می کشد برای سه روز. این جشنواره یک افسانه در مورد یک گاو است که احیا شد. دو نسخه از داستان با دو تیم که با یکدیگر رقابت می کنند در نظر گرفته می شود. هر نمایش بیش از دو ساعت طول می کشد. تیم اول اولین داستان خود را با استفاده از لباس، آهنگ، رقص و داستان های طولانی ارائه می دهد. سپس تیم دوم داستان خود را آغاز می کند. فرهنگ آمازون در طول داستان با رنگ های پر جنب و جوش و لباس های بومی مرتبط حفظ می شود.

 

4- جشنواره سال نو در ریودوژانیرو

 

جشنواره سال نو در ریودوژانیرو
جشن سال نو در ریودوژانیرو بهترین جشن  شناخته شده در نوع خود در سراسر جهان است. گردشگران از سراسر جهان برای دیدن گروه ها، آتش بازی ها و جشنواره ها می ایند. جشنواره Copacabana در سراسر جهان محبوب است. این شب سال نو زمانی که کانال های خبری نشان می دهد که سال نو در سراسر جهان جشن گرفته می شود، مطمئن شوید کلیپ هایی را که برزیل را نشان می دهد را می بینید. این رویداد هر ساله شلوغ به نظر میرسد زیرا گردشگران از سراسر جهان از برزیل دیدن می کنند تا آتش بازی را تماشا کنند، غذا بخورند و از موسیقی لذت ببرند.

 

5. مسابقه فرمول یک

 

مسابقه فرمول یک برزیل
در طول ماه مارس یا آوریل،  مسابقه ای در Interlagos محل تجمع  ورزشکاران و طرفداران ورزش از سراسر جهان برای لذت بردن از مسابقات فرمول یک است . جایزه بزرگ در سال 1978 به ریو منتقل شد، اما یک سال بعد در 1979 اینترلوگوس مسابقه را پشت سر گذاشت. این هم در سال 1938 آغاز شد، زمانی که یک طرح بزرگ توسط دو توسعه دهنده مسکن برای طرح مسکن خریداری شد. با این حال، یک بخش از زمین برای مسکن مناسب نبود، به این ترتیب آنها یک پیست مسابقه ای ساختند. سائو پائولو به سرعت به عنوان منطقه ای در اطراف مدار توسعه داده شد . امروز، مردم از سراسر جهان از برزیل برای دیدن مسابقات سالانه بازدید می کنند. سرعت، شتاب و هیجان!

 

6. Oktoberfest

 

جشن Oktoberfest
جشن Oktoberfest صرفا یک جشنواره آلمانی است اما مردم محلی آلمانی ها از آن پشتیبانی می کنند و برای همه ی کارهایی که انجام می دهند، به آنها می پیوندند. این یک جشنواره از سنت های ژرمنیک است و در Blumenaue، Santa Caratina اتفاق می افتد. هر ساله ملکه Oktoberfest انتخاب می شود. 10 کاندیدا برای شرکت در مسابقه می شوند که 3 نفر به مرحله نهایی می رسند.

 

7. روز مسابقه مخلوط

 

روز مسابقه مخلوط برزیل

بیست و هفت نماینده مخالف نژادپرستی انتخاب شدند تا یک کنفرانس برای ارتقاء برابری نژادی را برگزیند و این رویداد روز مسابقه مخلوط یاد شده است. این اتفاق در تاریخ 27 ژوئن هر سال می افتد. این برگزاری در مراسم مخلوط نژادهای برزیل از جمله Caboclos برگزار می شود. این اتفاق سه روز پس از روز Caboclos و تعطیلات رسمی منطقه ای در سه ایالت کشور است . گروه های نژادی دیگر روزهای مشابه در برزیل مانند “روز آگاهی سیاه”، “روز هندی” و “روز دوست داشتنی” جشن می گیرند.

 

8. هفته هنر مدرن

 

هفته هنر مدرن برزیل
اولین رویداد هفته هنر مدرن در سال 1922 برگزار شد و آغاز جشن مدرن را مشخص کرد. پس از این رویداد که هر ساله اتفاق می افتد، سائو پائولو به عنوان یک شهر فرهنگی غنی در برابر محافظه کار ریو دو ژانیرو اهمیت یافت. قبل از جشنواره، سائو پائولو یک شهر پرجمعیت بود اما از لحاظ فرهنگی مهم نبود.بسیاری از هنرمندان حتی قبل از این رویداد، کارهای مدرن را در برزیل انجام می دادند، اما به طور خاص در هفته مدرن هنر بود که آغاز دوره جدیدی در تاریخ هنر برزیل را شروع کرد. این رویداد برای برزیل نیز مهم است، همانطور که جشنواره هنر مدرن برای ایالات متحده مهم بود، که در سال 1913 در نیویورک برگزار شد.

 

9. جشنواره د گرامادو

 

جشنواره د گرامادو برزیل
جشنواره د گرامادو در برزیل هر ساله برگزار می شود. این یک جشنواره بین المللی فیلم است که جوایز  “kikitos”نامیده می شود. آنها تعداد 24 فیلم، 13 فیلم از فیلم های برزیلی، 8 فیلم از فیلم های بین المللی و سه جایزه ویژه در نظر گرفته می شود،  از سال 1973 در گرامادو، ریو گراند دو سول برگزار می شود. از سال 1980 مهمترین جشنواره فیلم برزیل است.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 2.4 / 5. تعداد آرا: 5

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .