اتریش در اواسط قاره اروپا یافت می شود و همیشه در مرکز رویدادهای تاریخی شگرف و جنجال های اشرافی بوده است. علاوه بر این در محدوده کوهستانی Alpine قرار گرفته شده است، در نتیجه دارای بسیاری از مکان های زیبا از طبیعت با شکوه است.  با لیست 10 تایی سایت برترین جاذبه ها از دیدنی های و تفریحات اتریش همراه باشید .


10. تجربه مهیج  Snowbombing در منطقه  Mayrhofen

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

 

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

جشنواره زیبای کوه آلپ اینجا به صورت هفتگی با حضور هنرمندان، موسیقیدانان برگزار می شود . علاوه بر این، دیدگاه های شگفت انگیز، فرصت های اسکی و اسنوبوردی برای جوانان فراهم است .. رقابت “Ride & Seek” اجازه می دهد تا تماشاگران ورزشکاران حرفه ای را تماشا کنند . بازدید کنندگان می توانند از منطقه اسکی Mayrhofen  لذت ببرند. جشنواره در ماه آوریل برگزار می شود.


9. بازدید از  Innsbruck

جاذبه اتریش

مرکز Tirol در دره ای زیبا واقع شده است. شهر تاریخی که با کوه های بلند احاطه شده است که باعث می شود این یک مکان بسیار جذاب ورزشی زمستانی باشد: حتی میزبان چند بازی المپیک زمستانی بوده است. امروزه بازدید کنندگان می توانند فراوانی آثار تاریخی و ساختمان ها را در آن پیدا کنند. می توان معماری تاریخی، موزه ها و زندگی شهری پر جنب و جوش و همچنین طبیعت نامنظم و کیفیت جهانی را در این منطقه پیدا کرد. اینسبروک مقصد تعطیلات عالی برای کسانی است که مایل به ماجراجویی، کشف و یادگیری و لذت بردن از خارج از منزل هستند.

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

 

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

 


8. بازدید از کتابخانه Admont Abbey

کتابخانه های معروف دنیا

یک صومعه در جنب رودخانه Enns  که دارای یک معماری فوق العاده است که با چشم اندازی زیبا احاطه شده است. این کتابخانه در قرن هجدهم ساخته شده است و بزرگترین کتابخانه سلسله ای در جهان است. سقف و قفسه ها با نقاشی ها تزئین شده، نور توسط طلا منعکس شده است، در نتیجه یک اثر قریب الوقوع ایجاد می کند . تمام این مجموعه ارزش دیدن دارد، با این کتابخانه rococo یکی از خیره کننده ترین مکان ها است.

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

7. پیاده روی در غار یخی  Eisriesenwelt

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

 

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

با طول 42 کیلومتر، بزرگترین غار یخی در جهان است. غارها مکان مورد علاقه گردشگران، را فراهم می کنند و این غارها بسیار هیجان انگیز اند . .تورهای هدایت شده اطلاعات مربوط به تشکیل آن را ارائه می دهند. سفر از Salzburg سالزبورگ به غار نیز بسیار جالب است. یکی از مهمترین غارهای یخی در جهان است و در عین حال به راحتی قابل دسترس است که هر کسی میتواند به آن برسد و تحسینش کند.

 


6. اسکی در Arlberg

لخ زورس آم آرلبرگ

بسیاری از استراحتگاه های اسکی محبوب در این محدوده کوه ها قرار دارد. این  پیست اسکی در آلپ نامیده می شود، از آنجایی که هانس اسنایدر یک مدرسه اسکی باز کرده است که تکنیک های اسکی را انقلابی کرده است. علاوه بر این، نخستین ماشین زمستانی با استفاده از ماشین کانتینری در سنت آنتون – در یکی از پنج روستاهای آرلبرگ ساخته شده است. حرفه ای و مبتدی هر دو  آرلبرگ را دوست دارند. باشگاه اسکی آرلبرگ یکی از قدیمی ترین باشگاه های اسکی در جهان است که اعضای آن شامل المپیکی ها و قهرمانان جهان هستند.. مسیرهای پیاده روی و خدمات بی نظیر ارائه می شود .

با ادامه معرفی بهترین جاذبه های دیدنی و توریستی کشور اروپایی اتریش همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


5. تماشای دریاچه Schlegeis

جاذبه اتریش

دره Zillertal در Tyrol مکان قابل توجهی است که پر از دریاچه است. Schlegeis و  چهار دریاچه مصنوعی هستند که توسط کوه ها احاطه شده اند، بنابراین این چشم انداز حیرت انگیز ایجاد می شود. صعود و پیاده روی در این محیط شگفت انگیز، محبوب ترین فعالیت ها است. جاده Alpine Schlegeis طول 13.3 کیلومتر دارد . بسیاری از پیچ ها و مکان های خیره کننده و چهار تونل سنگ طبیعی در آن وجود دارد . بازدیدکنندگان حتی می توانند توسط یک تور نیروگاه و سد را بازدید کنند .

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

 


4. آخر هفته ای رمانتیک در Hallstatt داشته باشید

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

 

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

 

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

 

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

روستاهایی که در ساحل دریاچه هالستاتتر واقع شده اند، دارای تاریخ بسیار طولانی اند که هزاران سال از آن می گذرد. بازدید کنندگان می توانند در مورد تاریخ خود روستا در موزه Hallstatt یاد بگیرند. در زمستان روستا اسکی بازان و اسنوکران را جذب می کند که از برف و کوه لذت می برند. معدن نمک و برج آن، که دارای منظر پانورامای زرق و برق دار است نیز یک سفر روزانه سرگرم کننده برای خانواده ها را ارائه می دهد. این روستای زیبا و شگفت انگیز فعالیت های تمام طول سال را ارائه می دهد: از ورزش های زمستانی تا پیاده روی، دوچرخه سواری، قایقرانی و شنا در دریاچه در تابستان.

 


3. Salzburg را ببینید

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

 

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

 

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

شهر تاریخی، رویدادهای فرهنگی و مکان های مختلف و همچنین فراوانی معماری تاریخی را ارائه می دهد. .نماد “صدای موسیقی” به زلزبورگ داده شده است. سالزبورگ که در محیط کوه های آلپ قرار دارد، همیشه دارای جذابیت توریستی است.  سالزبورگ همواره مرکز فرهنگی بوده است. تورهای مختلف در اطراف شهر آثار تاریخی و معماری را ارائه می دهند . و البته، تورهای خاص “صدای موسیقی” نیز وجود دارد که در اطراف مکان های فیلم ها قرار دارند.

 


2. صعود به Grossglockner

جاذبه ها و دیدنی های اتریش

بالاترین قله در کشور اتریش  و بخشی از محدوده آلپ با ارتفاع 3798 متر (12،461 فوت) است. ویژگی جالب و منحصر به فرد این کوه شکل هرم آن است که در واقع از دو pinnacles ساخته شده است. به طرز شگفت آمیزی این کوه بسیار دشوار برای صعود نیست: اگرچه شما باید تجربه ای داشته باشید، مسیر PD + درجه بندی شده است، که به نظر نمی رسد دشوارباشد. جاده بالای Alpine Road  بهترین دیدگاه را ارائه کرده است و هر سال حدود 1 میلیون بازدید کننده را جذب می کند!

 


1. شهر وین

دیدنی ها و جاذبه های شهر وین اتریش

بزرگترین شهر و پایتخت اتریش را باید ببینید. میراث تاریخی و زندگی پر جنب و جوش آن هر ساله تقریبا 4 میلیون گردشگر را جذب می کند! فراوانی موزه ها، سالن های موسیقی، حوادث و معماری عالی وین را یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کرده است. در همین حال رستوران ها و کافه ها، که صدها سال سابقه دارند، از مهمانان خود پس از صرف روزی هیجان انگیز استقبال می کنند. . وین، یکی از زیباترین شهرهای اروپا، مرکز فرهنگی و مکانی الهام بخش برای هر کسی در هر زمانی است .

دیدنیها و جاذبه های شهر وین اتریش

دیدنی ها و جاذبه های شهر وین اتریش

دیدنی ها و جاذبه های شهر وین اتریش

دیدنی ها و جاذبه های شهر وین اتریش

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 6

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .