کریسمس در اروپا زمانی است که تقریبا هر شهر به یک نسخه افسانه ای از خود تبدیل می شود. میدان های شهر به محل تنظیمات سنت های محلی و جشن های محلی تبدیل شده و هوا ناگهان عطر سوسیس، محصولات پخته شده، نوشیدنی گندم و ادویه جادویی را پر می کند. هر کشوری مجموعه ای از سنت های منحصر به فرد خود را دارد و هر بازار فرهنگ کامل منطقه را منعکس می کند.  لیست زیر 10 تا از بهترین و زیباترین بازارهای کریسمس اروپا است.

10. بازار کریسمس زاگرب Zagreb ، کرواسی

زیباترین جشن های کریسمس اروپا
با وجودی که بازار کریسمس در زاگرب تنها در هفتمین سال خود است، اما تاکنون محبوبیت زیادی در میان گردشگران زمستانی به خود گرفته است. در سال 2015 حتی عنوان “بهترین بازار کریسمس” از نظرسنجی بیش از 100،000 مسافر در وب سایت بهترین مقصد اروپا را کسب کرد. رویداد بزرگ در زاگرب یک فضای کریسمس منحصر به فرد را ارائه می دهد. خیابان های شهر باریک و به نظر می رسد بسیار آرام و کم ترافیک اند؛ مناسب برای صرف وقتی با کیفیت در کنار خانواده، در حالی که از بسیاری از غذاهای محلی ، نوشیدنی، آواز و رقص لذت می برید.

 

9.بازار کریسمس سالزبورگ Salzburg ، اتریش

زیباترین جشن های کریسمس اروپا

محل تولد موتزارت یک تجربه کریسمس سنتی اتریش را ارائه می دهد. اگر چه خیلی بزرگ نیست،اما میدان فوق العاده ای که در آن همه فعالیت های تعطیلات، انواع مختلفی از استخرها، فروش همه چیز از صنایع دستی و سوغاتی خانگی، غذاهای تعطیلات سنتی اتریش و .. را دارد .

8. بازار کریسمس مونیخ، آلمان

زیباترین جشن های کریسمس اروپا
مرکز بایرن پیشنهاد بسیار بیشتری نسبت به Octoberfest دارد. مونیخ در دسامبر دوباره به زندگی باز می گردد، زمانی که بیش از ده بازار بزرگ کریسمس در اطراف شهر فعال می شوند. بزرگترین و تجاری ترین بازار کریسمس یکی از محصولات Marienplatz است که دارای صدها غرفه و درخت کریسمس بزرگ است. هر یک از بازارهای فردی دارای شخصیت معمولی خود است، بنابراین بازدیدکنندگان هرگز نمیتوانند خسته شوند، در حالی که کاوش غرفه های مختلف، نمایش همه چیز را از هدیه و سوغات به زیبایی طراحی شده، به غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها است .

 

7. بازار کریسمس فرانکفورت، آلمان

زیباترین جشن های کریسمس اروپا
بازار کریسمس در فرانکفورت نه تنها یکی از بزرگترین فروشگاههای Christkindches در تمام آلمان است، بلکه یکی از قدیمی ترین آن ها از سال 1393 است. با این حال، آنچه که واقعا منحصر به فرد است، فضای شهر است. در حالی که بسیاری از شهرهای اروپایی دارای تاریخ غنی و فراوانی از ساختمان های تاریخی باقی مانده زیبایی هستند، میدان های شهر در فرانکفورت بسیار جذاب هستند.

 

6.بازار کریسمس  کپنهاگ، دانمارک

زیباترین جشن های کریسمس اروپا
کپنهاگ یکی از آن شهرهای اروپایی است که روح کریسمس به شدت در آن به نظر می رسد بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما برای جشن تعطیلات رفتید یا نه. هفت بازار اصلی کریسمس وجود دارد که شما قطعا می خواهید بازدید کنید آنها را اگر شما واقعا می خواهید فضای جادویی شهر را ببینید از بازار  Tivoli Gardens به عنوان جاذبه اصلی دیدن کنید .

 

5. بازار کریسمس لندن، انگلستان

زیباترین جشن های کریسمس اروپا
کریسمس در لندن واقعا یک تجربه ی منحصر به فرد است و هر طرفدار تعطیلات زمستانی باید در ماه دسامبر حداقل یک بار در زندگی خود از شهر لندن دیدن کند.. بنابراین برای کسانی که برای اولین بار در سرزمین عجایب زمستانی در لندن هستند، بازارهایی که واقعا باید دید، قطعا بازار زمستان سرزمین عجایب در هاید پارک،بازار زمستانی مرکز Southbank و بازار رودخانه لندن پلینگ شهر است .

 

4. بازار کریسمس بروکسل، بلژیک

زیباترین جشن های کریسمس اروپا
بازار کریسمس در بروکسل کمی متفاوت از همتایانش در سراسر اروپا است. یکی از جاذبه های اصلی آن، 240 کلبه چوبی کریسمس است که مانند خانه های شیرینی زنجفیلی پری هستند و انواع اقلام کریسمس، دکوراسیون، هدیه و غذاهای فصلی را به فروش می رسانند. چندین بازار در بروکسل وجود دارد، اما اکثر آنها در اطراف محله Sainte Catherine قرار دارند و در فاصله کوتاهی از یکدیگر قرار دارند.

 

3. بازار کریسمس استراسبورگ، فرانسه

زیباترین جشن های کریسمس اروپا

بازار کریسمس استراسبورگ 440 ساله در فرانسه شناخته شده است پایتخت کریسمس، از آنجایی که بازار آن قدیمی ترین Christkindelsmärik در فرانسه (برای اولین بار در سال 1570 برگزار شد) و یکی از بزرگترین در اروپا است. امروزه، بیش از 12 مکان در مرکز شهر گسترش یافته و دارای بیش از 300 غرفه، پر از غذاهای فرانسوی، صنایع دستی و زیور آلات است.

2. بازار کریسمس پراگ، جمهوری چک

زیباترین جشن های کریسمس اروپا
کریسمس در جمهوری چک قطعا یک تجربه ای دیگر است و بازارهای کریسمس در پراگ قلب ماجراجویی اند. چندین فروشگاه کوچکتر در اطراف شهر و دو مرکز بزرگتر در مرکز شهر وجود دارد، در فاصله 5 دقیقه ای از یکدیگر – در میدان شهر و میدان میدان ونکلس وجود دارد.

 

1. بازار کریسمس وین، اتریش

زیباترین جشن های کریسمس اروپا
بازار وین کریسمس یکی از مشهورترین بازارهای جهان است ؛ از آنجایی که هر سال خیابان های جادویی وین به یک سرزمین عجایب زمینی واقعی تبدیل می شوند. یکی از مشهورترین بازارهای سنتی “ظهور سحر و جادوی وین” است که در مقابل میدان تالار شهر واقع شده است. اگر فقط یک بازار کریسمس وجود دارد که می توانید در اروپا بازدید کنید، این قطعا باید این یکی باشد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 7

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .