یکی از جزایر بسیار زیبا در جهان جزایر مشهور قناری است ، با معرفی 12 تا از بهترین مکانهای دیدنی جزایر قناری همراه سایت برترین جاذبه ها باشید.

 

1- شهر سِن کریستوبال دیلا لاگونا San Cristobal de la Laguna  (جزیره تنریف)

جزایر قناری

این شهر استعماری جذاب، به دلیل میراث فرهنگی استثنایی که دارد، به عنوان یک میراث جهانی یونسکو تعیین شده است. سن کریستوبال دیلا لِگونا (San Cristobal de la Laguna) پایتخت سنتی جزیره تنریف است. این شهر زیبا و تاریخی دارای معماری های زیبا مانند کلیساهای رنسانس و نئوکلاسیک و مناظر چشمگیر که توسط خانواده های ثروتمند در قرن 17 و 18 ساخته شده است.

 

2 -جزیرۀ گرَن کاناریا ( Gran Canaria Island)

جزایر قناری

جزیره گران کانری، حدود 90 مایلی سواحل آفریقا ، جایگاهی با مناظر طبیعی بسیار زیبا است. Las Palmas de Gran Canaria یک شهر ساحلی خورشیدی است که دارای میراث جالب تاریخی می باشد.  برجسته ترین معماری این شهر، کلیسای جامع است .  در جبهه جنوبی کلیسای جامع، موزه روحانی است که مجموعه ای از هنر مذهبی و اشیاء تشریفاتی را نمایش می دهد.

یکی دیگر از موزه های بزرگ، موزه جزایر قناری با یک مجموعه جالب باستان شناسی  می باشد.  عاشقان هنر نیز باید از موزه نستور دیدن کنند.

ساحل Las Canteras به لطف موج شکن طبیعی که توسط سنگ های آتشفشانی ایجاد شده اند آب های ملایمی دارد. La Playa Jinámar یک ساحل کوچک با سواحل ماسه ای تیره و امواج متوسط ​​است.

 

3. فرهنگ و سواحل سانتا کروز تنریف (جزیره تنریف)

جزایر قناری

این بندر با توجه به مسیرهای وسیع آن، میدان بزرگ، باغ های عجیب و غریب و معماری مدرن ،  محیطی زیبا دارد.برجسته های گردشگری شامل موزه هنرهای زیبا است که دارای مجموعه ای استثنایی از نقاشی است.  برای کسب اطلاعات بیشتر در باره مردم بومی تنریف، از موزه طبیعت و انسان بازدید کنید .

سانتا کروز تنریف برای سواحلش نیز  مشهور است. بهترین انتخاب، Las Teresitas Beach ، یک ساحل طلایی است که توسط دو موج شکن از دریاچه محافظت شده است. امواج ملایم و آب های سالم آن برای شنا شناخته شده اند.

 

4. میراث مذهبی Betancuria (جزیره Fuerteventura)

جزایر قناری

در اوایل قرن بیستم، Betancuria پایتخت جزیره Fuerteventura تا سال 1834 بود. این شهر دارای میراث دینی مهم و کلیساهای ممتاز است. کلیسای کاتولیک سانتا ماریا ابتدا در سبک نورمن گوتیک ساخته شد، اما در قرن 17 میلادی در سبک باروک بازسازی شد.  دیگر ساختمان های مذهبی مهم، کلیسای هرمیتاژ سن دیه گو و کلیسای فرانسیسکن است.

 

5.  بندر ماهیگیری کورالِجو (Corralejo )(جزیره فوئرتونتورا)

جزایر قناری

Corralejo یک شهر دریایی در شمال Fuerteventura است، که توسط یک چشم انداز بی نظیر از تپه های شن و ماسه احاطه شده است. این شهر با یک بندر ماهیگیری کار می کند که فرهنگ دریایی سنتی را با محیط گردشگری ترکیب می کند. در اطراف بندر مجموعه ای زیبا از خانه ها با بسیاری از رستوران ها و کافه ها در سطح خیابان می باشد. ساحل اِل پوزو (El Pozo) دارای یک خط ساحلی خوب است و به دلیل آب های ساحلی و امواج متوسط ​​ ، ساحلی برای شنا شناخته می شود. یکی دیگر از ساحل ها، ، سواحل ماسه ای سفید و آب آبی کریستالیزه به نام ساحل اِل مورو(El Moro  ) است.

 

6 . ساحل روستای ماهی گیری Puerto del Carmen (جزیره لانزروت)

جزایر قناری

بزرگترین جاذبه توریستی در جزیره لانزروت، Puerto del Carmen است. این روستای ماهیگیری قدیمی عجیب و غریب به یک محل تفریگاهی شلوغ با انتخاب گسترده ای از هتل ها و رستوران ها تبدیل شده است. این منطقه دارای بیش از شش کیلومتر سواحل شنی با آب های آرام است.کسانی که در دو هفته اول ماه اوت بازدید می کنند، از برگزاری جشن روز مقدس خوشحال خواهند شد. این جشنواره مذهبی به افتخار حامی روحانی روستا است که با تزئین رنگارنگ قایق ها، این روز را جشن می گیرند.

 

7- تاریخ غنی و باغ های گرمسیری La Orotava (جزیره تنریف)

جزایر قناری

این شهر در یک درۀ زیبا از مزارع موز قرار دارد و به عنوان یک شهرتاریخی هنری ملی تعیین شده است.  در این شهر از کلیسای قرون وسطی قرن شانزدهم میلادی دیدن کنید. از دیگر معماری ها،کاسا دلوس بالکونز است که مجموعه ای از صنایع دستی اسپانیا و آمریکا را شامل می شود. La Orotava، علاوه بر گنجینه های فرهنگی، دارای زیبایی های طبیعی است. پر از گیاهان و گل های رنگارنگ عجیب و غریب، گیاهان نادر، چمن های گسترده و استخرهای تزئینی است.

 

8 -سانتا کروز د لا پالما (جزیره لا پالما)

جزایر قناری

این شهر ساحلی دلپذیر، یک مکان جذاب برای قدم زدن و لذت بردن از محیط عجیب و غریب قدیمی جهان است.  مرکز تاریخی شهر دارای بسیاری از کاخ ها، کلیساها و ساختمان های طراحی شده در سبک های جزایر سنتی کانری است. سانتا کروز د لا پالما میراث فرهنگی غنی دارد. یکی از معروفترین سنتها جشنی است که در ماه ژوئیه و اوت هر پنج سال یکبار برگزار میکنند. جشن ها شامل رقص لهستانی ساکنان محلی در نقش فرشتگان کوتوله با شخصیت های کارتونی ، همراه باچراغ های کاغذی رنگارنگ روشن می باشد.

 

9 -روستای Icod de los Vinos (جزیره تنریف)

جزایر قناری

Icod de los Vinos یک روستای  جذاب است که در یک دره از زمین های پوشش داده شده با مزارع انگور و موز قرار دارد. این شهر دارای مناظر طبیعی جذاب است. غار El Vientoتوسط فوران آتشفشانی از آتشفشان Pico Viejo تشکیل شده است. Icod de los Vinos همچنین دارای دو ساحل کوچک است. Playa del Monis ساحل سنگی و شنی است که مناسب برای آفتاب گرفتن است اما شنا نمی کند. پلایا د سن مارکوس ساحل شن و ماسه سیاه با امواج متوسط ​​است.

 

10 -ساحل و اقامتگاه خورشیدی سنتی اِگو (جزیره گومر)

جزایر قناری

به دلیل آب و هوای  شگفت انگیز ساحل شنی در جزیره Gomera ، این اقامتگاه نقطه توریستی محبوبی است. پلایا  سانتیاگو، که در میان خلیج سنگی و تپه های تراشیده قرار گرفته است، شامل شهرهای لومادا د تسیینا و لاگونا د سانتیاگو و یک روستای ماهیگیری است. یک خط ساحلی 10 متری که به اندازۀیک کیلومتر گسترش می یابد. و در این مکان نور خورشید به اندازه کافی گسترده است.ساحل دریا آرام و آبهای شفاف برای شنا. در نزدیکی بندر ماهیگیری، هتل ها و رستوران های زیادی هستند که غذای عالی دریایی را ارائه می کنند.

 

11- پارک ملی کالدرا د Taburiente (جزیره لا پالما)

جزایر قناری

لا پالما  به عنوان جزیره Bonita (جزیره زیبا) سبز ترین جزیرۀ جزایر قناری شناخته شده است. از جمله چشم اندازهای  طبیعی  می توان ، جنگل های بکر ، صخره های شگفت انگیز و سواحل شن و ماسه را نام برد. جزیره لا پالما دارای یک محیط محافظت شده ی یونسکو ، از جمله پارک ملی Caldera de Taburiente است. در اینجا، با افزایش قله های آتشفشانی تا 2400 متر و گدازه ای که به دریا می رسد، مناظر شگفت انگیزی ایجاد شده است. در امتداد خط ساحلی سنگی، خلیج های کوچک زیبا در بین تپه های شنی پنهان شده اند. Parque Nacional de Timanfaya یکی دیگر از مناطق طبیعی حفاظت شده است.

 

12  سواحل جزیره فورتوئن تورا (Fuerteventura )

جزایر قناری

Fuerteventura از دیگر جزایر، متفاوت است. زیرا دارای سواحل شنی ناشناخته ای است که تقریبا خالی هستند. این جزیره انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال یک تعطیلات ساحلی آرامش بخش هستند. اکثر هتل ها همۀ چیزهایی را که گردشگران به آن نیاز دارند، از جمله، رستوران ها و سرگرمی ها و یا اجاره تجهیزات ورزشی، را ارائه می دهند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 1.8 / 5. تعداد آرا: 4

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

اسپانیا سرزمین خورشید و معماری فوق العاده است. اسپانیا یکی از محبوب ترین مکان های تعطیلات در اروپا است،سایت برترین جاذبه ها ده مقصد بزرگ تعطیلات را در اسپانیا انتخاب کرده که باید در تعطیلات مورد بازدید قرار بگیرند . 10. Costa Brava اسپانیا کاستا براوا دارای یک خط ساحلی چشمگیر است و بسیار جذاب […]

با یک عنوان جذاب دیگر همراه سایت برترین جاذبه ها باشید ، لیست زیر شامل 10 تا از تاپ ترین و زیباترین و بهترین جزیره های کشور برزیل است . جزیره Ilha do Cardoso برزیل این جزیره کوهستانی، که در سال 1962 به عنوان یک پارک دولتی قرار داده شد،درجنوبی ترین نقطه ایالت سائو پائولو […]

کشور برزیل دارای سواحل زیبا و فراوان متعددی است ، لیست زیر شامل بهترین و قشنگ ترین سواحل برزیل است ، همراه سایت برترین جاذبه ها باشید با معرفی این سواحل ساحل سانتوس برزیل شهر سانتوس بزرگترین بندر در منطقه سائو پائولو است این مکان برای صادرات قهوه شناخته شده است، از شرکت های بزرگ صادرات مانند […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .