خودتان را در یک قالب اکسپلورر ( ماجراجویی ) قرار دهید! یا کشف بهترین مقاصد کشتی های لوکس کروز در دور قاره اروپا ! لذت بردن از فرهنگ ها، مناظر، خدمات توریستی و برخورد با تغییرات زندگی ، با معرفی 11 مسیر و مقصد برتر در اروپا جهت مسافرت و گردشگری با کشتی های کروز همراه سایت برترین جاذبه ها باشید.

 

1- سفر با کشتی کروز به مادیرا  Madeira (کشور پرتغال )

مادیرا Madeira (کشور پرتغال )

به زیباترین جزیره در اروپا خوش آمدید. Madeira یک مقصد عالی برای دوستداران طبیعت است، دوستداران تماشای پرنده ، علاقه مندان به پیاده روی، دوستداران خوراک، دوستداران نوشیدنی ، دوستداران تاریخ، طرفداران خرید و یا کسانی که عاشق قصر های مجلل هستند. این سفر ی به یک جزیره بهشت ​​است. بهترین فعالیت هایخود را در Madeira و بازدید از دلفین ها و یا بازدید از باغ گیاه شناسی Funchal و یا خانه های سنتی سنتانا تجربه کنید .

2 – سفر با کشتی کروز به دوبرونیک  Dubrovnik (کرواسی)

این شهر قرون وسطایی نمونه ای از زیبایی ها و ثروت های کرواسی است و  یکی از زیباترین کشورهای جهان است. وقت خود را صرف کنید و به فعالیت های منحصر به فرد خود مانند سفر به مونته نگرو با یک سفر روزانه به سوی استفان بپردازید. در دوبرونیک تفریح بسیار زیاد است: ما توصیه می کنیم تورهای شهر قدیمی را هدایت کنید یا اگر ورزش می کنید، یک تور قایقرانی با راهنمای دریایی اطراف دوبرونیک. رزرو هتل، آپارتمان را انجام دهید .

3- سفر با کشتی کروز به آتن (یونان)

آتن یکی از باور نکردنی ترین شهرهای اروپا است . این از فرهنگ، شیوه تفکر و زندگی شما تأثیر می پذیرد . بعضی از مردم فکر می کنند که یک افق روشن و آسمان آبی، متفکران را قادر می سازد تا ایده های خود را فراموش کنند و فلسفه را توسعه دهند! بیایید و در اینجا به  کشف آکوپولیس یا دلفی در نزدیکی آتن بپردازیم. اگر بیشتر بخواهید، با یک کشتی کروز 3 روزه در آگینا، Poros & Hydra یا یکی از بهترین فعالیتها در آتن بپردازید.

4 -سفر با کشتی کروز به کوتور Kotor (مونته نگرو)

کوتر “جواهر گردشگری” است. به نظر می رسد که شهر برای لذت بردن از چشمان شما اختراع شده است .کوتور یکی از بهترین مقاصد در اروپا بود . ما توصیه می کنیم به کوتور در تابستان در تابلوهای کارناوال تابستانی بین المللی بپردازید که میزبان بسیاری از گروه های کارناوال از کشورهای مختلف اروپایی است.

5 – سفر با کشتی کروز به بارسلونا (اسپانیا)

بارسلونا یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای اروپا است . این موفقیت خود را به این واقعیت می بخشد که برای همه مخاطبان مناسب است. این که آیا شما 7 یا 97 ساله هستید، بارسلونا همه چیز را برای نیاز شما دارد: کافه تپاس، سواحل، آفتاب ، معماری باور نکردنی، یکی از بهترین مقصد خرید در جهان ؛بارسلونا همه چیز را به شما می دهد. کشف این شهر در طول یک سفر با کشتی کروز، یک تجربه باورنکردنی است اما اگر بخواهید از مدارهای سنتی جلوگیری کنید، توصیه می کنیم در طول اقامت خود در بارسلونا فعالیت های اصلی را  انتخاب کنید. تورهای سنتی هدایای Sagrada Familia و Park Güell و همچنین سفر روزانه به مونتسرات وجود دارد . این صومعه در کوه های کاتالونیا ساخته شده است.

6- سفر با کشتی کروز به لیسبون (کشور پرتغال )

اجازه دهید خود را با نور زیبا در ساختمان های پر زرق و برق از لیسبون در طول روز وفق دهید. رودخانه آب شیرین تگوس شما را خیره خواهد کرد. لیسبون قطعا یکی از عجیب ترین شهرهای اروپا است ؛ شما احساس می کنید که در سان فرانسیسکو با پل گلدن و در ریو با مجسمه معروف Cristo Rei هستید. شما لذت بردن از بودن در یکی از زیباترین شهرهای اروپا را احساس خواهید کرد. بهترین راه برای کشف لیسبون قدم زدن در اطراف و  در خیابان های باریک ان است.

7 – سفر با کشتی کروز به زادار Zadar (کرواسی)

Zadar بهترین مقصد اروپا را نام گذاری شده است ، زیبایی اش نفس گیر است. این شهر بدون شک یکی از زیباترین شهرهای کرواسی است . این ترکیب از : تاریخ، طبیعت حفظ شده، فعالیت های اوقات فراغت، غذا و خرید است. زادار خانواده ها و تک تک جوانان را ترغیب خواهد کرد. جزیره های زیبا را که با زادار مواجه می شوند، کشف کنید. خودتان را به بازدید از پارک ملی Plitvice یا پارک ملی Krka و یا پرش از پشت بام برایتجربه منحصر به فرد skydiving در بالای زادار امتحان کنید .

8- سفر با کشتی کروز به مونت کارلو  Monte-Carlo (موناکو)

موناکو منحصر به فرد ترین رودخانه را دارا است . شیک و خیره کننده است. شما احساس می کنید که شما در مجموعه ی جیمز باند قرار دارید. شما با اتومبیل های لوکس، هتل های معتبر، کازینو، کاخ سلطنتی، قایق های تفریحی شگفت زده خواهید شد. اما موناکو بیش از آن است: حکومت هر دو به سمت گذشته و آینده آن تبدیل شده است.این یک منطقه پیشگام در مورد محیط زیست است . یک تور گشت و گذار در هلیکوپتر یا یک تجربه رانندگی فراری را رزرو کنید .

9- سفر با کشتی کروز به شهر Nice (فرانسه)

نیس یکی از زیباترین شهرهای فرانسه است. این شهری شیک و سنتی است. هنر زندگی مدیترانه ای آن شما را از هوش می برد. بیایید این شهر زیبا را کشف کنیم! در هنگام سفر به اروپا و یا استفاده از یکی از شلوغ ترین و بزرگترین فرودگاه های بین المللی، توقف کنید. کشف تاریخ نیس در انتخاب بهترین چیزهایی که در نیس انجام می دهند، را تشکیل می دهد .

10 -سفر با کشتی کروز به رم (ایتالیا)

شهر زیبای رم در ایتالیا واقعا تنها بزرگترین شهر اروپا است که با پاریس رقابت می کند . خود را در تاریخ یکی از مهم ترین تمدن ها که علامت آن در سراسر اروپا است، غرق کنید. از کولوسئوم ، واتیکان ، باتلاق سنتپیتر ، گالری بوگژئیس دیدن کنید ، یا در سفری یک روزه از رم به پمپیایی سفر کنید. رم  فراموش نشدنی است .

 

11- سفر با کشتی کروز به سانتورینی Santorini (یونان)

به بهشت ​​روی زمین خوش آمدید، دوربین و تلفن خود را در خانه نگذارید! سانتورینی بسیار فتوژنتیک است و هرگز عکس گرفتنهای شما متوقف نخواهد شد. سانتورینی را بیابید در حال سفر به یونان باید چند روز انجا باشید!  سانتورینی یک مکان هیجان انگیز است!  برای مثال Catamaran Sun Cruise ، خودتان را برای یک تعطیلات رویایی در آب های آبی اژه سوق دهید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .