شما احتمالا عکس های محبوب دریاچه بلد با کلیسای زیبای جزیره را در پس زمینه خیره کننده کوه ها دیده اید. این شهر برای سالهای دور به خاطر ویژگی های عکاسی آن و همچنین فراوانی فعالیت های خارج از منزل از جمله پیاده روی، غواصی، اسکی، اسب سواری و موارد دیگر مناسی بوده است. در واقع، کل منطقه یکی از زیباترین مکان هایی است که تا به حال بازدید کرده خواهد شد و با توجه به دسترسی آسان به آن، بدون توجه به جایی که شما از آن می آید، به خصوص از آنجایی که اتوبوس ها، پروازها و سایر انواع حمل و نقل از شهرهای مختلف اروپایی بسیار مقرون به صرفه هستند، صرف نظر از زمان سال ، پس چیزی است که شما به دنبال آن هستید!

در اینجا برخی از چیزهای باور نکردنی است که می توانید در سفر خود به شهر بلد ( Bled ) کشور اروپایی اسلوونی (Slovenia) در نظر بگیرید .


 1. بازدید از کلیسای وسط دریاچه بلد اسلوونی

البته، هیچ سفر به بلد بدون سفر به جزیره در وسط دریاچه کامل نیست. در طول قرنها این مکان زیارتگاه محبوب مسیحیان بوده است و کلیسای کنونی در اواخر قرن 17 ساخته شده است. دو راه مختلف برای رفتن به کلیسا وجود دارد: قایق های سنتی pletna و یا  یک قایق بادبانی خصوصی . هنگامی که به جزیره می رسید، به کلیسا بروید و نقاشی های قرن بیست و یکم را در پیش نویس بنیادین بررسی کنید.

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی

کلیسای مسیح ، بلد، اسلوونی

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی

 


 

 2. کاوش قلعه قرون وسطی ای بلد اسلوونی

قلعه بلد قطعا از نظر تاریخی جالب است (این قدیمی ترین قلعه در اسلوونی است). قبل از سفر به کشور، من واقعا درباره تاریخ اسلوونیایی زیاد نمی دانستم، لذا از نمایشگاه ها در قلعه لذت بردم. به علاوه، شما می توانید این فرصت را برای کشف تقریبا هر اینچ از ساختمان داشته باشید. اما دلیل اصلی بازدید از قلعه برای دیدگاه های چشمگیر در سراسر دریاچه و مناظر نزدیک آن است.

 

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی

 

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی

 

قلعه بلد، قدیمی ترین قلعه در اسلوونی

 

یکی دیگر از مکان های عالی برای دیدن منظره دریاچه و مناظر اطراف آن Osojnica  است که یکی از قله های منطقه جنوب غربی دریاچه است. اما به هر حال، مطمئن شوید که دوربین خود را بیاورید – قطعا به آن نیاز خواهید داشت!

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی

 

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی

 


 3. دریافت چشم انداز عالی با یک بالون از شهر و دریالچه بلد

قلعه بیل یک دید عالی از شهر و دریاچه دارد ، اما بهترین راه برای مشاهده Bled یک سفر هیجان انگیز با بالون است. شما با دیدگاه های هیجان انگیز از آلپ جولای، پارک ملی Triglav و بسیاری از مناطق دیگر در این منطقه دریافت خواهید کرد. به علاوه، اگر شما خوش شانس باشید، یک دیدگاه عالی از طلوع آفتاب خواهیدداشت .

دید هوایی از دریاچه بلد، اسلوونی

 

دید هوایی از دریاچه بلد، اسلوونی

 


4. مسیر پیاده روی Gorge Vintgar بلد اسلوونی

این مسیر پیاده روی آسان از طریق زمین زراعی است که از بلائت به وینگتار گوره می رود. هنگامی که شما آنجا هستید، از آب های روشن فیروزه ای رودخانه و همچنین محیط خلوت شگفت زده خواهید شد. پیاده روی نیروی بیش از حد فیزیکی نیاز ندارد،توجه داشته باشید که در طول ماه های زمستان، آب و هوای کوهستانی باعث بسته شدن راه است، بسیار مسیر زیبایی است .

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی

Vintgar Gorge، Bled، Slovenia

آبشار در Gorge Vintgar، بلد، اسلوونی

 


 5. یک تکه از کیک خامه ای زرد رنگ این شهر را بخورید .

تخصص آشپزی بلد، Kremšnita، قطعا یک دسر برنده در کتاب ها است. اما علاوه بر غذاهای اسلونی این کیک خامه ای چیز دیگری است . این از چند لایه نازک از شیرینی پر شده است ، دو لایه کرم ، یکی ضخیم تر از دیگری است. خارج از قنادی با شکر پودر شده و همه چیز با قهوه غنی و قهوه خوب پخت می شود.شما می توانید کیک را در تعدادی از مکان های مختلف در اطراف دریاچه امتحان کنید بخورید . این کیک Cremsnita نامیده می شود .

کیک شیرین اسلوونیایی کرمنیتا نامیده می شود

شیرینی سنتی Slovenian

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی


با ادامه مطلب جذاب زیباترین مکانهای توریستی و گردشگری شهر بلد کشور اسلوونی همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


6. بازدید از پارک ملی Triglav بلد اسلوونی

پارک Triglav قطعا در لیست محل های بازدید است! این تنها پارک ملی اسلوونی است  و دریاچه بلد واقع در آستانه پارک قرار دارد. پذیرش ان رایگان است و تعدادی از فعالیت های محبوب تابستانی در پارک از جمله پیاده روی، قایقرانی و اسب سواری وجود دارد. احتمالا محبوب ترین مکان برای پیاده روی در پارک Triglav، بالاترین قله اسلوونی است اما مخصوص افرادی است که آمادگی جسمانی خوبی داشته باشند .

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی
جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی

7. اقامت در مزارع محلی بلد اسلوونی

چه راهی بهتر برای یادگیری نسبت به زندگی مردم محلی در طول اقامت است؟ اقامتگاه های مزرعه یک گزینه محبوب در اطراف بلد هستند و آنها به شما فرصتی برای کمک به حیوانات مزرعه، ساخت پنیر یا سایر فعالیت های سنتی می دهند ، اما اقامت مزرعه اجازه خواهد داد که شما بیرون بروید و واقعا با طبیعت و زندگی محلی ارتباط برقرار کنید.

مزارع منطقه بلد که ما توصیه می کنیم : Farm Stay Dolinar Krainer و مزرعه گردشگریBiscu

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی
جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی

یکی دیگر از گزینه های اقامت عالی این است که در اردوگاه در کنار لبه دریاچه اقامت داشته باشید . با قیمت های معمول Bled (در مقایسه با دیگر نقاط اسلوونی حداقل)، کمی شما را از پول خرج کردن برای فعالیت های مختلف نجات می دهد .

 


 8. لذت بردن از برخی از فعالیت های ورزشی زمستانی بلد اسلوونی

در طول فصل زمستان Bled محل سرگرم کننده ای است. دریاچه یخ زده نیست، بنابراین شما هنوز می توانید قایق را برای کلیسا استفاده کنید و پیاده روی نیز بسیار سرگرم کننده است، اما علاوه بر فعالیت های عادی که می توانید در آن شرکت کنید، فعالیت های بیشتری نیز وجود دارد. منطقه، مانند اسکی آلپاین و یا Nordic، snowshoeing، و موارد بیشتر. بر خلاف بسیاری از مکان های دیگر در آلپ، شما گردشگران زیادی را پیدا نخواهید کرد، که باعث  شود مکان مناسب برای عقب نشینی آرام و رمانتیک نداشته باشید. بهترین گزینه اگر در بیل برای سال نو هستید، یک نمایش آتش بازی فوق العاده در کنار دریاچه است .

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی
جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی

9. مسیر قطار Steam Bohinj بلد اسلوونی

یکی از راه های مورد علاقه برای دیدن مناظر از پنجره قطار Bohinj است . در حین سفر شما راه خود را از طریق کوه ها می گذارنید و همه ی آنچه را که منطقه می تواند ارائه دهد را می ببینید. یک احساس قدیمی به زمان در آین سفر وجود دارد .

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی


10. غار زیر زمینی Postojna بلد اسلوونی

این غارها در نزدیکی بلد واقع شده اند و حتی اگر شما در مورد غارها زیاد بدانید، مطمئنا توسط استالاکتیت ها و استالاگمیت هایی که شما ظاهرا از هر سطحی در غارها پیدا می کنید، جذاب خواهد شد.شما همچنین باید از قلعه پردجاما که حدود پنج مایلی از غارها فاصله دارد عبور کنید. این قلعه رنسانس، که به سمت صخره ها ساخته شده است، می تواند هر رمان فانتزی را ایجاد کرده باشد. اگرچه من از دیدگاه های قلعه بلد لذت می برم، Predjama قطعا  بهترین قلعه در منطقه است .

جاذبه ها و دیدنی های شهر بلد اسلوونی
غار Postojna، اسلوونی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 54

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .