استونی مقصد توریستی با سبک بسیار شرقی است که در منطقه بالتیک در شمال اروپا واقع شده است که دارای سنت های جالب مردمی و مکان های سرگرم کننده با قیمت های معقول است. لیست کارهای انجام شده در استونی طولانی است. شما تنها می توانید کل تعطیلات را صرفا در کلیساهای تاریخی بگذارانید یا فقط از پارک ها و سواحل بازدید کنید. جمهوری اِستونی کشوری از غرب به دریای بالتیک و از شمال به خلیج فنلاند می‌رسد و مرز شرقی آن با روسیه و مرز جنوبی آن با کشور لتونی مشترک است.  پایتخت آن شهر Tallinn تالین است . مجله برترین جاذبه ها لیستی از 15 مکان مهم که باید در سفر به استونی مورد بازدید قرار بگیرند را ارائه کرده است.

 


 

15. موزه Hellenurme Watermill

جاهای دیدنی استونی

استونی دارای جاذبه های بسیاری است که به زمان های قدیمی برمی گردند و جز آثار تاریخی اند. موزه آبریز Hellenurme در روستای Palupera واقع در کارخانه آسیاب با ماشین آلاتی از دهه 1930 است. کارخانه ای زیبا و سنتی که شما را سرگرم می کند. این یک نگاه آرامش بخش و آموزشی به نحوه ساخت آرد و نحوه عملکرد ماشین آلات آبی می باشد.

 


14. موزه دریاچه Kalala

جاهای دیدنی استونی

موزه دریاچه Kalala در ساحل دریاچه Kalala در Tartu واقع شده که ویژگی های فضای باز و موزه را در یک مکان فراهم می آورد. نمایشگاه شامل مخازن آکواریوم ماهی های آب شیرین استونی، نمایشگاه های ماهیگیری و تجهیزات ماهیگیری، نمایش ماهی های اولیه و فسیل ها و نمایشگاه تعاملی برای کودکان است. شما می توانید  یک جلسه سونا یا قایق سواری در دریاچه را رزرو کنید. همچنین قلاب ماهیگیری را اجاره کنید .

 


 

13. مرکز فرهنگی و میراث Angla

جاهای دیدنی استونی

پارک Windmill پارکی زیبا است که در Saaremaa واقع شده و دارای دو نوع مختلف از آسیاب های بادی است. شما می توانید از برخی آسیاب های بادی صعود کنید و به چرخ دنده ها از داخل نگاه کنید. پارک نیز یک کارخانه آسیاب کاری دارد. در سال 2011، آنها یک مرکز فرهنگی برای یادگیری درباره تاریخ و سنت های این جزیره اضافه کردند. مرکز فرهنگی میراث فرهنگی آنجلا بر سنت های محلی، تاریخ و صنایع دستی تمرکز دارد. آنها کارگاه ها، نمایشگاه ها و فعالیت های عملی مانند نخ ریسی، چرم کاری و حکاکی را انجام می دهند. رویدادهای محلی شامل موسیقی زنده است و شما می توانید نان محلی چاودار آنگلا را بخورید.

 


12. کلیسای صلیب مقدس در Harju-Risti

جاهای دیدنی استونی

برای یک نگاه اجمالی از نحوه عبادت مردمان استونی و تجربه یک احساس قرون وسطی ای از کلیسای صلیب مقدس در Harju-Risti دیدن کنید. کلیسا 700 ساله است و قدیمی ترین زنگ کلیسای استونی در قرن چهاردهم را دارا است. شما می توانید از برج کلیسا ​​بالا بروید تا زنگ باستانی را ببینید و همچنین مناظر اطراف را ببینید. کلیسا دارای زیورآلات با شومینه و انبار است. این کلیسا بازسازی شده است اما کلیسا جوهای روستایی و قرون وسطایی خود را حفظ کرده است.

 


 

11. کلیسای ریدالا

جاهای دیدنی استونی

کلیسای Ridala در روستای Kolila به شخص Mary Magdelene اختصاص دارد و او یکی از قدیمی ترین مجسمه سازان استونی است. کلیسا همچنین نقاشی های تاریخی از قرون وسطی و یک گروه قوس پیروزی و خاندان را برجسته می کند. این قبرستان دارای سنگ قبرهای سنگی است که از قرن سیزدهم میلادی به جا مانده اند. این قبرستان باستانی بسیار شبیه به مجموعه ای از یک فیلم فانتزی به نظر می رسد و افسانه های قومی این است که کلیسا توسط  پسران غول پیکر ساخته شده است.

 


 

10. مرکز علمی AHHAA

جاهای دیدنی استونی

یکی از مکان های دیدنی در استونی که کودکان و بزرگسالان می توانند از آن لذت ببرند، مرکز علمی AHHAA یک موزه تعاملی است که می تواند تمام وقت شما را اشغال کند. این موزه در Tartu تارتو واقع شده است و موزه دارای کارگاه های آموزشی، تئاتر علمی و زمین شناسی است. نمایشگاه های دائمی عبارتند از سالن طبیعت با موجودات زنده و کوچک در سالن تکنولوژی . این موزه البته یک فروشگاه هدیه با هدایای علمی دارد.

 


9. فانوس Kopu

جاهای دیدنی استونی

این ساختار چشمگیر و باستانی ارزش بازدید به دو دلیل را دارد هم خود فانوس دریایی و هم آرامش روستای جزیره . فانوس کوپو یکی از قدیمی ترین فانوس های دریایی در جهان است که در بالای تپه ای از جزیره  Hiiumaa در دریای بالتیک واقع شده است. این ساختمان 36 متر (118 فوت) ارتفاع دارد و برای بازدیدکنندگان باز است. فانوس دریایی در سال 1531 با آتش روشن شد و با نورهای جدید مدرن هنوز هم در حال استفاده است.

 


8. قلعه Hermann

جاهای دیدنی استونی

بسیاری از اماکن دیدنی در استونی،آثار تاریخی یا قلعه ها هستند، اما قلعه هرمان در رودخانه ناروا بیشتر اهمیت دارد. پس از چندین منازعه ساخته شده توسط پادشاه دانمارکی به عنوان یک قلعه در برابر روس ها عمل کرده، قلعه سنگی مستحکم که در لبه رودخانه قرار دارد. رود Narva زمانی مرز بین قلمرو دانمارک و روسیه بوده است.

 


 

7. موزه  KGB Cages

جاهای دیدنی استونی

نگاهی جالب به تاریخ ، موزه سلطنتی KGB در تپه Riia قرار دارد که در دهه 50 -1940 در مرکز استونی جنوبی مرکز NKVD / KGB قرار گرفت. انبار با قفس زندان بازداشت شدگان و سلول های مجاز برای بازدیدکنندگان باز است. برخی از سلول ها و قفس ها بازسازی شده اند اما برخی دیگر در شرایط اولیه هستند. این موزه دارای مصنوعات و تاریخ اردوگاه های زندان سیبری است که نمایان گر مبارزه آزادی خواهان استونی و جنایات رژیم کمونیستی است.

 


6. موزه  Estonian Open Air Museum

جاهای دیدنی استونی

موزه فضای باز استونیان با قدمت  قرن 18 مربوط به زندگی روستایی استونی است اما یک مقصد خوب برای پیاده روی، یادگیری و عکاسی آماتور است. این موزه فضای باز در بیرون از شهر Tallinn در Rocca al Mare واقع شده است. دارای منظره زیبا با بسیاری از مسیرهای پیاده روی است که از مزرعه های تاریخی، کلیساها، مسافرخانه ها، آسیاب های بادی و سدها که سنت های مختلف شمال، جنوب و غرب استونی را تشکیل می دهند، متصل است. موزه غذاهای محلی را نیز ارائه می دهد و اسب سواری و کالسکه را نیز ارائه می دهد.

 


5. برج  تلویزیونی شهر تالین

جاهای دیدنی استونی

بعضی از بهترین مکان ها برای دیدار در کشور استونی در پایتخت آن شهر تالین واقع شده اند و برای دیدگاه وسیع از تالین، می توانید به عرشه ی برج تلویزیونی تالین بروید . ساخته شده برای المپیک 1980 مسکو، برج 170 متر بالاتر از سطح زمین است. به عنوان بخشی از تاریخ برج، تعداد جای گلوله از کودتای سال 1991 شوروی همچنان در پایه برج دیده می شود.

 


 

4. Toompea

جاهای دیدنی استونی

Toompeaمرکز متمرکزی برای دیدار از کلیساهای تاریخی، قلعه ها، ساختمان های دولتی و مناظر است. کلیسای Alexander Nevsky  با قدمت قرن هجدهم میلادی است که در سبک روسی با گنبد پیازی شکل و شیشه های رنگارنگ و آیکون های طلایی ایجاد شده است. در نزدیکی کلیسای St. Mary’s  که دارای قدمت قرن 13 است این کلیسا ساخته شد. قلعه Toompea که به تازگی بازسازی شده است، مجلس استونی را میزبانی می کند، در حالی که دولت استونی در بنای قهرمانی استونی Estonian Knighthood ساکن است. گفته می شود که تپه سنگ آهکی Toompea  محل قبر یک پادشاه بوده است.

 


3. Raekoja plats

جاهای دیدنی استونی

Raekoja Plats مرکز تجاری بافت قدیم و باستانی استونی است. یک میدان شهری که از سال 1322 تاسیس شده و در سال های اولیه قرن بیستم Raekoja بازسازی شده است. میدان به طور منظم دارای بازارها یی با اقلام سنتی استونیایی است. این منطقه در بافت قدیمی شهر تالین با معماری که در قرون وسطی ساخته شده است قرار دارد، دارای بسیاری از مکانهای تاریخی، گالری ها، بازارها، مغازه ها، رستوران ها و کافه ها است. این میدان تاریخی باید در سفر به استونی به عنوان یک راهنمای سفر عمل کند و همچنین محل خوبی برای خرید سوغاتی های واقعی استونی می باشد.

 



2. کاخ و پارک  Kadriorg

جاهای دیدنی استونی

شاهکار معماری با نمایش قرن ها هنر و در کنار یک پارک زیبا با چشمه ها و فواره ها ،کاخ تاریخی Kadriorg دارای بسیاری از جاذبه های گردشگری استونی در یک رول است. این کاخ باروک در تالین توسط شاهزاده پیتر I برای همسرش کاترین ساخته شد. کتابخانه آن توسط اولین رئیس جمهور استونی بازسازی شده است، دارای دو باروک چشمگیر است و موزه هنر Kadriorg با هنر خارجی از قرن 16 تا 20  در قصر است.  موزه معتبر KUMU نیز در پارک مجاور واقع شده است.

 


1. پارک ملی Lahemaa

جاهای دیدنی استونی

بزرگترین پارک ملی کشور استونی، پارک ملی Lahemaa یکی از محبوب ترین مکان هایی است که مورد توجه مردم محلی و گردشگران است. تورهای موجود این پارک در نزدیکی تالین در دسترس هستند . پارک 70٪ جنگل دارد و مسیرهای پیاده روی و حیات وحش دارد. ساحل پارک در امتداد خلیج فنلاند دارای چهار حوضچه است و چندین درخت شامل یک درخت 7000 ساله به نام Laukasco دارد.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 91

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .