همراه سایت برترین جاذبه ها باشید با معرفی عجیب ترین موزه های جهان

 

10. موزه تالار مشاهیر سوسک ها !

 

موزه های فوق العاده عجیب و غریب

موزه سارافان تالار مشاهیر توسط مایکل Bohdan تاسیس شد. او این نمایشگاه را در فروشگاه خود در پلانو تگزاس ایجاد کرد. ایده ابتکاری Bohdan از سوسک مرده به عنوان افراد مشهور و شخصیت های تاریخی استفاده کرد و خود را به آرامی معروف کرد. در دهه 1980 Bohdan یک مسابقه برای پیدا کردن بزرگترین سوسک در دالاس، امریکا برگزار کرد. بعدها او قاضی مسابقات مد لباس سوسک شد که یک شیرینی تبلیغاتی برای یک شرکت حشره کش بود.

9. موزه گربه

 

موزه های فوق العاده عجیب و غریب

با توجه به جشن شهر کوچینگ در مالزی (‘Kucing’ به عنوان ‘گربه’ در مالایا ترجمه می شود) وزیر خارجه دولت این موزه را ایجاد کرد. موزه دارای بیش از 2000 عتیقه از جمله یک گربه مومیایی 5000 ساله از مصر است. یکی از عجیب ترین گربه ها در جهان – “Felis Badia” نیز در این نمایشگاه حضور دارد. این نوع خاصی از گربه در جنگل بارانی عمیق Borneo زندگی می کند و موزه گربه ادعا می کند که تنها نمونه منحصر به فرد این موضوع در جهان است. نیازی به گفتن اینکه این موزه آرام و محبوب است نیست.

 

8. موزه آب شیرین پکن

 

موزه های فوق العاده عجیب و غریب

موزه شامل بیش از 130 مورد مختلف است که گفته می شود به طور قابل توجهی مربوط به تاریخ آب شیرین در چین است. پوسترهای تاریخی،که اختراع آب شیرین را نمایش می دهند نیز در این موزه یافت می شود. موزه به منظور اهمیت آب در زندگی، بر اساس اولین وسیله آب برداشتن در چین ساخته شده است.

 

7. موزه بانی Bunny

 

عجیب ترین موزه ها

موزه بانی در Pasadena، کالیفرنیا، ایالات متحده واقع شده است. در سال 1998، موزه به اسم حیوان دست اموز یعنی همان بانی خرگوشه اختصاص داده شده و دارای بیش از 28000 مورد خرگوش است.شعار موزه ” مکانی Hoppiest در جهان ” است. در مجموعه نمایشهایی از خرگوشهای متفاوت از جمله bunnies سرامیکی، bunnies پر شده، bunnies کیک کوکی و یک خرگوش توپچی غول پیکر در چمن جلو موزه است. همچنین رکورد جهانی گینس را برای داشتن اقلام اسم حیوان دست اموز در جهان دارد.

 

6. مرکز موزه و تحقیقات بین المللی UFO

 

موزه های عجیب دنیا

موسسه بین المللی UFO  (موزه و موسسه تحقیقات) توسط گلن دنیس در سال 1991 تاسیس شد و در Roswell، نیومکزیکو، مکزیک واقع شده است. این موزه موارد تاریخی را در صورت وقوع حوادث ناشناس هواپیما (UFOs) نگه می دارد. این مکان قطعا شامل همه کسانی است که دوستداران علمی تخیلی هستند که فکر می کنند که UFO ها نه شوخی و نه اسطوره است بلکه وجود واقعی دارند ( UFO همان فرازمینی ها ).

 

5. گالری بطری کوچک Mini Bottle Gallery

 

عجیب ترین موزه ها

بطری که عمدتا به عنوان یک ظرف تنها برای نگه داشتن اجسام مایع معمولی مانند آب آشامیدنی، الکل، شیر، آب میوه ها، کچاپ، شامپو استفاده می شود، قطعا چیزی است که فکر می کنم تاریخ زیادی داشته باشد. خوب، ممکن است در صورت بازدید از گالری مینی بطری، در اسلو، نروژ متاسف شوید. این بطری ها از سراسر جهان ساخته شده اند که برای اهداف متنوع مورد استفاده قرار می گرفته اند و در شکل ها، اندازه ها و رنگ های متنوعی هستند .

4. موزه ریاضیات

 

عجیب ترین موزه ها

راه درمان برای همه متعصب های ریاضیات وجود دارد – موزه ریاضیات در سال 2009 تاسیس شد و در شهر نیویورک، ایالات متحده واقع شده است. آنچه که این موزه را از دیگر موزه های جهان متمایز می کند، این واقعیت است که ارتباط برقرار کردن با بازدیدکنندگان را تسهیل می کند. موزه به منظور ارتقاء درک عمومی و درک ریاضیات است. برخی از جاذبه های آن شامل ریاضی میادوی، ریاضی نیمروز، ملاقات با مباحث و جمعه های با خانواده است.

 

3. موزه زیبایی پایدار

 

عجیب ترین موزه ها

موزه زیبایی پایدار، که در Malacca مالزی است قطعا نیازهای متفاوتی را برای بازدید برطرف می کند. این موزه نشان می دهد که چگونه زیبایی به طور متفاوتی در فرهنگ های مختلف تعریف شده و سطح تعهد و مراسم عظیم مردم در مورد زیبایی فیزیکی تغییر کرده است. این که آیا کشش گردن، چسبیده شدن لب و یا اتصال پاها باعث زیبایی است یا خیر،زمانی که از این موزه  بازدید می کنند،  شوک های فرهنگی خواهید دید .

 

2. موزه زیر آب Cancun

موزه های عجیب دنیا

میخواهید تجربه یک موزه زیر آب داشته باشید ؟ پس شما قطعا باید از موزه زیر آب کونک دیدن کنید. این در Cancun، مکزیک واقع شده است. این مجموعه در مجموع دارای 500 قطعه در سه گالری مختلف است که بین سه تا شش متر در زیر آب قرار داده شده اند . مجسمه های موجود در موزه با بتن خنثی با pH خنثی ساخته می شوند.

 

1. موزه هنر بد

موزه های عجیب دنیا
موزه هنر بد در ماساچوست واقع در ایالات متحده آمریکا واقع شده است و در سال 1994 تأسیس شد. این کار به هنرمندان اختصاص دارد که آثار آنها در هیچ یک از جلسات دیگر نمایش داده نمی شوند برخی از نمونه های برجسته از مجموعه آن عبارتند از: “یکشنبه در گلدان با جورج”، “لوسی در زمین با گل”، “سگ جلبک در دامن هولا”و غیره

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 4

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فیروزه یکی از اولین سنگ های تزئینی بوده و در رنگ های آبی و سبز یافت می شود. فیروزه سنگی مقاوم و محافظ است. وقتی آن را در دست می گیرید، به شما آرامش و راحتی می دهد. فیروزه یکی از پرطرفدارترین سنگ ها در بین ایرانیان است. خواص این سنگ تزئینی برای روح و […]

هایلایتر و کانتورینگ دو تکنیک آرایشی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا چهره خود را زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید. هایلایتر با ایجاد درخشش و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به صورت شما بعد و عمق ببخشد. کانتورینگ نیز با ایجاد سایه و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به […]

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .