اگر در تعطیلات خود به اسپانیا می روید، از لحاظ  مکان های مسافرتی پرطرفدار، هنر و معماری فوق العاده پیچیده و تزئینی گزینه های عالی ای پیش رو دارید ، اسپانیا یک کشور پر از مکان های شگفت انگیز است.

با این وجود با مکان های بسیار باور نکردنی برای کشف، انتخاب یک لیست جامع از ده جاذبه توریستی در اسپانیا، یک چالش واقعی است. بنابراین اینکه شما از خورشید و یکی از استراحتگاه های زیبای ساحلی اسپانیا لذت خواهید برید یا از یک شهر با فرهنگ به عنوان نقطه کانونی بازدید می کنید نکته مهمی در انتخاب مکان ها خواهد بود ، این لیست با تکیه بر آثار باستانی و تاریخی توسط سایت برترین جاذبه ها ارائه شده است، انتخاب ما از ده جاذبه در اسپانیا آغاز خواهد شد از باقی مانده بناها از رومی ها، کلیساهای قدیمی و معماری های باستانی اسلامی ، این ها تنها برخی از چیزهای شگفت انگیز هستند که می توانید انتظار داشته باشید. 

 


1. الحمرا

قصر و بخشی از قلعه Alhambra  یکی از بهترین مکان های معماری در کل اروپا است.  صرف یک روز برای کاوش در این بنای قابل توجه که مربوط به  گذشته مسلمان اسپانیا است قابل توجه است. زیبایی خاص آن به سادگی شگفت انگیز است و جای تعجب نیست که آن به عنوان یکی از جذاب ترین جاذبه های بازدید شده در اسپانیا شناخته می شود. Alhambra در ابتدا در سال 1238 توسط بنیانگذار سلسله نصر، محمد بن احمر تاسیس شد.  باغ ها و استخرهای آبی جذابیت انرا دوچندان می کند .

 


2. تئاتر رومی مریدا

تئاتر رومی Merida خیره کننده  ، مناسب برای امپراتور ها. اسپانیا، به عنوان یک مستعمره سابق امپراتوری روم، دارای بسیاری از مناظر شگفت انگیز برای طرفداران تاریخ باستان است و تئاتر مریدا به عنوان یک مکان محبوب مورد استفاده قرار می گیرد. این مجموعه در حدود 15-16 سال قبل از میلاد ساخته شده بود و در آن زمان به اندازه 6000 نفر جمعت را در خود جای میداد. در حال حاضر این تئاتر رومی که بسیار حافظت شده است، دارای دیوارهای نیمه دایره ای اصلی ، قسمت هایی از ستون و ستون های دو لایه را نمایش می دهد.

 


3. BELCHITE

جنگ داخلی اسپانیا یکی از دوره های پر سر و صدا و آشفته در تاریخ اخیر اسپانیا بوده است. این جنگ باعث شده ویرانه های Belchite، شهر ویران شده در طول جنگ، هرچه بیشتر غم انگیز باشد. همانطور که به شدت توسط پیکاسو در شاهکار گورنیکا نشان داده شده است، جنگ داخلی اسپانیا شاهد اولین بمب گذاری انتحاری عمدی شهری  غیرنظامی بود و Belchite یادبود این تخریب است. در کنار یک شهر مدرن با همین نام واقع شده، این شهر که امروزه شهر ارواح است شامل مجموعه ای از ساختارهای پرحادثه است که شامل چندین کلیسا و یک صموعه می شود – اینها از این نابودی کامل باقی مانده است. یکی از جذابترین جاذبه های توریستی اسپانیا، یکی از پرطرفدارترین، و مهمترین و خستگی ناپذیرترین آنها است. 

 


4. LA SAGRADA FAMILIA

هنگامی که مردم درباره بارسلونا فکر می کنند، چیزی که به ذهن آنها می آید معمار آنتونی گادوی است. La Sagrada Familia شاهکار گائودی است.La Sagrada دارای طراحی بی نظیر و منحصر به فرد است و به نظر می رسد که از مجموعه بازی های Thrones به طور مستقیم  الهام گرفته است. خود را آماده کنید برای مکانی که میلیون ها بازدیدکننده سالانه و به طور  پیوسته از آن بازدید می کنند .

 


5. کاخ سلطنتی مادرید

کاخ سلطنتی، این بزرگترین کاخ سلطنتی در اروپای غربی است. ساخت کاخ در سال 1738 آغاز شد و به پایان رسیدن آن 17 سال طول کشید. دقت و صحت این امر را می توان در 2،000 اتاق آن که تزئین شده اند، دید. از لحاظ فنی این خانه رسمی خانواده سلطنتی اسپانیا است، اما در حال حاضر فقط برای مراسم عمومی استفاده می شود .که این خبری خوب برای هر کسی است که مایل به دیدن آنچه که در حال حاضر یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری در اسپانیا است تبدیل شده است به ویژه Hall of Mirrors Charles III و همچنین داروخانه سلطنتی مکانهای دوست داشتنی ای هستند .

 


6. ALCAZAR OF SEGOVIA

با دیدن این بنا شما تعجب خواهید کرد که آیا شرکت والت دیزنی در هنگام طراحی برنامه های خود از بنای Alcazar of Segovia الهام گرفته است ؟ Alcazar با برجهای جادویی و موقعیت بر روی صخره ای بالا، جای خود را در میان ده جاذبه دیدنی اسپانیا  پر کرده است. Alcazar، که در قرن دوازدهم زندگی خود را به عنوان یک قلعه عربی آغاز کرد، همیشه چشمگیر است. داخل آن به همان اندازه پر زرق و برق است و بازدیدکنندگان قطعا باید در بالای یکی از برج های دیدنی نفس گیر در حومه اسپانیا بالا بروند و نمای بصری خیره کننده را تماشا کنند .

 


7. کلیسای جامع پالما

اگر بتوانید خود را از سواحل زرق و برق دار Majorca دور کنید، کلیسای Palma ارزش آن را دارد که از آن بازدید کنید . این یک ساختمان گوتیک با شکوه در پالما پایتخت جزیره است که به نظر می رسد که دیوارهای ماسه سنگی و برجستگی های پروازی ان از دریا بیرون می آیند. ساختمان کلیسای جامع پالم به سال 1230 نزدیک می شود، فقط یک سال بعد پادشاه معبد Jaume I این جزیره را فتح کرد. ساخت آن، سیصد سال طول کشید، که از سال 1301 تا قرن هفدهم گسترش یافت.

 

 


8. BAELO CLAUDIA

واقع در ساحلی بکر و در مقابل یک نوار ساحلی از دریای روشن ، خرابه های شهر رومی Baelo کلودیا اینجا واقع شده است. Baelo کلودیا به قرن دوم پیش از میلاد برمی گردد و به اندازه کافی موفق بود که امپراطور کلودیوس شهرداری آن را دریافت کند. بعدها ناشی از زمین لرزه ها و حملات مختلف بود که منجر به نابودی آن در قرن ششم  شد. شکوه سابق آن هرگز بازسازی نشده است، اما نباید از آنچه که در نهایت یکی از جاذبه های گردشگری اسپانیا است نادیده گرفته شود. هنوز بسیاری از نقاط شهر  مانند انجمن، معابد، آبشارها و مخازن و طبیعت شگفت انگیز ویرانه های باستانی و دریای زیبا آبی این را برای لیست بهترین جاذبه ها آماده می کند .

 

 


9. EL ESCARIOL

El Escorial نماد نهایی شکوه سابق سلطنتی اسپانیا است. در 50 کیلومتری مادرید، این مجتمع سلطنتی قرن شانزدهم که ثبت شده در یونسکو است، در سالهای 1563 تا 1567 تحت فرمان پادشاه فیلیپ دوم اسپانیا ساخته شد. سبک آن که در حال حاضر به عنوان Herrerian شناخته شده است، در آن زمان ابتکاری بود .در حدود 1600 نقاشی ، ال Escorial واقعا محل اقامتی سلطنتی  بوده است .

 

 


10. MONASTERIO DE PIEDRA

Monasterio de Piedra با آبشارهای خود، رودخانه ها و استخرهای طبیعی به عنوان یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری اسپانیا شناخته می شود. در حقیقت، جذابیت اصلی جاذبه طبیعی محیطی است که شما تقریبا جاذبه مرکزی را فراموش خواهید کرد- یک صومعه قرون وسطایی خیره کننده که از سال 1194 میلادی قدمت دارد. صومعه ویژگی های سبک های مختلف معماری دارد و تا سال 1835 توسط راهبان استفاده می شده است. از آغاز تا پایان سفر به Monasterio de Piedra تجربه ی  جالب انگیزی است. در بالای این منطقه هتل لوکس و آبگرم و نمایشگاه اختصاص داده شده به دسر مورد علاقه همه یعنی شکلات است. 

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 72

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .