اسپانیا سرزمین خورشید و معماری فوق العاده است. اسپانیا یکی از محبوب ترین مکان های تعطیلات در اروپا است،سایت برترین جاذبه ها ده مقصد بزرگ تعطیلات را در اسپانیا انتخاب کرده که باید در تعطیلات مورد بازدید قرار بگیرند .


10. Costa Brava اسپانیا

کاستا براوا دارای یک خط ساحلی چشمگیر است و بسیار جذاب است. زمین کوهستانی مسیرهای پیاده روی عالی را ارائه می دهد. در همین حال ساحل ویژگی های سواحل شنی را دارد و دریا آبی و آب گرم توریست ها و گردشگران را از سراسر اروپا جذب می کند.

چرا به آنجا برویم؟

این شهر ساحلی شلوغ در نزدیکی بارسلونا و موزه سالوادور دالی و تاکستان ها قرار دارد، و این یک نقطه ی خنک برای مسافرین در روزها است.

جاذبه های اسپانیا

 

جاذبه های اسپانیا

 


9. Calonge اسپانیا

این شهر واقع در خط ساحلی کاستا براوا است و یک شهر شلوغ ساحلی با شهر قدیمی قرون وسطی  ای در بالای تپه است. مهمترین اماکن معماری عبارتند از قلعه قرون وسطی، کلیسای سنت مارتین و خیابان های باریک که دارای مغازه ها و کافی شاپ های متعددی است. این سواحل شنی زیبا ویژگی حمام کردن را دارد، اما همچنین دره های زیبایی نیز وجود دارد که می تواند توسط بازدید کننده های پرماجرا مورد بررسی قرار گیرد.

چرا به آنجا برویم؟

همچنین بادهای ساحلی امواج بزرگتری ایجاد می کنند که ورزشکاران را به شهر جذب می کنند. مسیرهای پیاده روی صخره ها فرصت های شگفت انگیز و دیدگاه هایی را برای تحسین غروب آفتاب فراهم می کند.

 

جاذبه های اسپانیا

 


8. سان سباستین اسپانیا

شهر ساحلی زیبای San Sebastian متعلق به منطقه خود مختار Basque است و در نزدیکی خلیج بیسکای واقع شده است. این شهر اغلب در میان لیست بهترین مکانهای توسعه یافته اروپا قرار دارد: نوار ساحلی آن دارای شن و ماسه نرم، سواحل خوبی برای حمام آفتاب گرفتن و شنا در آب گرم نیز دارد. با این حال، بازدید کنندگان ماجراجو می توانند از انواع ورزش های آبی مانند قایقرانی، گشت و گذار و اسکی آبی لذت ببرند.

چرا به آنجا برویم؟

سن سباستین همچنین دارای غذاهای متفاوت مشهوری است: Pintxos یک غذای محلی است -غذایی اشتها آور از سبزیجات تازه، گوشت و غذاهای دریایی. همچنین شهر میزبان تعدادی از رویدادها است از جمله معروف ترین جشنواره فیلم San Sebastian و جشنواره جاز است.

جاذبه های اسپانیا

 


7. Puerto de Mogán اسپانیا

این روستا یکی از زیباترین مکان های جزیره و استراحتگاه Gran Canaria است. با توجه به وجود بسیاری از کانال های کوچک در بندر، روستا به نام “ونیز کوچک” نامگذاری شده است. دهکده ماهیگیری ماهی های تازه ای برای رستوران های محلی عرضه می کند و جمعه بازار ماهی خریداران را از سراسر جزیره جذب می کند. باغ ها و تراس ها در روستا با گل های معطر و درختان نخل متفاوت شده است.

چرا به آنجا برویم؟

ساحل شن و ماسه طلایی آن واقعا خاص است: شن و ماسه از طرف صحرا وارد شده است. این یک جای مناسب برای حمام آفتاب گرفتن، شنا است، از آنجا که آب روشن و پر از گونه های مختلف ماهی است. کسانی که اقدامات بیشتری را می خواهند، می توانند جت اسکی، ماهیگیری و تماشای دلفین را پیدا کنند.

 

پورتو د موان

 


6. Majorca اسپانیا

یکی از محبوب ترین جزایر اسپانیا که هزاران گردشگر را سالانه جذب می کند. شناخته شده برای سواحل بکر و شب زنده داری فعال آن،این جزیره گردشگران را از قرن 19 به خود جذب کرده است. سال ها، هنرمندان مشهور مانند فریدریک شوپین، آگاتا کریستی، جورج شن و جوآن میرو از اینجا بازدید کرده و کار کرده اند.

چرا به آنجا برویم؟

یک مقصد تعطیلات بزرگ،  دارای فعالیت های گوناگون، طبیعت غنی و فرهنگی.

 

جاذبه های اسپانیا

 

جاذبه های اسپانیا


5. Menorca اسپانیا

جزیره ای کوچک در دریای مدیترانه که دارای 120 ساحل شگفت انگیز است! این قطعا یکی از جالب ترین نقاط از گروه جزایر  Balearic است: دارای آب و هوا خوب. علاوه بر شنا کردن در آب شفاف، قایقرانی جز دیگر فعالیت های محبوب هست.

چرا به آنجا برویم؟

یک مکان عالی برای لذت بردن از سواحل کامل و آب کریستالی.

 

جاذبه های اسپانیا
جاذبه های اسپانیا

4. آستوریاس اسپانیا

شهر Asturias شناخته شده به خاطر سواحل واقعا نفیس در اسپانیا. این مقصد مناظر کوهستانی را نیز ارائه می دهد که می توانید از طریق مسیرهای پیاده روی مورد بررسی قرار گیرد. صخره های سفید، آب های زمرد یو سواحل شنی نرم جز ویژگی های آن است .

چرا به آنجا برویم؟

Asturias نیز سبب جذب خوانندگان شده است، و همچنین به عنوان برخی از سواحل با امواج قوی جهت ورزشهای آبی مناسب است. این شهر با منطقه های کوچک  دارای قیمت مسکن مناسب نیز است .

 

جاذبه های اسپانیا

جاذبه های اسپانیا


3. Tenerife اسپانیا

بزرگترین جزیره جز جزایر قناری، Tenerife محدوده ای محبوب به دلایل مختلف است. از سواحل شنی و آب شفاف و همچنین تاید که یک آتشفشان بلند است. این جزیره همچنین دارای پارک ملی Teide است که توسط یونسکو حفاظت شده و به عنوان یک میراث جهانی محسوب می شود.

چرا به آنجا برویم؟

از خورشید و ساحل لذت ببرید و همچنین  در پارک ملی طبیعت و ماجراجویی را تجربه کنید

 

جاذبه های اسپانیا

جاذبه های اسپانیا


2. Cantabria اسپانیا

این محل ظاهرا پس از دوران ماقبل تاریخ مسکونی شده است، زیرا نقاشی های با ارزش غار آلتامیرا  Altamira در اینجا یافت شده است. Cantabria معروف است برای صخره های سنگی سفید، آب فیروزه ای و سواحل بکر.

چرا به آنجا برویم؟

یک مکان بسیار آرام برای تعطیلات و احساس آرامش در یکی از بسیاری از استراحتگاه ها در این منطقه زیبا.

جاذبه های اسپانیا


1. لا پالما اسپانیا

La Palma جواهری زیبا که بخشی از گروه جزایر قناری است. دارای جنگل ها و آتشفشان ها که محیط اطراف آن را ایجاد می کند. همچنین بزرگی سواحل شنی آن را یک مقصد تعطیلات مطلوب می کند .

چرا به آنجا برویم؟

این جزایر جوان ( از لحاظ ایجاد ) نیز نقطه مورد علاقه ستاره شناسان و منجمان است، زیرا آلودگی بسیار کمی وجود دارد و در نتیجه آسمان بسیار صاف است و امر رصد و نجوم به خوبی انجام خواهد شد .

جاذبه های اسپانیا
جاذبه های اسپانیا

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 69

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .