برزیل یکی از مهمترین مراکز توریستی در آمریکای جنوبی است و هر ساله میلیاردها دلار از صنعت گردشگری سود می کند .جاذبه های اصلی برزیل، سواحل شن و ماسه سفید و جنگل های بیابان های دست نخورده آمازون اند. اهمیت فرهنگی و تاریخی کشور نیز تعداد زیادی از گردشگران خارجی را جذب می کند. لیست زیر 10 جاذبه مهم گردشگری برزیل است.

 


 

10. کلیسای جامع برازیلیا

کلیسای جامع برازیلیا یکی از شگفت انگیز ترین کلیساهای جهان و نماد معماری برزیل است. همچنین به عنوان “کلیسای جامع شهری از بانوی ما Aparecida” شناخته می شود. این ساختار هیپربولید توسط معمار برزیلی اسکار نیمییره طراحی شده و در سال 1970 باز شده است.

این کلیسای جامع به طور عمده به خاطر 16 ستون بتنی که در آن بکار رفته معروف شده است،که نشان دهنده دستان بهشت ​​است. بازدیدکنندگان همچنین می توانند سه مجسمه برنزی را در ورودی کلیسای جامع، با ارتفاع 3 متر ببینند. این کلیسا نور طبیعی خورشید را از شکاف میان ستون های بتونی از شیشه عبور میدهد و محیط داخل را روشن می کند .

 


 

9 .جنگل بارانی آمازون

بیش از 60 درصد از منطقه آمازون جنگل است که بزرگترین جنگل های بارانی گرمسیری در محدوده برزیل در جهان هستند. در واقع جنگل بارانی آمازون دارای بزرگترین مجموعه ای از گونه های شناخته شده حیوانات و گیاهان است که دارای 40000 گونه گیاهی، 1300 گونه پرنده، 430 گونه دوزیستان، 3000 گونه ماهی و 380 گونه خزندگان هست.بر خلاف مقصد های دیگر در برزیل، بازدید از جنگل آمازون، جنگل های بارانی بسیار دشوار است. اما توریست ها می تواند گونه های هیجان انگیز حیوانات و پرندگان را آنجا ببینند.

سفر با قایق بهترین راه برای کاوش زیبای هایی جنگل آمازون و رودخانه طولانی آمازون می باشد، استخدام راهنماهای با تجربه کمک می کند تا بازدید کنندگان از همه جاذبه های آمازون دیدن کنند و در عین حال سفر ایمن داشته باشند. گردشگران همچنین می توانند زندگی قبیله های مختلف در کنار رودخانه آمازون  رامشاهده کنند و دانش عمیقی در مورد نحوه ارتباط آنها با جنگل ها به دست خواهند آورد.

 

8. باغ گیاه شناسی کریتیبا

باغ گیاه شناسی Curitiba واقع در ایالت پارانا در جنوب برزیل است. این باغ در سال 1991 ساخته شده و در سبک باغ های فرانسوی طراحی شده است. گلخانه ای دارای سبک هنر نوائو، ساخته شده از فلز و در ورودی شیشه ای، جاذبه اصلی این باغ، حفاظت از بسیاری از گونه های خاص گیاهان است.

موزه گیاه شناسی در این باغ مجموعه ای از گیاهان بومی و تعدادی از گونه های دیگر گیاه شناسی است. مجسمه ها، عکس ها، فیلم ها و نشریات در مرکز نمایشگاه این باغ همچنین جذابیت خاصی در میان بازدید کنندگان ایجاد می کنند .

 


 

7. ساحل Canoa Quebrada

 

Canoa Quebrada ساحل گردشگری بین المللی است که در ایالت Ceara، برزیل واقع شده است. تورهای پیاده روی، اسب سواری، قایقرانی، ورزش های آبی، گشت و گذار در سواحل شن و ماسه فعالیت های اصلی گردشگری در این ساحل است. Canoa Quebrada همچنین یکی از زیبا ترین مکان های غواصی دنیا را ارائه می دهد.

همچنین گفته شده است که غروب خورشید زیبایی دارد . در دسترس بودن غذاهای دریایی خوشمزه نیز بهترین قسمت از سفر شما به این ساحل خواهد شد.

 

 


 

6 . تئاتر آمازون

بخاری آمازون

 

این تئاتر تاریخی در داخل شهر منواس در شمال برزیل واقع شده است، در بخش مرکزی جنگل بارانی آمازون. همچنین به عنوان خانه اپرای Manaus شناخته شده است. هر ماه جشنواره اپرای Amazonas در این تئاتر تاریخی در ماه مه برگزار می شود. از سبک ساختاری رنسانس برای ساخت این تئاتر استفاده شده است.

مصالح ساختمانی این ساختمان نیز توسط معمار اصلی Celestial Sacardim از کشورهای مختلف وارد شده است. همچنین برای برگزاری ارکستر فیلارمونیک آمازونس، کنسرت های مختلف موسیقی و اجراهای دیگر، مرکزی مهم است .

 


 

این مطلب ادامه دارد …..

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 71

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .