با معرفی محبوب ترین مکان های گردشگری در دنیا که در بین توریست ها بیشترین بازدید را داشتند همراه سایت برترین جاذبه ها باشید .

1. شهر ممنوعه – چین
 
 
 

شهر ممنوعه یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری در جهان است. این چیزی نیست جز یک مقصد رویایی برای بسیاری از گردشگران. بیش از 2.5 میلیون گردشگر هر ساله از این مکان بازدید می کنند. این مکان هم رتبه برج ایفل، هرم بزرگ جیزه و استون هنج در مسابقهبیشترین مکان های بازدید شده توسط توریست ها بوده است. این بهترین مکان برای صرف تعطیلات خانوادگی است . شهر ممنوعه ، باید این مکان را ببیند، به شما یک تصویر روشن در مورد فرهنگ چینی می دهد، این یک کاخ سلطنتی چینی از سلسله مینگ است، این مکان برای پایان دادن به سلسله چینگ ساخته شده است.


 
 
2. دیزنی لند توکیو در ژاپن
 
 
توکیو Disneyland_1433250920s20.jpg
 

توکیو دیزنی لند در ژاپن هر ساله بیش از 17،214،000 بازدید کننده را سرگرم خود می کند. پس از بررسی Anaheim، دیزنی لند CA، آن را تبدیل به دومین پارک برجسته ترین در جهان کرده است. نه تنها بچه ها، بلکه حتی بزرگسالان می توانند از اینجا لذت ببرند. ماجراجویی و سرگرمی در اینجا پایان نمی یابند، یک شهر کوچک سرگرمی فوق العاده!

 


 
3. ماچو پیکو – پرو

Machu Picchu پرو  یکی از بازدید شده ترین مکان ها به دلیل تجربه ماجراجویی ها است . این مکان با جذابیت معماری سنگ آهک فوق العاده اش در خطرناک ترین جنگل های آمازون محصور شده است. تعداد زیادی بازدید کننده به این مکان آمده اند، اما اخیرا دولت تعداد بازدیدکنندگان را به 2500 نفر در هر روز به ماچو پیکو محدود کرده است. هنگامی که شما در اینجا هستید، مسیر پیاده روی چند روزه را طی می کنید و از طریق رودخانه ها که از منظره خیره کننده نیز لذت می برید و هم از پیاده روی لذت می برید، به اینجا سفر می کنید. همیشه توصیه می شود قبل از اینکه از این مکان بازدید کنید بلیط را رزرو کنید.

 

4. تاج محل، آگرا – هند
 
 
تاجالحیل_1433250921s40.jpg
 

تاج محل یکی از مراکز توریستی مشهور است که بیش از 2-4 میلیون بازدید کننده از این مکان باور نکردنی بازدید می کنند و بیش از 200،000 گردشگر از این محل از خارج از کشور می آیند. این مکان یکی از هفت عجایب جهان است. همچنین نام و یادبود عشق است زیرا پادشاه شاهجهان آن را برای همسر محبوب خود Mumtaz ساخته است. این محل را  بایدببیند، زیرا شما می توانید انواع مختلف سنگ مرمر مورد استفاده برای ساخت تاج محل را در اینجا مشاهده کنید. شواهد تاریخی نشان داده شده است که بسیاری از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در دیوارهای ان ساخته شده اند اما انگلیسیها از دیوارهای آن آنها را بوده اند .

 


5. بازار بزرگ استانبول – ترکیه
 
 
 

استانبول یک مقصد توریستی عالی است و تقریبا 91.25 میلیون بازدید کننده دارد که از این بازار بزرگ از سراسر جهان بازدید می کند. این یکی از بازار های سنتی و قدیمی است که در آن شما سرامیک دستی رنگ آمیزی شده، فانوس، فرش های  الگوی زیبا و جواهرات به سبک بیزانس را پیدا خواهید کرد. بازار بزرگ استانبول “The Zócalo”، بسیار رنگارنگ و شلوغ است که در بافت قدیمی قرار دارد. شما باید حداقل 3 ساعت در این بازار بمانید، گرچه بسیاری از مسافران بیش از 2 روز صرف می کنند و از راه رفتن و خرید از این مکان لذت می برند.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 89

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

بزرگترین کشورهای دنیا کدامند؟ کشور روسیه در واقع با فاصله زیادی بزرگترین کشور دنیا از لحاظ مساحت است، اما برخی از کشورهای دیگر در رتبه بندی 10 کشور بزرگ دنیا ممکن است شما را شگفت زده کنند. در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای جهان را از نظر وسعت (مساحت زمین) فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .