یکسری شهرها در دنیا هستند که خانه ها و ساختمان هایشان رنگی اند و به رنگ های مختلف رنگ شده اند ، برخی یک رنگ و برخی رنگارنگ هستند  . با سایت برترین جاذبه ها همراه باشید با معرفی بهترین شهرهای رنگی دنیا


شهر رنگی Chefchaouen، مراکش

Why The City of Chefchaouen in Morocco is Entirely Blue? - Arch2O.com

دلایل رنگ آبی شهر شوچن ها در مراکش متفاوت است، بسته به اینکه چه کسی این موضوع را توضیح دهد. بعضی ها می گویند این امر به دلیل عرفان یهودی است، در حالی که دیگران می گویند که رنگ های آبی یک رسوب طبیعی از پشه ها هستند که در تپه هایی که شهر ساخته شده اند وجود دارند. مهم نیست چرا Chefchaouen آبی است، اما یک چیز مطمئن است: اینکه یکی از رنگارنگ ترین شهرهای جهان است.

 


شهر بوسان، کره جنوبی

دومین شهر کره جنوبی، تقریبا همیشه، نقش دوم سئول را بازی می کند، اما اگر یک دلیل برای قرار دادن بوسان در بالای این فهرست وجود داشته باشد،روستای فرهنگی Gamcheon است . تپه ای که با خانه های رنگارنگ پوشانده می شود ، این یکی از مکان های بسیار پیچیده ای است که در شبه جزیره کره و شاید در کل دنیا وجود دارد.


شهر Bo Kaap، کیپ تاون، آفریقای جنوبی

کیپ تاون به طور مرتب لیستی از زیباترین شهرهای جهان را به خود اختصاص می دهد، نیز بسیار شگفت آور نیست که کیپ تاون رنگی است، واقع در شبه جزیره Cape شلوغ و از سه طرف توسط دریای آتلانتیک احاطه شده است. اما اگر شما به دنبال دلیل خاصی هستید که کیپ تاون یکی از شهرهای رنگارنگ جهان است، بیشتر باید از خانه های Bo Kaap، ناحیه ای که محل اقامت جامعه مسلمان مالای کیپ تاون است بازدید کنید .


شهر آبی Cartagena، کلمبیا

Chefchaouen's Culture and Beauty: Discover the Magic of Morocco's Blue City  - Travel Talk

گوهر سواحل جزائر کارائیب کلمبیا، Cartagena برای مسافران ، یک شهر قدیمی جذاب، دارای سواحل کلاس جهانی و منظره فرهنگی پر جنب و جوش به علاوه غذاهای دریایی خوشمزه است. “Vibrant” صفت مناسب برای توصیف ساختمان های Cartagena است .

 


شهر کپنهاگ Copenhagen، دانمارک

همانند بسیاری از شهرهای موجود در این لیست، کپنهاگ مکان مهمی برای دیدار خواهد بود، حتی اگر ساختمان های رنگارنگ را نداشته باشد. از سوی دیگر، هیچ سفری به کپنهاگ بدون قدم زدن در بندر Nyhavn که ساختمان های آنها نقاشی خیره کننده ای از رنگ های روشن است کامل نیست. نکته: اگر شما در تابستان به کپنهاگ می روید، Nyhavn یک مکان عالی برای لذت بردن از آفتاب نیمه شب معروف است .

 


شهر جیپور Jaipur ، هند

اگر چه شهر هندی جیپور به “شهر صورتی” معروف است،اما ساختمان ها و دیوارهای ان در واقع بیشتر رنگ دودی، terra cotta ترکاتا هستند. از سوی دیگر، بسیاری از لوازم جانبی دیگر که در جیپور پیدا می کنید، رنگ صورتی را تقویت می کنند، از تاکسی های روشن صورتی تا انواع مختلف سوغاتی های صورتی .

یکی دیگر از مزایای بازدید از جیپور این است که فقط چند ساعت با قطار از Jodhpur، شهرستان رنگی و آبی هند فاصله دارد. و یک جایگزین خوب برای شهر آبی رنگ  Chefchaouen مراکش است.

 


شهر آبی Santorini، یونان

10 Best Things to Do in Santorini - What is Santorini Most Famous For? – Go  Guides

هنگامی که شما به جزیره سانتورینی یونان فکر می کنید احتمال دارد که دو رنگ به ذهن شما بیفتند: سفید، که رنگ بسیاری از دیوارهای ساختمان های آن است و آبی که نه تنها رنگ سقف است، بلکه رنگ دریای یونان درخشان و ساحل جزیره است. در واقع، نمای ساختمانهای شهر دارای تعدادی رنگ دیگر است، اما آبی و سفید  آنقدر خیره کننده است  که بیشتر جلب توجه می کند.


شهر Notting Hill، لندن، انگلستان

باران و تاریکی تصاویری است که بیشترین ارتباط را با لندن دارند، از سوی دیگر، بخش خوبی از منظره شهر لندن خاکستری و بی رنگ است، با تنها چند استثنا، واضح مثل چکمه های قرمز کیتچی که شما می توانید آن را تقریبا در هر نقطه پیدا کنید. یکی دیگر از مهمترین استثناها، محله ناتینگ هیل، به ویژه Portobello Road لندن است که جایی است که شما باید  به آنجا بروید و اولویت اول شما در بازدید از لندن باشد  چرا که لندن شگفت آور است و که یکی از پرطرفدارترین شهرهای جهان است.

 


شهر Burano، ایتالیا

شهر زیبای ونیز شهری است که معرفی اش نیاز به هیچ مقدمه ای ندارد، Burano  جزیره ای که از طریق سفر با قایق از Basilica قابل دسترسی است، مطمئنا Burano دارای کانال های مشابه به بخش اصلی ونیز است، اما دارای ساختمان هایی بسیار رنگی تر از آنچه که در نزدیکی پل ریالتو پیدا می کنید است.


شهر Kathmandu، نپال

Kathmandu: A city in despair

اگر وقت خود را در کاتماندو سپری کنید، متوجه خواهید شد که گنجینه های فرهنگی و معماری و منظره شهر کتمندو یکی از رنگارنگ ترین در جهان است .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

بزرگترین کشورهای دنیا کدامند؟ کشور روسیه در واقع با فاصله زیادی بزرگترین کشور دنیا از لحاظ مساحت است، اما برخی از کشورهای دیگر در رتبه بندی 10 کشور بزرگ دنیا ممکن است شما را شگفت زده کنند. در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای جهان را از نظر وسعت (مساحت زمین) فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .