اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی 16 جزیره برتر جهان بپردازیم که جز بهترین و زیباترین جزایر دنیا اند .

1.جزیره مالدیو

مالدیو
مالدیو مرکز  دلرباترین و زیباترین جزایر در جهان است،دلیل اصلی آن هم آب شفاف و درخشان دریا و سواحل آن است، این جزایر در اقیانوس هند قرار دارند و متشکل از 266 جزیره مرجانی طبیعی است که مجموعا، به عنوان مجمع الجزایر مالدیو  نامیده می شود، یکی از جاذبه های اصلی وجود صخره های مرجانی با شکوه است که سبب جذب غواصان و snorkelers از سراسر جهان می شود . استراحتگاه های لوکس نیز در منطقه یافت میشود.

2. جزیره بورا بورا، در پلینزی فرانسه

بورا بورا، پلینزی فرانسه

این جزیره به شکل یک کلاه لبه پهن اسپانیولی غول پیکر است، این جزیره با شکوه و آتشفشانی در اقیانوس آرام جنوبی قرار گرفته است. نقطه کانونی و بهترین زیبایی جزیره ، تالاب گرمسیری دلربا با رنگ آبی فیروزه ای است. ماهی، لاک پشت، کوسه و جزایر کوچک و تالاب MOTUS ، غذاهای  فرانسوی. غواصی ، پیاده روی در ساحل ،  ویلا های لوکس ، حمام افتاب از دیگر جاذبه های این جزیره اند .

3. جزیره پالاوان، فیلیپین

پالاوان، فیلیپین

پالاوان پاسخ فیلیپین به بهشت ​​است. این استان جزیره جنوب غربی را به بورنئو گسترش می دهد که قله آهکی  است که شکوفه های آن از دریایی مانند جواهر بسیار واضح است که تقریبا می توانید عبارات ماهی را از بالای سطح قله ببینید. بسیاری از این جزایر پوشیده شده از جنگل را در بر می گیرند، در حالی که در زیر آب، صخره های مرجانی با تنوع چشمگیر ماهی های استوایی پرورش می یابند و برخی از بهترین غواصی های دنیا را ارائه می دهند. جاذبه های دیگر شامل حیات وحش منحصر به فرد ،جزایر، دریاچه های زمردی و روستاهای ماهیگیری عجیب و غریب است.کورون خانه ای است برای استراحتگاه های باشکوه، و ال نیدو با زیبایی طبیعی یکی از جذاب ترین جزایر در زنجیره است. از اینجا، شما می توانید جزیره هپ در مجمع الجزایر دیدنی و جذاب Bacuit .که  یکی از جاذبه های مهم پالاوان ، پارک ملی ، رودخانه زیرزمینی پورتو پرینسسوا که یک میراث جهانی است ، یک سیستم غار آهکی قابل توجه با رودخانه طولانی زیرزمینی است را نیز مشاهده کنید .

4. جزیره سیشل

سیشل

درختان پرتقال تصویر کامل از سیشل است که برای سفر ارزشمند است. درشرق کنیا ، این مجمع الجزایر نسبتا دست نخوردهکه از 115 جزیره مرجانی و گرانیت دارای جنگل های ثبت شده یونسکو است واقع شده است ، بهترین مناطق زیبای سیشل در سایت وجود دارد و معرفی شده اند می توانید از طریق جستجو مطلب را پیدا کنید .

5. جزیره سانتورینی GR-AEG-SANTO ، یونان

سانتورینی، یونان

در دره یک کوه اتشفشانی دریایی پر از آب، نمره جذاب سنتورینی بهترین امتیاز را برای زیبایی دراماتیک دارد. ویلاهای سفید رنگ ، صخره های آتشفشانی را از بین برده اند .کلیساهای آبی رنگ بر روی کوه در حال نمایش هستند.

 

6.جزایر کوک

جزایر کوک

15 جزیره باستانی در میان پلینزی فرانسه و ساموآ، اما با روابط قوی با نیوزیلند ، به خاطر شگفت انگیز بودن دریاچه های ساحلی، سواحل دریای مرطوب و قله های آتشفشانی شناخته شده است. از همه مهمتر، مردم محلی یکی از دوستدارترین کشورهای آمریکای جنوبی هستند. Rarotonga مرکز توریستی اصلی است، بهترین جاها و جاذبه های جزایر کوک در سایت وجود دارند می توانید با جستجو مطالب را پیدا کنید .

7.جزایر بالی، اندونزی

بالی، اندونزی

این جزیره بالی ، در یک فرهنگ سمباده، پر از حواس است. فلفل های عود کننده از معابد هندو، پودر برنج در سبزی های الکلی تبخیر می کنند و غذا جوانه های طعم را تحریک می کند. گشت و گذار، شنا، خرید و آفتاب گرفتن، اولین اقدامات در این جزیره عجیب و غریب و همچنین بازدید از حومه های سرسبز است.به طور مفصل بهترین جاها و جاذبه های جزایر بالی  در سایت مطالبش وجود دارد ، می توانید از طریق جستجوی سایت انها را بیابید .

 

8.جزایر Dalmatian، کرواسی

موش Zlatni

در دریای آدریاتیک در سواحل کرواسی ، جزایر دالماتیس ترکیبی جذاب از افسون آرام و تاریخ غنی است. روستاهای قنوت و هتل ها و رستوران های بوتیک این جزایر زرق و برق دار را که توسط آبهای درخشان احاطه شده اند، جذاب اند . بالاترین گزینه در لیست جاذبه ها  Brač با نوار ساحلی معروف به موش Zlatni (شاخ طلایی) است.

 

9.جزیره فیجی

فیجی

از استرالیا به سمت مناطق گرمسیری، فیجی همه گزینه های فانتزی را برای یک سفر فراهم می کند. سواحل شن و ماسه ای سفید، آبهای فیروزه ای شفاف و غواصی در صخره های مرجانی در اینجا بسیار زیاد است. مردم فیجی با تمایلات گرم و دوستانه به بازدید کنندگان خوش آمدید. غواصی، snorkeling، ماهیگیری، و در برخی از مناطق، گشت و گذار همه فوق العاده است، اما دراز کشیدن در زیر درخت خرما و وزش باد می تواند به همان اندازه پاداش دیدار از این جزایر باشد. این منطقه با بیش از 300 جزیره، آسان است برای پیدا کردن یک محیط کامل، از hideaways که مشهورترین و لوکسترین استراحتگاه خانواده دوستان به گروه وفادار Yasawa و Mamanuca است ، فیجیان بچه های کوچک را دوست دارند، بنابراین این یک محل افسانه ای برای خانواده هایی است که به دنبال آرامش هستند.

10. جزیره کوائی

کوائی

کائوایی به دلایلی “باغ جزیره” نامیده می شود: جنگل های بزرگ بارانی بسیاری از داخل کشور را پوشانده است. آبشارها از صخره های گدازه سرازیر می شوند، و عطر و بوی شکوفه های گرمسیری در هوا نفس می کشد. اما زیبایی این جزیره نه تنها در فلور زودگذر و باران فراوان است؛ خط ساحلی دیدنی آن زیبایی ویژه ای دارد .در زیر دریاهای کبالت آبی، لاک پشت ها و ماهی های گرمسیری در کنار صخره های مرجانی شرایط را برای شنا و غواصان سراسر جهان برای لذت بردن فراهم کرده است. در مقایسه با جزایر خواهر محبوب خود، مئووی و اواهو، کوائاییک پرتقال کم عمق تر  است و آبهایش آرامش بیشتری دارد .

11. جزیره سنت لوسیا

سنت لوسیا

سنت لوسیا یک زیبایی تاریک و پر برکت را نشان می دهد. بر خلاف دیگر جزایر کارائیب، بهترین دارایی های آن لزوما سواحل آن نیستند، گرچه با ماسه های طلایی برای بازدید محبوب هستند. در عوض، جزیره خود را در نمایشنامه توپوگرافی خیس کرده است. پیتون های بلند، قله های دوقلو آتشفشانی، بر فراز مناظر  با بیش از 700 متر ارتفاع از دریا یک منظره نفس گیر برای مناظر خیره کننده را فراهم می کند. جنگل های دست نخورده نارگیل، آبشارها، روستاهای ماهیگیری عجیب و غریب، صخره های مرجانی، مسیرهای پیاده روی طبیعت و چشمه های آب گرم، تنها برخی از مناظر مورد بررسی در اینجا هستند. خلیج زیبای Marigot و Anse Chastanet پارک دریایی برجسته ان هستند .

 

12. جزیره کاپری ایتالیا

کاپری ایتالیا

کاپری پر زرق و برق، در حدود 20 کیلومتری ساحل آمالفی است، پشته های دریایی و صخره های صعب العبور از دریایچه Tyrrhenian ، دریاچه ای که توسط  گل های رنگارنگ گویی طراحی شده است، جاذبه محبوب گتوی آبی اینجا است ، یک غار درخشان دریایی است که در آن مردم محلی در قایق های کوچک رد می شوند و اپرا را آواز می خوانند تا آکوستیک را نشان دهند.

 

13. جزیره کوه فی فی Ko Phi Phi، تایلند

Ko Phi Phi، تایلند

در Ko Phi Phi،  که یک مجمع الجزایر کوچک در استان Krabi از تایلند است، Ko Phi Phi Don تنها جزیره مسکونی است و سفرهای روزانه به جزایر اطراف را ارائه می دهد. دیگر فعالیت های محبوب شامل شنا، snorkeling، و غواصی در اینجا فوق العاده است.  تماشای میمون های ساحلی را از دست ندهید، مشهور است بین ساکنان که تیزهوش اند.

14. جزایر Whitsunday Islands، استرالیا

جزایر Whitsunday، استرالیا

جزیره Whitsunday در استرالیا جز فانتزی جزیره های کلاسیک استوایی است که در سازمان میراث جهانی ثبت شده است. این 74 جزیره سرسبز، دارای قله تپه های غرق شده در بالای دریای آبی مرجانی است. قایقرانی سرگرمی محبوب در اینجا است، و غواصی عالی در کنار صخره های مرجانی غنی از ماهی است. این یک اکوسیستم بسیار شکننده است که توسط شش پارک ملی حفاظت می شود و شما می توانید برخی از جزایر در مسیرهای پیاده روی را بررسی کنید.

 

15. جزیره ساردینیا، ایتالیا

کاستلساردو

سواحل سفید شنی، قله های ساحلی ناهموار، غذاهای دریایی، ترکیب منحصر به فرد از فرهنگ ها و گنجینه های باستان شناسی در این جزیره نمایان است. بیشتر مسافران از کاستار اسپرالدا پر زرق و برق یا ساحل ادموند کوه، با شکوه هایش و دریاهای روشن آن شنیده اند، اما این جزیره مدیترانه ای بزرگ و متنوع نیز ادعا می کند که  بسیاری از جاذبه های دیگر را نیز دارد. ساردینیا بزرگترین دره اروپا است ، Gola su Gorropu ؛مکانهای باستان شناسی ؛ شهر زیبای الجرو از شهر پرنفوذ کاتالان؛و خیابان های قرون وسطی کلاری از دیگر جاذبه های اینجاست .

 

16. جزیره سنت بارت

سنت بارتز

Stants Barts  این جزیره زیبا  فرانسه را در مناطق گرمسیری آن وجود دارد، با جذابیت آرامش بخش که عشق مسافران را تشخیص دهد. سواحل فریبنده در اطراف خط ساحلی آن، با تپه های سبز جذابیت را به جزیره می دهد. این جزیره جذاب یکی از گران ترین جزایر منطقه کارائیب است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 19

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

اسپانیا سرزمین خورشید و معماری فوق العاده است. اسپانیا یکی از محبوب ترین مکان های تعطیلات در اروپا است،سایت برترین جاذبه ها ده مقصد بزرگ تعطیلات را در اسپانیا انتخاب کرده که باید در تعطیلات مورد بازدید قرار بگیرند . 10. Costa Brava اسپانیا کاستا براوا دارای یک خط ساحلی چشمگیر است و بسیار جذاب […]

با یک عنوان جذاب دیگر همراه سایت برترین جاذبه ها باشید ، لیست زیر شامل 10 تا از تاپ ترین و زیباترین و بهترین جزیره های کشور برزیل است . جزیره Ilha do Cardoso برزیل این جزیره کوهستانی، که در سال 1962 به عنوان یک پارک دولتی قرار داده شد،درجنوبی ترین نقطه ایالت سائو پائولو […]

کشور برزیل دارای سواحل زیبا و فراوان متعددی است ، لیست زیر شامل بهترین و قشنگ ترین سواحل برزیل است ، همراه سایت برترین جاذبه ها باشید با معرفی این سواحل ساحل سانتوس برزیل شهر سانتوس بزرگترین بندر در منطقه سائو پائولو است این مکان برای صادرات قهوه شناخته شده است، از شرکت های بزرگ صادرات مانند […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .